Ga je gang, dan moet je ze eens moord en brand horen schreeuwen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:36 schreef Alicey het volgende:
Het leek mij juist wel leuk om het vuur een beetje aan te blazen..
Dat krijgen ze er nu eenmaal van wanneer ze vuur in de ene hand dragen en water in de andere.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Ga je gang, dan moet je ze eens moord en brand horen schreeuwen.
Die is mooiquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Alicey het volgende:
Dat krijgen ze er nu eenmaal van wanneer ze vuur in de ene hand dragen en water in de andere.
quote:
Hmm, droogklootquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ok, heb alles even nagelezen maar niets boeiends tot nu toe.
Laten we even weer over 'mijn probleem' hebben.
Dit soort imbecielen niet met U aanspreken johquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ok, dus waarom blijft u mij dan aanmaningen sturen als het niet door mij is besteld???
U heeft al gemeld dat er een bestelling is geplaatst onder het email adres info@fmnewmedia.nl en dit is niet van mij afkomstig. Toch heeft hij mijn gegevens gebruikt zodat U en hosting2go mij rekeningen kunnen sturen. En dit was niet op afspraak.
Ja, laten we dat maar doen. Sjeen is tenslotte ook al licht ontvlambaar..quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Nou Alicey, dit topic gaat als de brandweer, laatste pagina alweer, laten we nog wat overhouden voor TS, anders moet ie vanavond nog een deeltje 2 openen
Ik neem aan dat dit niet een grap is, anders zullen ze geen 'moeite' doen met die mooie copy/paste posts van zequote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef hersenchirurg het volgende:
[..]
Dit soort imbecielen niet met U aanspreken joh.
Goeie hemel, wat een mafketels. Tenzij die post van dat inkassobureau een grap is. Dat kan toch niet anders?!
Njah, het lijkt er op dat ze je proberen uit te roken Sorry Sjeenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Sorry, maarja, ik kom hier niet verder mee haha.
*kuch*quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Alicey het volgende:
Njah, het lijkt er op dat ze je proberen uit te roken Sorry Sjeen.
Wat zij zegt. Neem gerust nog een biertje en maak je niet druk.quote:Je hebt gedaan wat je moest doen, het afwachten is wat ze verder gaan doen.Rustig afwachten dus..
En wat als iemand geen fax heeft?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
überhaupt is een online-vinkje geen snippepit waard. Daarom faxen wij onze AV altijd en bewaren netjes de faxbevestiging. Daar win je wel rechtszaken mee.
Over bier gesproken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef r_one het volgende:
[..]
*kuch**kuch*
[..]
Wat zij zegt. Neem gerust nog een biertje en maak je niet druk.
Een glaasje Brand was passender geweestquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Over bier gesproken.. Ik trek even nu een flesje HJ Bockbier open.
Voor Ultimoo wel ja. Die moeten echt niets meer naar me toesturen,..quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een glaasje Brand was passender geweest![]()
[ afbeelding ]
Het is afwachten of ze dit durven. Maar denk het nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef eriksd het volgende:
prachtig dit toch. Die dagvaarding kan je wel vergeten denk ik. Het zou wel leuk zijn om dit voor te laten komen overigens
Ja iddquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:26 schreef MPG het volgende:
Een glaasje Brand was passender geweest![]()
[ afbeelding ]
Dit topic heeft de eerste pagina in de google hits bereikt op 'Ultimoo'.... And rising!quote:Op woensdag 24 september 2008 04:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, die kunnen ook aan een nieuwe bedrijfsnaam.
Yup, i know. en we hebben weer beetquote:Op woensdag 24 september 2008 08:21 schreef DABAMaster het volgende:
en TS: als je daadwerkelijk een dagvaarding in de bus krijgt van Ultimoo / hosting2go / ..., neem dan r_one als je raadgeverDie is goed bezig
Oh, wacht, zei ik ultimoo? Dus ultimoo. En hosting2go?
Ik kan ook zomaar een bestelling plaatsen met de naam: Erik-Jan in Hengelo.quote:De bestelling is op uw naam geplaatst en u dient daarvan aangifte te doen
Waarvan akte.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:14 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes! We hebben een nieuwe brief op de deurmat zien liggen. Afkomstig van, u raadt het wellicht aan, ULTISNEU
Ze hebben nog geen betaling van mij mogen ontvangen. Ze snappen het echt niet he.
Ze schrijven erbij van:
[..]
Ik kan ook zomaar een bestelling plaatsen met de naam: Erik-Jan in Hengelo.
Die hufters van alle partijen dienen gewoon een factuur op te sturen naar dat adres voor een handtekening. Een digitaal vinkje kan iedereen aanvinken. Een kleuter kan de was doen. Maar dat begrijpen die 'hoog opgeleiden bimbo's niet'
Dat betekent zoveel als: gelezen, niks van aantrekken en weer doorgaan waar je mee bezig was.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:37 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hoe bedoel je?
Ok. Maar wanneer gaan ze daar ook eens begrijpen dat íedereen een bestelling voor een ander kan gaan doen??quote:Op woensdag 24 september 2008 18:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat betekent zoveel als: gelezen, niks van aantrekken en weer doorgaan waar je mee bezig was.
Dat begrijpen ze ook wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ok. Maar wanneer gaan ze daar ook eens begrijpen dat íedereen een bestelling voor een ander kan gaan doen??
Dat begrijpen ze denk ik wel. Een incassobureau is er echter niet om jou objectief te informeren over je rechtspositie.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Maar wanneer gaan ze daar ook eens begrijpen dat íedereen een bestelling voor een ander kan gaan doen??
Normaal gesproken doet TS dat altijd.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ok. Maar wie gaat deel twee openen, als deze komt? want ik wil het wel doen, maar dat duurt wel als ik alles op een rijtje gaat zetten.
Dan doe ik dat maar, even alvast een passende titel verzsinnen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Normaal gesproken doet TS dat altijd.
Zoals gezegd begrijpen ze dat wel. En zoniet, dat hoef jij ze niet aan hun verstand te brengen, jij moet ze gewoon laten merken dat je niet van plan bent te betalen. Alle correspondentie waarin niet wordt aangetoond dat jij wel moet betalen zou ik gewoon negeren.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Alles goed, zolang "Ultimoo" er maar in staatquote:Op woensdag 24 september 2008 19:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Dan doe ik dat maar, even alvast een passende titel verzsinnen.
Wacht maar totdat je mijn nieuwe topictitel zietquote:Op woensdag 24 september 2008 19:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Alles goed, zolang "Ultimoo" er maar in staat
Voor de google-hits uiteraard
Alles gedaan, nu wachten tot het topic vol zit. Heb de belangrijkste copy/pase brieven op een rijtje gezetquote:Op woensdag 24 september 2008 19:02 schreef Alicey het volgende:
Je kunt ook alvast alles op een rijtje zetten.
En dat doe ik ook. Een keihard bewijs is zo dat FMNEWMEDIA.NL al een betaling van EUR 30,00 heeft gedaan en dat deze niet door mij betaald is.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zoals gezegd begrijpen ze dat wel. En zoniet, dat hoef jij ze niet aan hun verstand te brengen, jij moet ze gewoon laten merken dat je niet van plan bent te betalen. Alle correspondentie waarin niet wordt aangetoond dat jij wel moet betalen zou ik gewoon negeren.
Whehe, and the soap continues.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Alles gedaan, nu wachten tot het topic vol zit. Heb de belangrijkste copy/pase brieven op een rijtje gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |