Ooh, jij was ook niet die loser die begon over competentiequote:Op donderdag 4 september 2008 20:18 schreef Chriz2k het volgende:
Het was gewoon een algemene opmerking, niet over competentie, beetje onzinnig om je te quoten.
PO's maken is juist chill, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets nuttigs doet.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooh, jij was ook niet die loser die begon over competentie. Maar goed. Punt is dat het VWO niet te halen is, zonder je er voor in te zetten. En die PO's e.d. zijn echt niet fijn, als je die voor elk vak eentje moet doen.
Oh god krijgen we dat weerquote:Op donderdag 4 september 2008 19:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dus? Ik doe nog steeds VWO hoor. Ik ben in de 4e en 5e op het gymnasium blijven zitten. En dat kwam omdat ik gewoon geen flikker deed, niet omdat ik een loser ben en VWO of Havo niet aan kan.
Niet als je ook nog een sociaal leven daarnaast wil leiden hequote:Op donderdag 4 september 2008 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
PO's maken is juist chill, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets nuttigs doet.
Ja, die tussenuren die je eraan besteedt zijn wel een grote aanslag op je sociale leven inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet als je ook nog een sociaal leven daarnaast wil leiden he
Daar deed ik niks anders in dan blowen of we gingen bier drinken in een lunchroom-achtig tentjequote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, die tussenuren die je eraan besteedt zijn wel een grote aanslag op je sociale leven inderdaad.
Daagquote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
VMBO'er. Op het VWO, en zeker in de bovenbouw, moet je echt wel flink wat doen na school.
En het mooiste is dat je er als je ze gaat verkopen nog maar 100 euro voor krijgtquote:Op donderdag 4 september 2008 18:54 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik heb ook al genoeg van school
Ook nog eens genaaid met veel te dure boeken die ik waarschijnlijk 1x doorkijk
middelbare school en drukquote:Op donderdag 4 september 2008 18:51 schreef henkos_18 het volgende:
Ben school alweer zo zat,
die drukte, dat gezeik van iedereen, huiswerk, verslagen, noem het maar op.
Nu in de 6e, dus ben -laten we zeggen- een klein beetje uitgekeken.
Ik heb juist zin in de universiteit!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Daag. VWO haal je gewoon op inzicht/logisch nadenken. Zeker de 6e was lang leven de lol. Nog 3x een tentamenweek voor je dossiertoetsen en dat was het.
Gaat nog leuk worden als je op Uni met krappe deadlines/werkdruk komt te zitten.
Dat is natuurlijk een argument van niets. School doe je niet omdat je het leuk vindt, maar je werkt naar hetgeen dat je leuk vindt toe. Als het goed is kies je een studie die jou leuk lijkt en wil je je beroep ook in die richting. Dus dan zal je natuurlijk veel meer je best doen, je veel meer inspannen, etc.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef Lennox het volgende:
Gaat nog leuk worden als je op Uni met krappe deadlines/werkdruk komt te zitten.
Echt, studeren kan misschien wel kut zijn, maar het examenjaar is álles behalve relaxt, metname als je d'r ook nog een sociaal leven naast hebt. niet dat jij dat niet had hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 19:01 schreef ImTheBase het volgende:
Examenjaar is relaxt, straks als je gaat studeren en werk gaat combineren is het pas klote. Sowieso al als je van 9 tot 9 op school moet zitten.
Dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 21:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een argument van niets. School doe je niet omdat je het leuk vindt, maar je werkt naar hetgeen dat je leuk vindt toe. Als het goed is kies je een studie die jou leuk lijkt en wil je je beroep ook in die richting. Dus dan zal je natuurlijk veel meer je best doen, je veel meer inspannen, etc.
Hahaha, wat een VMBO-redenering. Alsof iemand die competent is deskundig MOET zijn, alsof dat de enige betekenis van het woord is!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als iemand competent is, is diegene deskundig. Die leraar van je is wel competent, jij niet. Tenzij je echt heel veel van geschiedenis afweet. Maar ik vind dat niet deskundig.
De meeste intelligente mensen halen hun VWO gewoon met twee vingers in hun neus, het stelt tegenwoordig echt niets meer voor.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:15 schreef DuTank het volgende:
Ja, want ik vind dat je niet moet klagen, omdat ik een drukker programma heb. Maar dan nog is het VWO niet iets wat je zomaar ff doet. Dat wil ik gewoon duidelijk maken aan die anderen, die blijkbaar niet de ervaring hebben van hoe het VWO er tegenwoordig aan toe gaat.
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een argument van niets. School doe je niet omdat je het leuk vindt, maar je werkt naar hetgeen dat je leuk vindt toe. Als het goed is kies je een studie die jou leuk lijkt en wil je je beroep ook in die richting. Dus dan zal je natuurlijk veel meer je best doen, je veel meer inspannen, etc.
Ja, dat is de betekenis van het woord. Competentie = deskundigheid.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, wat een VMBO-redenering. Alsof iemand die competent is deskundig MOET zijn, alsof dat de enige betekenis van het woord is!
Ga je zelf maar eens afvragen waarom je nog geen VWO-diploma hebt terwijl te toch al bijna 20 bent en o zo slim.
[..]
De meeste intelligente mensen halen hun VWO gewoon met twee vingers in hun neus, het stelt tegenwoordig echt niets meer voor.
Ja, en? Wat is hiermee je punt? Sommige mensen kunnen de druk inderdaad niet aan, anderen presteren er juist beter onder. Kennelijk ben jij er een van de eerste categoriequote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef Lennox het volgende:
[..]
. Ik ben nu met master bezig. Vakken zien er super uit, maar die werkdruk is dus gewoon bizar he. Wat wij in een blok lezen, dat lees je op middelbare school in een jaar nog niet.
Jij snapt het punt duidelijk niet, maar je zal er vanzelf achter komen als je gaat studeren. Tuurlijk krijg je alles af, maar van die standaard dooddoeners voegen natuurlijk niets toe. "Ik werk goed onder druk" , "Ik ben nu echt gaan studeren wat ik leuk vind" etc. Er zitten altijd schijtvakken bij, en onder druk werken kan iedereen zogenaamd goed. Of je ook kwaliteit aflevert is echter een tweede.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja, en? Wat is hiermee je punt? Sommige mensen kunnen de druk inderdaad niet aan, anderen presteren er juist beter onder. Kennelijk ben jij er een van de eerste categorie. Ik heb zat vrienden die al aan de studie zitten, zelfs nog weleens boeken van hun geleend
en dat valt alles mee (behalve het wiskundeboek ter dikte van een telefoonboek, waar niets anders instaat dan formules, van een vriendin die bedrijfseconomie studeert dan, maar dat is wiskunde
)
Miauwquote:Op donderdag 4 september 2008 21:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Echt, studeren kan misschien wel kut zijn, maar het examenjaar is álles behalve relaxt, metname als je d'r ook nog een sociaal leven naast hebt. niet dat jij dat niet had hoor![]()
Helemaal niet, iemand die competent is hoeft helemaal niet deskundig te zijn. Het woord 'competent' heeft meer betekenissen dan enkel en alleen deskundigheid,quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is de betekenis van het woord. Competentie = deskundigheid.
Onzin, het is juist andersom, de meest mensen die op het VWO zitten zijn niet intelligent.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef DuTank het volgende:
Mensen die überhaupt op het VWO zitten, zijn intelligent. Dus dat slaat echt nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |