Verzoekjes hiervoor kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 2 april 2009 12:54 schreef joerijj het volgende:
Mag ik informatie over mijn OGame clone Gameme.nl neerzetten?
mvg
Joeri
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:54 schreef joerijj het volgende:
Mag ik informatie over mijn OGame clone Gameme.nl neerzetten?
mvg
Joeri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | at SoundManager2_AS3/_createSound() at Function/http://adobe.com/AS3/2006/builtin::apply() at flash.external::ExternalInterface$/_callIn() at <anonymous>() at flash.external::ExternalInterface$/_evalJS() at flash.external::ExternalInterface$/call() at SoundManager2_AS3/_externalInterfaceTest() at SoundManager2_AS3() |
^ ziequote:AQuila360: R.I.P. 01-04-2009
Het was een grapje dat ik er niet meer zou zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 15:37 schreef disjfa het volgende:
Uhm. Er loopt een dooie dude te posten. Ik vind dat echt niet tof. AQ is er sinds gister niet meer. En een van zijn klonen geeft hem geen eer zo door te posten :n
[GAM SC #84] Dan open ik wel een nieuw topic.
Kan iemand die andere user gewoon blokkeren en ban de AQ persoon maar. Dan kunnen we hem in volle glorie eren zonder dat er nog wat komt hier door zomaar een kloon
[..]
^ zie
Het was geen grapquote:Op donderdag 2 april 2009 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was een grapje dat ik er niet meer zou zijnom het was gister 1 april
Wel! want fut fut fut ik ben er nog!quote:
Donequote:Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Kleine wijziging in TT.
[Xbox 360 #411] Ubisoft teases Assassin's Creed 2
Het is #411.
Geen probleemquote:
Het is het proberen waardquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:26 schreef timmmmm het volgende:
Denken jullie nu echt dat een Sticky in GAM helpt om al die MyBrute spamtopics tegen te gaan? Een spammer die meldt zich aan om zijn linkje te dumpen, en die kijkt niet eerst in de index of er misschien al een topic over is.
Neuh, ik twijfelde alleen aan de effectiviteit van dat topic. Maar het is wel waar, ook al helpt het niet, het is het proberen waardquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is het proberen waardHet zijn niet allemaal nieuwe users. Maar hoezo, heb je last van die sticky
Het is afwachten, ik kan de effectiviteit ook niet voorspellenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neuh, ik twijfelde alleen aan de effectiviteit van dat topic. Maar het is wel waar, ook al helpt het niet, het is het proberen waard
Ik zie het probleem eilk niet, het staat niet in GAM, het komt niet in GAM en als users mee willen doen kunnen ze in de clan op ONZ terecht. Dat je het als reclame/spam opvat kun je in het ONZ topic(waar deze 'clan' ontstaan is) aankaarten, maar dat wij het als mods in GAM niet op zn plaats vinden zegt volgensmij al genoeg over onze gedachte wat dat 'spel' betreft, lijkt me.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:55 schreef Anne het volgende:
Sorry hoor, maar wat een kuttopic?!
Je geeft hiermee juist de spammers hun zin, want dit is gewoonweg RECLAME/SPAM voor dat kutspel.
Ik vind het echt het belachelijkste idee ooit.
Euh, daar staat in dat elk topic een slotje zal krijgen. Dus in welk opzicht geven wij spammers hun zinquote:Op donderdag 9 april 2009 03:14 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet over welk topic jij het hebt.
MyBrute
Deze staat wel degelijk in GAM. Als sticky nog wel.
Aandacht?quote:Op donderdag 9 april 2009 06:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh, daar staat in dat elk topic een slotje zal krijgen. Dus in welk opzicht geven wij spammers hun zin
Aandacht? Door te zeggen dat we al hun topics sluiten, en dat ook daadwerkelijk doen geven we ze aandacht? Die moet je me toch echt even uitleggen. Zeker in relatie tot het niet hebben van dat topic, waardoor we waarschijnlijk alleen maar meer topics dicht moeten gooien. Wie geven we dan aandacht? Je moet ook wel bedenken dat het concept MyBrute geen spam is, dat is gewoon een online game. Die persoonlijke linkjes, dat is wel gewoon spam, maar die staan niet in die sticky.quote:
MyBrutequote:Op donderdag 9 april 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
Hallo ik heb sinds kort MyBrute ondekt dat is zo'n vette online game! Is het oke als ik daar een topic over open?
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het Grote Muzikale BoF-Topic: Met Frankie op YouTube
Kan de enorme spelfout eruit gehaald worden? Maak er maar van:
Het Grote Muzikale BoF! Topic: Met Frankie op YouTube
Je rank wordt bepaald door het aantal views, reacties, etc. (ongeveer wat er bij Basic Stats staat) waar een rekensommetje overheen geknald wordt.quote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef RickoKun het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die ranks van het GAM forum?
Ik snap er namelijk de ballen van, mijn 'rank' verschuift zowat elke keer als ik op die site kom.
En dan ook als ik in mijn FOBO kijk waar intermediate staat, en dan op het GAM forum trainee
tering wat ben ik sad dat ik dit eigenlijk vraag, ik weet het![]()
oke bedankt!!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 18:35 schreef Misan het volgende:
[..]
Je rank wordt bepaald door het aantal views, reacties, etc. (ongeveer wat er bij Basic Stats staat) waar een rekensommetje overheen geknald wordt.
Waarom het op je FOBO anders is dan op FOK!games durf ik je niet te vertellen, ik vermoed een verschil in de berekeningik kijk wel ff of ik daar achter kan komen.
Gewaagde vraagquote:Op maandag 20 april 2009 19:42 schreef Morthill het volgende:
GAM? Wat heeft het forum met FOK!games te maken?
En jij durft mij een ban te geven in GCC omdat ik daar slowchat? Kap zelf eens ff gauw met dat slappe geouwehoer van jequote:
lijkt erop dat de berekening niet helemaal hetzelfde is. wij van FOK!games houden overigens de FOK!games rank aanquote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
oke bedankt!!!!!![]()
Immers, iemand moet wel mijn ware rank kunnen zien, hoe een vreselijke GAM baas ik wel niet ben!
Heel je topic gaat nergens over, LOCKED!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef MrKawada het volgende:
Een modje (Mirjam) reageert de hele tijd offtopic hier: WII
Graag die reacties verwijderen, bedankt!!
Oh nee? Ik wilde weten WAAR in DEN HAAG je goedkoop een WII kan kopen. Maarja, ik heb een handige tip gekregen: in elke winkel kijken. Bedankt!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel je topic gaat nergens over, LOCKED!
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Oh nee? Ik wilde weten WAAR in DEN HAAG je goedkoop een WII kan kopen. Maarja, ik heb een handige tip gekregen: in elke winkel kijken. Bedankt!
Vraag dat dan voortaan even op een normale manier.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Ik wilde weten WAAR in DEN HAAG je goedkoop een WII kan kopen.
PWNEDquote:Op woensdag 22 april 2009 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heel je topic gaat nergens over, LOCKED!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |