2 weken en 4 dagenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:52 schreef Agiath het volgende:
Wijf, stel je niet aan.
Je bent nog maar 4 dagen bezig.
1 van de relaxte jaren juist.quote:
En daarna het studentenleven, nóg minder doenquote:
VMBO'erquote:Op donderdag 4 september 2008 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Überhaupt, middelbare school en druk.
Net begonnen daarmee, ik heb het gevoel dat ik het wel druk ga krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
En daarna het studentenleven, nóg minder doen.
VMBO'erquote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je op de middelbare school al moet zwoegen ben je wel erg kansloos.
Dat.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Daarom gaan normale mensen ook blowen in de bovenbouw.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
VMBO'er. Op het VWO, en zeker in de bovenbouw, moet je echt wel flink wat doen na school. Ik was altijd 4 uur uit en dan was ik om 16.40 een keer thuis en zou ik nog huiswerk moeten doen (wat ik nooit deed, daarom faalde ik ook). Daarnaast moet je eigenlijk ook nog 6 boeken per jaar lezen voor Nederlands in 4/5/6. Ja ok, ik deed het ook: je boekverslag maken door middel van een aantal samenvattingen. En vergeet de PO's, SE-weken en toetsen tussendoor niet.
Dus? Ik doe nog steeds VWO hoor. Ik ben in de 4e en 5e op het gymnasium blijven zitten. En dat kwam omdat ik gewoon geen flikker deed, niet omdat ik een loser ben en VWO of Havo niet aan kan.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeggen en zelf op het Luzac zitten
Las je maar wat vakerquote:Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik deed ook nooit huiswerk en faalde niet.
2 boeken per jaar lezen, als je dat veel werk vind gun ik je succes op het WO, waar je gewoon een paar boeken per week mag lezen
Écht intelligente mensen gaan gewoon over ondanks hun niets doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dus? Ik doe nog steeds VWO hoor. Ik ben in de 4e en 5e op het gymnasium blijven zitten. En dat kwam omdat ik gewoon geen flikker deed, niet omdat ik een loser ben en VWO of Havo niet aan kan.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Écht intelligente mensen gaan gewoon over ondanks hun niets doen.
Wat een huillie ben jijquote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
VMBO'er. Op het VWO, en zeker in de bovenbouw, moet je echt wel flink wat doen na school. Ik was altijd 4 uur uit en dan was ik om 16.40 een keer thuis en zou ik nog huiswerk moeten doen (wat ik nooit deed, daarom faalde ik ook). Daarnaast moet je eigenlijk ook nog 6 boeken per jaar lezen voor Nederlands in 4/5/6. Ja ok, ik deed het ook: je boekverslag maken door middel van een aantal samenvattingen. En vergeet de PO's, SE-weken en toetsen tussendoor niet.
En blijven zeker niet 2 keer zitten...quote:Op donderdag 4 september 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo. Het is namelijk onmogelijk om zonder echt redelijk te leren voor een SE o.i.d. een voldoende te halen. Geloof mij nou maar, want ik heb nu ervaring met geen flikker doen en niks snappen en met opletten in de les, huiswerk maken en het dan wél snappen.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik constateer alleen de feiten, zoals ik ze heb meegemaakt. Mij hoor je er niet over klagen, ik wil alleen duidelijk maken dat je er best wel wat voor moet doen om je VWO diploma te halen. Van de 99 mensen die samen met mij in de eerste begonnen, waren er maar 46 ofzo die eindexamen hebben gedaan (of geslaagd waren, weet ik even niet meer).quote:
Haha, je faalt heel erg, ik ken Chriz2k, heb zelfs een paar jaar bij hem in de klas gezeten. Ik kan jou verzekeren dat die knul nooit iets deed, als hij er al wasquote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo. Het is namelijk onmogelijk om zonder echt redelijk te leren voor een SE o.i.d. een voldoende te halen. Geloof mij nou maar, want ik heb nu ervaring met geen flikker doen en niks snappen en met opletten in de les, huiswerk maken en het dan wél snappen.
Gewoon de avond van tevoren, zoals iedereen dat doet.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo. Het is namelijk onmogelijk om zonder echt redelijk te leren voor een SE o.i.d. een voldoende te halen.
Het is nogal objectief héquote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooit over nagedacht dat andere mensen misschien wél competent zijn?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo. Het is namelijk onmogelijk om zonder echt redelijk te leren voor een SE o.i.d. een voldoende te halen. Geloof mij nou maar, want ik heb nu ervaring met geen flikker doen en niks snappen en met opletten in de les, huiswerk maken en het dan wél snappen.
Niet slagen op het Luzac is echt een epic fail, dat zal wel niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
TS gaat het dit jaar vast niet halen, en mag dan fijn nog een jaartje extra doen
Idd en dat zijn mensen die er zo uit zien:quote:Op donderdag 4 september 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, zo doet iedereen het dus. Op het VWO heb je echt weinig te doen hoor, behalve je lesjes volgen.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
geboortedatum: 18-06-1990quote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je op de middelbare school al moet zwoegen ben je wel erg kansloos.
Geef mij eens de definitie van competent dan, want niemand op de middelbare school is in mijn ogen competent.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:29 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ooit over nagedacht dat andere mensen misschien wél competent zijn?
Een topic volgen is moeilijk he?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Niet slagen op het Luzac is echt een epic fail, dat zal wel niet.
Voldoendes halen op de middelbare school is een kwestie van intelligentie, algemene ontwikkeling en inzicht, vooral op je eindexamens.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geef mij eens de definitie van competent dan, want niemand op de middelbare school is in mijn ogen competent.
Als iemand competent is, is diegene deskundig. Die leraar van je is wel competent, jij niet. Tenzij je echt heel veel van geschiedenis afweet. Maar ik vind dat niet deskundig.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voldoendes halen op de middelbare school is een kwestie van intelligentie, algemene ontwikkeling en inzicht, vooral op je eindexamens.
Daarnaast heb je de mensen die daar niet voldoende over beschikken en die moeten er dus hard voor werken, waar natuurlijk niets mis mee is.
Ja, want ik vind dat je niet moet klagen, omdat ik een drukker programma hebquote:Op donderdag 4 september 2008 20:03 schreef henkos_18 het volgende:
Jah doe er ook niet veel voor en altijd wel goed overgegaan.. en huiswerk ook heus niet, maar wat moet dat moet! Verslagen e.d. met een deadline moeten wel gebeuren en daar krijg je zoveel van.
DuTank je spreekt me eerst tegen met huillie maar je zegt later zelf dat t moeilijk is op vwo?
Ooh, jij was ook niet die loser die begon over competentiequote:Op donderdag 4 september 2008 20:18 schreef Chriz2k het volgende:
Het was gewoon een algemene opmerking, niet over competentie, beetje onzinnig om je te quoten.
PO's maken is juist chill, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets nuttigs doet.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooh, jij was ook niet die loser die begon over competentie. Maar goed. Punt is dat het VWO niet te halen is, zonder je er voor in te zetten. En die PO's e.d. zijn echt niet fijn, als je die voor elk vak eentje moet doen.
Oh god krijgen we dat weerquote:Op donderdag 4 september 2008 19:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dus? Ik doe nog steeds VWO hoor. Ik ben in de 4e en 5e op het gymnasium blijven zitten. En dat kwam omdat ik gewoon geen flikker deed, niet omdat ik een loser ben en VWO of Havo niet aan kan.
Niet als je ook nog een sociaal leven daarnaast wil leiden hequote:Op donderdag 4 september 2008 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
PO's maken is juist chill, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets nuttigs doet.
Ja, die tussenuren die je eraan besteedt zijn wel een grote aanslag op je sociale leven inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2008 20:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet als je ook nog een sociaal leven daarnaast wil leiden he
Daar deed ik niks anders in dan blowen of we gingen bier drinken in een lunchroom-achtig tentjequote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, die tussenuren die je eraan besteedt zijn wel een grote aanslag op je sociale leven inderdaad.
Daagquote:Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
VMBO'er. Op het VWO, en zeker in de bovenbouw, moet je echt wel flink wat doen na school.
En het mooiste is dat je er als je ze gaat verkopen nog maar 100 euro voor krijgtquote:Op donderdag 4 september 2008 18:54 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik heb ook al genoeg van school
Ook nog eens genaaid met veel te dure boeken die ik waarschijnlijk 1x doorkijk
middelbare school en drukquote:Op donderdag 4 september 2008 18:51 schreef henkos_18 het volgende:
Ben school alweer zo zat,
die drukte, dat gezeik van iedereen, huiswerk, verslagen, noem het maar op.
Nu in de 6e, dus ben -laten we zeggen- een klein beetje uitgekeken.
Ik heb juist zin in de universiteit!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Daag. VWO haal je gewoon op inzicht/logisch nadenken. Zeker de 6e was lang leven de lol. Nog 3x een tentamenweek voor je dossiertoetsen en dat was het.
Gaat nog leuk worden als je op Uni met krappe deadlines/werkdruk komt te zitten.
Dat is natuurlijk een argument van niets. School doe je niet omdat je het leuk vindt, maar je werkt naar hetgeen dat je leuk vindt toe. Als het goed is kies je een studie die jou leuk lijkt en wil je je beroep ook in die richting. Dus dan zal je natuurlijk veel meer je best doen, je veel meer inspannen, etc.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef Lennox het volgende:
Gaat nog leuk worden als je op Uni met krappe deadlines/werkdruk komt te zitten.
Echt, studeren kan misschien wel kut zijn, maar het examenjaar is álles behalve relaxt, metname als je d'r ook nog een sociaal leven naast hebt. niet dat jij dat niet had hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 19:01 schreef ImTheBase het volgende:
Examenjaar is relaxt, straks als je gaat studeren en werk gaat combineren is het pas klote. Sowieso al als je van 9 tot 9 op school moet zitten.
Dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 21:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een argument van niets. School doe je niet omdat je het leuk vindt, maar je werkt naar hetgeen dat je leuk vindt toe. Als het goed is kies je een studie die jou leuk lijkt en wil je je beroep ook in die richting. Dus dan zal je natuurlijk veel meer je best doen, je veel meer inspannen, etc.
Hahaha, wat een VMBO-redenering. Alsof iemand die competent is deskundig MOET zijn, alsof dat de enige betekenis van het woord is!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als iemand competent is, is diegene deskundig. Die leraar van je is wel competent, jij niet. Tenzij je echt heel veel van geschiedenis afweet. Maar ik vind dat niet deskundig.
De meeste intelligente mensen halen hun VWO gewoon met twee vingers in hun neus, het stelt tegenwoordig echt niets meer voor.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:15 schreef DuTank het volgende:
Ja, want ik vind dat je niet moet klagen, omdat ik een drukker programma heb. Maar dan nog is het VWO niet iets wat je zomaar ff doet. Dat wil ik gewoon duidelijk maken aan die anderen, die blijkbaar niet de ervaring hebben van hoe het VWO er tegenwoordig aan toe gaat.
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een argument van niets. School doe je niet omdat je het leuk vindt, maar je werkt naar hetgeen dat je leuk vindt toe. Als het goed is kies je een studie die jou leuk lijkt en wil je je beroep ook in die richting. Dus dan zal je natuurlijk veel meer je best doen, je veel meer inspannen, etc.
Ja, dat is de betekenis van het woord. Competentie = deskundigheid.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, wat een VMBO-redenering. Alsof iemand die competent is deskundig MOET zijn, alsof dat de enige betekenis van het woord is!
Ga je zelf maar eens afvragen waarom je nog geen VWO-diploma hebt terwijl te toch al bijna 20 bent en o zo slim.
[..]
De meeste intelligente mensen halen hun VWO gewoon met twee vingers in hun neus, het stelt tegenwoordig echt niets meer voor.
Ja, en? Wat is hiermee je punt? Sommige mensen kunnen de druk inderdaad niet aan, anderen presteren er juist beter onder. Kennelijk ben jij er een van de eerste categoriequote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef Lennox het volgende:
[..]
. Ik ben nu met master bezig. Vakken zien er super uit, maar die werkdruk is dus gewoon bizar he. Wat wij in een blok lezen, dat lees je op middelbare school in een jaar nog niet.
Jij snapt het punt duidelijk niet, maar je zal er vanzelf achter komen als je gaat studeren. Tuurlijk krijg je alles af, maar van die standaard dooddoeners voegen natuurlijk niets toe. "Ik werk goed onder druk" , "Ik ben nu echt gaan studeren wat ik leuk vind" etc. Er zitten altijd schijtvakken bij, en onder druk werken kan iedereen zogenaamd goed. Of je ook kwaliteit aflevert is echter een tweede.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja, en? Wat is hiermee je punt? Sommige mensen kunnen de druk inderdaad niet aan, anderen presteren er juist beter onder. Kennelijk ben jij er een van de eerste categorie. Ik heb zat vrienden die al aan de studie zitten, zelfs nog weleens boeken van hun geleend
en dat valt alles mee (behalve het wiskundeboek ter dikte van een telefoonboek, waar niets anders instaat dan formules, van een vriendin die bedrijfseconomie studeert dan, maar dat is wiskunde
)
Miauwquote:Op donderdag 4 september 2008 21:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Echt, studeren kan misschien wel kut zijn, maar het examenjaar is álles behalve relaxt, metname als je d'r ook nog een sociaal leven naast hebt. niet dat jij dat niet had hoor![]()
Helemaal niet, iemand die competent is hoeft helemaal niet deskundig te zijn. Het woord 'competent' heeft meer betekenissen dan enkel en alleen deskundigheid,quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is de betekenis van het woord. Competentie = deskundigheid.
Onzin, het is juist andersom, de meest mensen die op het VWO zitten zijn niet intelligent.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef DuTank het volgende:
Mensen die überhaupt op het VWO zitten, zijn intelligent. Dus dat slaat echt nergens op.
Nee dat was het enige waar je wel wat MOEST doenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
PO's maken is juist chill, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets nuttigs doet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Psychologie studeren -> Geestesziekte faken -> Uitkeringquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:56 schreef Tuvai.net het volgende:
TS:
Ik verheug me er nu al wanneer de "Lang leve de lol"-generatie straks aan een fulltime baan heeft en zelf voor hun eigen centen moeten zorgen.
Competent houdt zeker wel in dat je deskundig bent in zekere zin. Nu moet je het woord deskundige niet letterlijk nemen en denken aan een professor. Iemand die goed geschoold is, is competent. Als jij op school zit kan jij nooit competent zijn. Je bent immers nog aan het leren. Competent zijn, en anderzijds leren strookt niet met elkaar. Ik heb maar even de definitie voor je erbij gepakt, aangezien jij een andere definitie schijnt te hanteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:11 schreef Emimich het volgende:
Helemaal niet, iemand die competent is hoeft helemaal niet deskundig te zijn. Het woord 'competent' heeft meer betekenissen dan enkel en alleen deskundigheid,
PUNT.quote:com·pe·tent (bijvoeglijk naamwoord; competenter, competentst; competentie)
1 deskundig, bekwaam
2 tot handelen of oordelen bevoegd
3 iem. rechtens toekomend
Jij wil echt tegendraads zijn hequote:Onzin, het is juist andersom, de meest mensen die op het VWO zitten zijn niet intelligent.
quote:in·tel·li·gen·tie (dev)
1 verstandelijk vermogen
Jij bent echt het type persoon wat snel oud wordt. Jij bent jonger dan mij en zit altijd maar te kankeren op de jeugd. God wat moet jij een kutleven hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:56 schreef Tuvai.net het volgende:
TS:
Ik verheug me er nu al wanneer de "Lang leve de lol"-generatie straks aan een fulltime baan heeft en zelf voor hun eigen centen moeten zorgen.
Ach, daar zul je onze grootste kutkloon ook weer hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Jij bent echt het type persoon wat snel oud wordt. Jij bent jonger dan mij en zit altijd maar te kankeren op de jeugd. God wat moet jij een kutleven hebben
Echt zo triest dat je erop verheugtIs jouw leven zo oninteressant dat je je verheugt op het leed van een ander
![]()
![]()
![]()
Wat een verweer, ik val echt van mijn stoel...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach, daar zul je onze grootste kutkloon ook weer hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fritztiaan op 05-09-2008 13:24:44 ]Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:15 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat een verweer, ik val echt van me stoel...Verweer? Denk je nou echt dat iemand nou nog serieus op jou in gaat? Half Fok! weet inmiddels wel beter, flapdrol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh ja, zie onder andere dit topic?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:19 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Verweer? Denk je nou echt dat iemand nou nog serieus op jou in gaat? Half Fok! weet inmiddels wel beter, flapdrol.
Zal ik doen! Maar allereerst... mag ik je aanraken? Jij bent zó geweldig!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:25 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Euh ja, zie onder andere dit topic?![]()
Ik ben eerder bang dat mensen jou niet serieus nemen. Het kneusje is net 20 en gedraagt zich al als een bejaarde![]()
Dag tuvai, ga je maar lekker verheugen op het leed van anderen, triest mannetje
Hee daar is onze internetheld weerquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee, niet eens met een stok. Opbokken latente homofiel. ga je kontje maar verkopen. Mag je anderen aanraken en krijg je er geld voor![]()
Kom je ook in contact met de mensen die je zo graag mag. Die jeugd.. dat is toch niks !!![]()
En jij bent?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hee daar is onze internetheld weer
I know, non-argument, maar het geeft wel iets aan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:51 schreef Paramnesia het volgende:
Hoeveel geld verdien je nou op het VWO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |