Neeeee, het zijn allemaal Marokkanen. Of ja, 99% fzoquote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef Heider00sje het volgende:
klacht: iedereen die ambulancebroeders verhinderen met het uitvoeren van hun werk; het redden van hun naaste(n).
Gruwelijk mee eens !quote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef TNA het volgende:
Ik vind iedereen die ambulancepersoneel aanvalt een klootzak.
Ja zoiets lijkt me ook, jammer voor hem maar als je je werk niet goed kan uitvoeren dan niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat ambulancepersoneel had die gasten gewoon moeten laten barsten en had meteen weer moeten vertrekken daar. Dan maar geen hulp.
Wie wordt er dan aangeklaagd voor moord, vraag ik me dan af.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me ook, jammer voor hem maar als je je werk niet goed kan uitvoeren dan niet.
Dat dus, en daar moet men hard tegen op treden (en niet op de Nederlandse manierquote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef TNA het volgende:
Ik vind iedereen die ambulancepersoneel aanvalt een klootzak.
ies koeltoer!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap dit gedrag ook niet, maar ik snap sowieso het hele marokkanengedrag niet in nederland.
Diegene die iemand had laten barsten in de sauna is ook niet vervolgt dacht ik..quote:Op donderdag 4 september 2008 20:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie wordt er dan aangeklaagd voor moord, vraag ik me dan af.
Het is natuurlijk heel makkelijk te omzeilen: "Ja, we moesten écht vluchten!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Diegene die iemand had laten barsten in de sauna is ook niet vervolgt dacht ik..
En die kon gewoon zn werk uitvoeren.
In het ziekenhuis, neergestoken.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
MEKI! waar ben je ?
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
In het ziekenhuis, neergestoken.
liever zie ik die militairen in buurten waar deze incidentele rotzooitrappers de dienst uitmaken.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef Het_hupt het volgende:
En wanneer gaat er een peleton mariniers, met het bajonet op het geweer, mee?
Ik denk niet dat die broer zich schuldig zou voelen, ws zou iedereen boos zijn op de ambulancebroeders.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel makkelijk te omzeilen: "Ja, we moesten écht vluchten!!!"
En die broer dan? Die zal zich schuldig voelen achteraf
Geef ons geen valse hoop .quote:Op donderdag 4 september 2008 20:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
In het ziekenhuis, neergestoken.
dat kunnen ze mooi doen als ze ter plekke zijnquote:Op donderdag 4 september 2008 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
liever zie ik die militairen in buurten waar deze incidentele rotzooitrappers de dienst uitmaken.
Blijkbaar niet, want ik keek gewoon een reportage, waarin gezegd werd dat het voornamelijk Marokkanen zijn die geweld plegen op ambulancebroeders, of hun bedreigen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Kun je ook van Nederlanders zeggen: Het zijn allemaal, of ja, 99% Tokkies en kampers als je het nieuws bekijkt. Net zoals jij nu doet.
Op tv zie ik alleen maar tokkies (big brother, de bauers, wanna be a popstar, ter land ter zee, enz enz) en kampers die stennis schoppen.
enne, ik ben geen allochtoon ofzo. Maar iemand die wel een beetje kan nadenken.
Dit is verdomme ons land waarmee wij(de autochtone bevolking) zelf uitmaken wat we nadoen en wanneerquote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Kun je ook van Nederlanders zeggen: Het zijn allemaal, of ja, 99% Tokkies en kampers als je het nieuws bekijkt. Net zoals jij nu doet.
Op tv zie ik alleen maar tokkies (big brother, de bauers, wanna be a popstar, ter land ter zee, enz enz) en kampers die stennis schoppen.
Sinds wanneer wordt er stennis geschopt in ter land ter zee en in de lucht?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Haha je bent te snel. ik had het al aangepast, niet goed gelezen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ik keek gewoon een reportage, waarin gezegd werd dat het voornamelijk Marokkanen zijn die geweld plegen op ambulancebroeders, of hun bedreigen.
Werd op het nieuws ook gezegd, en in dat interview was pielemoos Cohen ook aan het woord.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ik keek gewoon een reportage, waarin gezegd werd dat het voornamelijk Marokkanen zijn die geweld plegen op ambulancebroeders, of hun bedreigen.
Lekker hypocrietquote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Haha je bent te snel. ik had het al aangepast, niet goed gelezen.
Eerder piemelloos.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werd op het nieuws ook gezegd, en in dat interview was pielemoos Cohen ook aan het woord.
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef DuTank het volgende:
Ik zit hier Netwerk te kijken en er is nu een reportage gaande over geweld tegen ambulancepersoneel.
Wat is er nu gebeurd? Het zal vast hier op FOK! staan, maar gisteren is er een mocro van 15 jaar neergestoken. Die broer ging helemaal loco en wilde de ambulancebroeders doodmaken
Onze grote vriend, Job Cohen, heeft het over een groep Marokkanen die voornamelijk geweld tegen deze broeders plegen.
Ik snap die mocros echt niet he, waarom zou je de mensen die je broertje helpen, die gewoon kei dood ligt te bloeden, willen aanvallen?
klacht: kutmocros die ambulancebroeders verhinderen met het uitvoeren van hun werk; het redden van hun naaste(n).
Ik las dat serieus ook de eerste keerquote:
De broer wou weten wie de dader was en vroeg dat dus aan zijn broertje, beetje verkeerde timingquote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef DuTank het volgende:
Ik zit hier Netwerk te kijken en er is nu een reportage gaande over geweld tegen ambulancepersoneel.
Wat is er nu gebeurd? Het zal vast hier op FOK! staan, maar gisteren is er een mocro van 15 jaar neergestoken. Die broer ging helemaal loco en wilde de ambulancebroeders doodmaken
Onze grote vriend, Job Cohen, heeft het over een groep Marokkanen die voornamelijk geweld tegen deze broeders plegen.
Ik snap die mocros echt niet he, waarom zou je de mensen die je broertje helpen, die gewoon kei dood ligt te bloeden, willen aanvallen?
klacht: kutmocros die ambulancebroeders verhinderen met het uitvoeren van hun werk; het redden van hun naaste(n).
Ohja, en dan val je het ambulancepersoneel maar aanquote:Op donderdag 4 september 2008 21:15 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
De broer wou weten wie de dader was en vroeg dat dus aan zijn broertje, beetje verkeerde timing
ja klopt. ze zijn ook erg bereid en gedreven in anaal.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:02 schreef ouderejongere het volgende:
Marokkaanse meisjes zijn heel mooi
Alleen jammer dat de afschrijving van mediterrane vrouwen vaker harder gaat dan bij een Fiat Panda.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt. ze zijn ook erg bereid en gedreven in anaal.
Als ze de 30 voorbij zijn, inruilen die hapquote:Op donderdag 4 september 2008 22:21 schreef Mugger het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de afschrijving van mediterrane vrouwen vaker harder gaat dan bij een Fiat Panda.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |