Neeeee, het zijn allemaal Marokkanen. Of ja, 99% fzoquote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef Heider00sje het volgende:
klacht: iedereen die ambulancebroeders verhinderen met het uitvoeren van hun werk; het redden van hun naaste(n).
Gruwelijk mee eens !quote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef TNA het volgende:
Ik vind iedereen die ambulancepersoneel aanvalt een klootzak.
Ja zoiets lijkt me ook, jammer voor hem maar als je je werk niet goed kan uitvoeren dan niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat ambulancepersoneel had die gasten gewoon moeten laten barsten en had meteen weer moeten vertrekken daar. Dan maar geen hulp.
Wie wordt er dan aangeklaagd voor moord, vraag ik me dan af.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me ook, jammer voor hem maar als je je werk niet goed kan uitvoeren dan niet.
Dat dus, en daar moet men hard tegen op treden (en niet op de Nederlandse manierquote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef TNA het volgende:
Ik vind iedereen die ambulancepersoneel aanvalt een klootzak.
ies koeltoer!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap dit gedrag ook niet, maar ik snap sowieso het hele marokkanengedrag niet in nederland.
Diegene die iemand had laten barsten in de sauna is ook niet vervolgt dacht ik..quote:Op donderdag 4 september 2008 20:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie wordt er dan aangeklaagd voor moord, vraag ik me dan af.
Het is natuurlijk heel makkelijk te omzeilen: "Ja, we moesten écht vluchten!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Diegene die iemand had laten barsten in de sauna is ook niet vervolgt dacht ik..
En die kon gewoon zn werk uitvoeren.
In het ziekenhuis, neergestoken.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
MEKI! waar ben je ?
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
In het ziekenhuis, neergestoken.
liever zie ik die militairen in buurten waar deze incidentele rotzooitrappers de dienst uitmaken.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef Het_hupt het volgende:
En wanneer gaat er een peleton mariniers, met het bajonet op het geweer, mee?
Ik denk niet dat die broer zich schuldig zou voelen, ws zou iedereen boos zijn op de ambulancebroeders.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel makkelijk te omzeilen: "Ja, we moesten écht vluchten!!!"
En die broer dan? Die zal zich schuldig voelen achteraf
Geef ons geen valse hoop .quote:Op donderdag 4 september 2008 20:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
In het ziekenhuis, neergestoken.
dat kunnen ze mooi doen als ze ter plekke zijnquote:Op donderdag 4 september 2008 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
liever zie ik die militairen in buurten waar deze incidentele rotzooitrappers de dienst uitmaken.
Blijkbaar niet, want ik keek gewoon een reportage, waarin gezegd werd dat het voornamelijk Marokkanen zijn die geweld plegen op ambulancebroeders, of hun bedreigen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Kun je ook van Nederlanders zeggen: Het zijn allemaal, of ja, 99% Tokkies en kampers als je het nieuws bekijkt. Net zoals jij nu doet.
Op tv zie ik alleen maar tokkies (big brother, de bauers, wanna be a popstar, ter land ter zee, enz enz) en kampers die stennis schoppen.
enne, ik ben geen allochtoon ofzo. Maar iemand die wel een beetje kan nadenken.
Dit is verdomme ons land waarmee wij(de autochtone bevolking) zelf uitmaken wat we nadoen en wanneerquote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Kun je ook van Nederlanders zeggen: Het zijn allemaal, of ja, 99% Tokkies en kampers als je het nieuws bekijkt. Net zoals jij nu doet.
Op tv zie ik alleen maar tokkies (big brother, de bauers, wanna be a popstar, ter land ter zee, enz enz) en kampers die stennis schoppen.
Sinds wanneer wordt er stennis geschopt in ter land ter zee en in de lucht?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:59 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Haha je bent te snel. ik had het al aangepast, niet goed gelezen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ik keek gewoon een reportage, waarin gezegd werd dat het voornamelijk Marokkanen zijn die geweld plegen op ambulancebroeders, of hun bedreigen.
Werd op het nieuws ook gezegd, en in dat interview was pielemoos Cohen ook aan het woord.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ik keek gewoon een reportage, waarin gezegd werd dat het voornamelijk Marokkanen zijn die geweld plegen op ambulancebroeders, of hun bedreigen.
Lekker hypocrietquote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Haha je bent te snel. ik had het al aangepast, niet goed gelezen.
Eerder piemelloos.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Werd op het nieuws ook gezegd, en in dat interview was pielemoos Cohen ook aan het woord.
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef DuTank het volgende:
Ik zit hier Netwerk te kijken en er is nu een reportage gaande over geweld tegen ambulancepersoneel.
Wat is er nu gebeurd? Het zal vast hier op FOK! staan, maar gisteren is er een mocro van 15 jaar neergestoken. Die broer ging helemaal loco en wilde de ambulancebroeders doodmaken
Onze grote vriend, Job Cohen, heeft het over een groep Marokkanen die voornamelijk geweld tegen deze broeders plegen.
Ik snap die mocros echt niet he, waarom zou je de mensen die je broertje helpen, die gewoon kei dood ligt te bloeden, willen aanvallen?
klacht: kutmocros die ambulancebroeders verhinderen met het uitvoeren van hun werk; het redden van hun naaste(n).
Ik las dat serieus ook de eerste keerquote:
De broer wou weten wie de dader was en vroeg dat dus aan zijn broertje, beetje verkeerde timingquote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef DuTank het volgende:
Ik zit hier Netwerk te kijken en er is nu een reportage gaande over geweld tegen ambulancepersoneel.
Wat is er nu gebeurd? Het zal vast hier op FOK! staan, maar gisteren is er een mocro van 15 jaar neergestoken. Die broer ging helemaal loco en wilde de ambulancebroeders doodmaken
Onze grote vriend, Job Cohen, heeft het over een groep Marokkanen die voornamelijk geweld tegen deze broeders plegen.
Ik snap die mocros echt niet he, waarom zou je de mensen die je broertje helpen, die gewoon kei dood ligt te bloeden, willen aanvallen?
klacht: kutmocros die ambulancebroeders verhinderen met het uitvoeren van hun werk; het redden van hun naaste(n).
Ohja, en dan val je het ambulancepersoneel maar aanquote:Op donderdag 4 september 2008 21:15 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
De broer wou weten wie de dader was en vroeg dat dus aan zijn broertje, beetje verkeerde timing
ja klopt. ze zijn ook erg bereid en gedreven in anaal.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:02 schreef ouderejongere het volgende:
Marokkaanse meisjes zijn heel mooi
Alleen jammer dat de afschrijving van mediterrane vrouwen vaker harder gaat dan bij een Fiat Panda.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt. ze zijn ook erg bereid en gedreven in anaal.
Als ze de 30 voorbij zijn, inruilen die hapquote:Op donderdag 4 september 2008 22:21 schreef Mugger het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de afschrijving van mediterrane vrouwen vaker harder gaat dan bij een Fiat Panda.
Germaine heeft zich aangeboden om met de auto mee te rijden.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:42 schreef the_contract_killer het volgende:
in elke ambulance een soldaat neerzetten,ambulance personeel bedreigen=nekschot![]()
knappe marokkaan die dat boontje eruit kan lopen of terugkoppen.
Het reikt nog welquote:Op donderdag 4 september 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
TS, heb jij bron
dit reikt naar leugens
en dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef qonmann het volgende:
nog niemand opgepakt zeker ?
Vast nietquote:
Snoeihard oordeel Cohen over bedreigen hulpverlenersquote:Op donderdag 4 september 2008 22:55 schreef Meki het volgende:
TS, heb jij bron
dit reikt naar leugens
Werkt niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:42 schreef the_contract_killer het volgende:
in elke ambulance een soldaat neerzetten,ambulance personeel bedreigen=nekschot![]()
knappe marokkaan die dat boontje eruit kan lopen of terugkoppen.
heb jij bronquote:Op donderdag 4 september 2008 23:10 schreef Meki het volgende:
Nou Tokkies kunnen er ook wat van met ambulance tegenhouden
oh do tell......quote:Op donderdag 4 september 2008 23:10 schreef Meki het volgende:
Nou Tokkies kunnen er ook wat van met ambulance tegenhouden
Meki is het diep in zijn hart wel eens dat er rotte appels bij zijn (want hij is immers voor vrede ,salaam en peace ) Maar ik denk dat ie bang is voor eerwraaktoestanden als hij de rest van de marokkanen tegen gaat spreken....??quote:Op donderdag 4 september 2008 23:49 schreef Darklight het volgende:
ja meki heb je al een keer gepost, merendeel is toch echt Marokkaans, kun je wel gaan ontkennen omdat je zelf Marokkaan bent, maar staat zo zielig
of met marokkaanse ouders in nederland geboren...toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:22 schreef snakelady het volgende:
Iemand die van oorsprong uit Marokko komt lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neej fout arabier haten berber en berbers haten arabieren. Dus dat kan niet wat je zegt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:40 schreef D-Flying het volgende:allemaal marokkanen ...... maar met een onderlinge haat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neej fout arabier haten berber en berbers haten arabieren. Dus dat kan niet wat je zegt.
maar het blijven dan toch marokkanen?Thank Drunk I'm a Goddess!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:40 schreef D-Flying het volgende:Dat staat er toch los van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neej fout arabier haten berber en berbers haten arabieren. Dus dat kan niet wat je zegt.
Ik ben Nederlander aangezien ik uit Nederland kom, een Amerikaan komt uit Amerika dus een Marokkaan komt uit Marokko, Of het nu een berber, een arabier of zelfs een Christen is dat doet er verders niet toe."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Doordat de islamitische en Arabische cultuur door velen als superieur werd beschouwd, vond er een sterke arabisering plaats in veel landen in Noord-Afrika. Dit ging gepaard met discriminatie van Berbers, waardoor taal, cultuur en identiteit bedreigd werden. Vele Berbers hebben zich in de jaren 60 tot 80 van de 20e eeuw in West-Europa gevestigd, waaronder Nederland en België. Merkwaardig genoeg kregen velen in Nederland materiaal vertaald in het Arabisch en niet in hun moedertaal, een van de Berber-talen. In Tunesië zijn er bijna geen moedertaalsprekers van het Berber meer over.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat staat er toch los van.
Ik ben Nederlander aangezien ik uit Nederland kom, een Amerikaan komt uit Amerika dus een Marokkaan komt uit Marokko, Of het nu een berber, een arabier of zelfs een Christen is dat doet er verders niet toe.
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:46 schreef Superfast het volgende:
[..]
Doordat de islamitische en Arabische cultuur door velen als superieur werd beschouwd, vond er een sterke arabisering plaats in veel landen in Noord-Afrika. Dit ging gepaard met discriminatie van Berbers, waardoor taal, cultuur en identiteit bedreigd werden. Vele Berbers hebben zich in de jaren 60 tot 80 van de 20e eeuw in West-Europa gevestigd, waaronder Nederland en België. Merkwaardig genoeg kregen velen in Nederland materiaal vertaald in het Arabisch en niet in hun moedertaal, een van de Berber-talen. In Tunesië zijn er bijna geen moedertaalsprekers van het Berber meer over.
Het siert het personeel van de ambulance in Amsterdam dat ze ondanks de omstandigheden dat rot jong toch hebben geholpen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:18 schreef Het_hupt het volgende:
Die neergestoken rif-aap bedreigde zelfs het personeel in de ambulance, mensen die zijn leven hebben gered.![]()
Zou het erg zijn om dat schorem gewoon op straat te laten liggen en dood laten bloeden?
Ik zag een van die broeders nog bij K & B.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het siert het personeel van de ambulance in Amsterdam dat ze ondanks de omstandigheden dat rot jong toch hebben geholpen.
het siert deze jongen. ik kan me voorstellen dat de emoties heel hoog waren opgelopen. pleit hem niet zondermeer vrij, maar is wel gepast.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:56 schreef prupke het volgende:
Ik las daarstraks dat die jongen zijn excuses heeft aangeboden aan het ambu personeel.....
Hij wist er niets meer van dat hij dat gezegd heeft...
euhmmm ik weet dus niet wat ik daar van moet denken.
Serieus? Wanneer was dat gebeurd dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
erger vond ik het groepje marokkanen dat een jongen half dood hadden geslagen in rotterdam omdat hij het opnam voor twee meisjes die in een kebabzaak werden beledigd en lastiggevallen. en toen hij op straat lag te sterven kreeg het ambulancepersoneel niet eens toegang tot de gewonde jongen, die dus ook stierf. natuurlijk waren deze daders achteraf niet te traceren
2006 geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
Serieus? Wanneer was dat gebeurd dan?
ik zou ook niet alles kunnen herinneren als mijn broetje aan het leegbloeden was voor mijn ogen. het is al heel wat dat een machocultuurmarokkaan sorry zegt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:09 schreef Darklight het volgende:
05 September 2008
Excuus aan ambulancepersoneel A'dam
Een van de broers die betrokken waren bij een incident met een ambulance in Amsterdam, heeft op de Amsterdamse tv-zender AT5 zijn excuses aangeboden aan de ambulancebroeders.
Woensdagavond legde ambulancepersoneel in Amsterdam voor een paar uur het werk neer. Het was een reactie op de dreigende sfeer die ontstond toen ambulancebroeders een slachtoffer van een steekpartij te hulp kwamen.
Een van de broers van het slachtoffer zegt nu dat hij zich niet alles kan herinneren, maar dat hij zijn excuses aanbiedt als het waar is dat hij het personeel met de dood heeft bedreigd.
Hij kan zich niet alles herinneren
Ja dat is ook heel watquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou ook niet alles kunnen herinneren als mijn broetje aan het leegbloeden was voor mijn ogen. het is al heel wat dat een machocultuurmarokkaan sorry zegt.
ik denk dat ie dat gedaan heeft na het zien van de ophef die ontstaan is. hij was de druppel die de emmer deed overlopen. het zou een moskee wel sieren als ie door hen zijn excusses heeft aangeboden, toch? zo vaak komen die haatholen niet positief in het nieuws.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel wat\Maar heeft ie dat uit eigen beweging gedaan? of mag ie anders niet meer de moskee in?
en btw als jouw broertje leegbloed ben jij niet zon leeghoofd die de hulpverleners zou bedreigen, maar eerder een potetiele dader van de toestan van je broertje... gok ik
Ja en neequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ie dat gedaan heeft na het zien van de ophef die ontstaan is. hij was de druppel die de emmer deed overlopen. het zou een moskee wel sieren als ie door hen zijn excusses heeft aangeboden, toch? zo vaak komen die haatholen niet positief in het nieuws.
misschien kwam het ook wel uit zíjn hart. we zijn nu teveel aannames aan het bedenken, terwijl we niets weten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja en nee
Als ik iets gedaan heb waarvoor ik mijn excuses wil aanbieden dan komt dat uit mijn hart. EN niet vanuit iemand anders.... kerk ,moskee ,moeder of wat dan ook.
Ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kwam het ook wel uit zíjn hart. we zijn nu teveel aannames aan het bedenken, terwijl we niets weten.
nogmaals, als die jongen achter zijn excuses staat, dan vind ik het een prima ontwikkeling.
gewoon zijn stembanden verdoven zodat hij geen geluid meer maakt en behandelen zonder verdovingquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:18 schreef Het_hupt het volgende:
Die neergestoken rif-aap bedreigde zelfs het personeel in de ambulance, mensen die zijn leven hebben gered.![]()
Zou het erg zijn om dat schorem gewoon op straat te laten liggen en dood laten bloeden?
Tot ze op hun 18e in de keuken en slaapkamer gemieterd worden na het trouwen van een of andere geimporteerde geitenhoeder uit het Rifgebergte, waarna ze lelijk en dik vijf kinderen uitpoepen.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:02 schreef ouderejongere het volgende:
Marokkaanse meisjes zijn heel mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |