en trouwens: Musta ka?quote:Op maandag 8 september 2008 18:20 schreef Kumusta het volgende:
[..]
Dus je vrouw is bij jullie kuripot ipv de dutchman
haha , hier keek ik wel ff van op.quote:Op maandag 8 september 2008 20:15 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Jouw vrouw is 'lang' zeg! Mijn vrouw is 1.53... ter indicatie: ik ben 1.93
(wat inderdaad een opmerkelijke zoen-scene opleverde tijdens het huwelijk)
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
haha , hier keek ik wel ff van op.
Overigens dan zou ik ook wel omkijken als ik jullie over straat zou zien lopen al is het maar voor het lengte verschil.!
Ben het er ook mee eens dat oosterse vrouwen inderdaad subtieler gebouwd zijn. Overigens zijn die dames van jullie wel klein hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn mooi maar Oosterse vrouwen zijn inderdaad prachtigAlsje een beetje van "subtiele lichaamsbouw" zoals je dat omschrijft houdt dan, mijn vrouw is amper 1 m 55. Maar ik vind haar nog steeds erg
Wow, da's wel een lang eind zegquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:20 schreef nicoco het volgende:
[..]
Ben het er ook mee eens dat oosterse vrouwen inderdaad subtieler gebouwd zijn. Overigens zijn die dames van jullie wel klein hoor.Mijn vriendin is wel 1m58,5.
(vooral die halve cm vindt ze erg belangrijk
)
Latina'squote:Op maandag 8 september 2008 20:46 schreef Gummibeer79 het volgende:
echt waar?
Da's trouwens ook een leuke wat ik heb gemerkt aan mijn vrouw:
Aan de ene kant is ze onherroepelijk aziatisch, aan de andere kant (als je haar op de trouwfoto's ziet bijvoorbeeld) is het echt een latina.
Zit nog wat spaans bloed in, en dat merk je trouwens ook qua temperament.(ok, da's zowel positief als negatief :p)
Maar je geeft wel weer in je foto: Mixed-bloed-mensen zijn inderdaad vaak wel mooi.
Te meer een reden om daar met vol plezier aan bij te dragen
De ontmoeting en ontstaan van de relatie, ja was toeval. Dat overkomt je, zogezegd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:51 schreef bondgirl007 het volgende:
Ik heb een vraag aan alle mannen met een buitenlandse vriendin.
Vallen jullie ook echt op buitenlandse vrouwen of was het gewoon toeval?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Latina's![]()
Mijn Mexicaanse is 1m60 langste hier tot nog toe genoemt
Ik val niet perse op buitenlandse vrouwen, maar blondjes maken bij mij geen kans.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:51 schreef bondgirl007 het volgende:
Dus als ze haar bruin verft ineens wel?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:10 schreef nicoco het volgende:
[..]
Ik val niet perse op buitenlandse vrouwen, maar blondjes maken bij mij geen kans.
nee, ook dan niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Dus als ze haar bruin verft ineens wel?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:36 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
vind je blonde vrouwen per definitie niet mooi of niet aantrekkelijk?
Ik vond Nederlandse vrouwen ook altijd prachtig hoor. Werd gewoon verliefd op de vrouw waarmee ik getrouwd ben en zij op mij. Ik was toen ik haar ontmoette absoluut niet op zoek naar een serieuze relatie, had eigenlijk altijd gedacht dat ik een beetje rond zou fladderen totdat ik ergens op mijn 35e zou settlen met de beste die ik op mijn 35e nog kon krijgen of iets dergelijks. Dat is dus niet gebeurd, werd oprecht verliefd. Toeval.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:51 schreef bondgirl007 het volgende:
neeeneeneeequote:
ah.. natuurlijk vind ik blonde meisjes ook best mooi.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:54 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
neeeneeneee
de vraag is juist of je ze per definitie niet mooi vindt of dat je ze niet aantrekkelijk vindt?
Ik heb zelf ook een Duitse vriendin.. en maak die grapjes zelf vaak..quote:Op donderdag 4 september 2008 18:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben Nederlander, mijn vriendin is Duitse.
Meestal wordt er prima gereageerd, maar soms krijg je nog wel van die "grapjes" als "zo, het systeem daar van binnenuit aan het saboteren zodat we onze fietsen terugkrijgen?"
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:01 schreef Oksel het volgende:
En als mensen raar opkijken bij het woord "Duits" zeg ik altijd; "Ach ja.. had alle Nederlandse vrouwen gehad, vond ze niet zoveel aan.. dus ben maar over de grens gaan kijken. Duitsland was nou eenmaal het dichtst bij..".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |