abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61382166
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:04 schreef DuTank het volgende:

[..]

VMBO'er
Dat zeggen en zelf op het Luzac zitten
know'm sayin?
word? word.
pi_61382172
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:11 schreef DuTank het volgende:

[..]

VMBO'er . Op het VWO, en zeker in de bovenbouw, moet je echt wel flink wat doen na school. Ik was altijd 4 uur uit en dan was ik om 16.40 een keer thuis en zou ik nog huiswerk moeten doen (wat ik nooit deed, daarom faalde ik ook). Daarnaast moet je eigenlijk ook nog 6 boeken per jaar lezen voor Nederlands in 4/5/6. Ja ok, ik deed het ook: je boekverslag maken door middel van een aantal samenvattingen. En vergeet de PO's, SE-weken en toetsen tussendoor niet.

Ik deed ook nooit huiswerk en faalde niet.

2 boeken per jaar lezen, als je dat veel werk vind gun ik je succes op het WO, waar je gewoon een paar boeken per week mag lezen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61382191
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef alors het volgende:

[..]

Dat zeggen en zelf op het Luzac zitten
Dus? Ik doe nog steeds VWO hoor. Ik ben in de 4e en 5e op het gymnasium blijven zitten. En dat kwam omdat ik gewoon geen flikker deed, niet omdat ik een loser ben en VWO of Havo niet aan kan.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61382207
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik deed ook nooit huiswerk en faalde niet.

2 boeken per jaar lezen, als je dat veel werk vind gun ik je succes op het WO, waar je gewoon een paar boeken per week mag lezen
Las je maar wat vaker .
pi_61382242
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:13 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dus? Ik doe nog steeds VWO hoor. Ik ben in de 4e en 5e op het gymnasium blijven zitten. En dat kwam omdat ik gewoon geen flikker deed, niet omdat ik een loser ben en VWO of Havo niet aan kan.
Écht intelligente mensen gaan gewoon over ondanks hun niets doen.
pi_61382274
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:14 schreef DuTank het volgende:

[..]

Las je maar wat vaker .
De andere vier haal je natuurlijk bij www.scholieren.com
duh!
pi_61382289
Wacht maar dat je moet gaan werken. van 8 tot 5 kut werk doen voor de rest van je leven. Tot je oud bent en toch niet meer kunt genieten van je leven.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_61382291
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

pi_61382294
quote:

[..]

VMBO'er . Op het VWO, en zeker in de bovenbouw, moet je echt wel flink wat doen na school. Ik was altijd 4 uur uit en dan was ik om 16.40 een keer thuis en zou ik nog huiswerk moeten doen (wat ik nooit deed, daarom faalde ik ook). Daarnaast moet je eigenlijk ook nog 6 boeken per jaar lezen voor Nederlands in 4/5/6. Ja ok, ik deed het ook: je boekverslag maken door middel van een aantal samenvattingen. En vergeet de PO's, SE-weken en toetsen tussendoor niet.
Wat een huillie ben jij
pi_61382319
HBO propedeuse > 5/6 VWO
pi_61382349
quote:

[..]

En blijven zeker niet 2 keer zitten...
know'm sayin?
word? word.
pi_61382377
quote:

[..]

Dat is echt niet zo. Het is namelijk onmogelijk om zonder echt redelijk te leren voor een SE o.i.d. een voldoende te halen. Geloof mij nou maar, want ik heb nu ervaring met geen flikker doen en niks snappen en met opletten in de les, huiswerk maken en het dan wél snappen.
pi_61382466
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:17 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Wat een huillie ben jij
Ik constateer alleen de feiten, zoals ik ze heb meegemaakt. Mij hoor je er niet over klagen, ik wil alleen duidelijk maken dat je er best wel wat voor moet doen om je VWO diploma te halen. Van de 99 mensen die samen met mij in de eerste begonnen, waren er maar 46 ofzo die eindexamen hebben gedaan (of geslaagd waren, weet ik even niet meer).
pi_61382492
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat is echt niet zo. Het is namelijk onmogelijk om zonder echt redelijk te leren voor een SE o.i.d. een voldoende te halen. Geloof mij nou maar, want ik heb nu ervaring met geen flikker doen en niks snappen en met opletten in de les, huiswerk maken en het dan wél snappen.
Haha, je faalt heel erg, ik ken Chriz2k, heb zelfs een paar jaar bij hem in de klas gezeten. Ik kan jou verzekeren dat die knul nooit iets deed, als hij er al was
pi_61382508
quote:

[..]

Dat is echt niet zo. Het is namelijk onmogelijk om zonder echt redelijk te leren voor een SE o.i.d. een voldoende te halen.
Gewoon de avond van tevoren, zoals iedereen dat doet.
pi_61382606
TS gaat het dit jaar vast niet halen, en mag dan fijn nog een jaartje extra doen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_61382618
quote:

[..]

Het is nogal objectief hé Zelf heb ik het VWO afgemaakt zonder ervoor te zweten.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_61382631
quote:

[..]

Ooit over nagedacht dat andere mensen misschien wél competent zijn?
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_61382777
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
TS gaat het dit jaar vast niet halen, en mag dan fijn nog een jaartje extra doen
Niet slagen op het Luzac is echt een epic fail, dat zal wel niet.
know'm sayin?
word? word.
pi_61382918
quote:

[..]

Idd en dat zijn mensen die er zo uit zien:

Die doet ook niets, zit de hele dag een beetje te pokemonnen op zn gameboy en haalt VWO op zn sloffen, nou dan ben ik liever een 'loser' die redelijk veel doet om zn havo te halen maar wel een sociaal leven heeft.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')