Neeeee, het zijn allemaal Marokkanen. Of ja, 99% fzoquote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef Heider00sje het volgende:
klacht: iedereen die ambulancebroeders verhinderen met het uitvoeren van hun werk; het redden van hun naaste(n).
Gruwelijk mee eens !quote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef TNA het volgende:
Ik vind iedereen die ambulancepersoneel aanvalt een klootzak.
Ja zoiets lijkt me ook, jammer voor hem maar als je je werk niet goed kan uitvoeren dan niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat ambulancepersoneel had die gasten gewoon moeten laten barsten en had meteen weer moeten vertrekken daar. Dan maar geen hulp.
Wie wordt er dan aangeklaagd voor moord, vraag ik me dan af.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:44 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me ook, jammer voor hem maar als je je werk niet goed kan uitvoeren dan niet.
Dat dus, en daar moet men hard tegen op treden (en niet op de Nederlandse manierquote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef TNA het volgende:
Ik vind iedereen die ambulancepersoneel aanvalt een klootzak.
ies koeltoer!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap dit gedrag ook niet, maar ik snap sowieso het hele marokkanengedrag niet in nederland.
Diegene die iemand had laten barsten in de sauna is ook niet vervolgt dacht ik..quote:Op donderdag 4 september 2008 20:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie wordt er dan aangeklaagd voor moord, vraag ik me dan af.
Het is natuurlijk heel makkelijk te omzeilen: "Ja, we moesten écht vluchten!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Diegene die iemand had laten barsten in de sauna is ook niet vervolgt dacht ik..
En die kon gewoon zn werk uitvoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |