abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 12:59:08 #26
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_61471628
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:17 schreef Superfast het volgende:
Waarom zou het geen echte liefde kunnen zijn?
Is ze hier geboren en/of heb je haar daar ontmoet?
Als je haar daar ontmoet is het geen echte liefde dan gaat het puur om het geld daar kun je zeker van zijn

Kennis van mij heeft een huis in Thailand en krijgt als die daar is (bijna dagelijks)liefdesverklaringen van de locals, gesprekken met ouders van (jonge) meiden
Ook worden de meest vage dingen uit de kast gehaald om hem maar "verliefd"te laten worden met waarschijnlijk de hoop op een beter westers bestaan.(het is geen lelijke gast maar niet de casanova die in nederland door elke chick kwijlend word nagestaard)
Zou zomaar kunnen dat ze echt om je geeft om de persoon die je bent echter onderschat de creativiteit van de armoede hierin ook niet.
En natuurlijk zegt ze tegen jou dat ze de relativiteit van het rijke westen kent wat verwacht je anders?Dat ze zegt ik ben eigenlijk bij je omdat je (in verhouding) rijk bent
Toch knap dat je dat allemaal zomaar weet Misschien is haar familie wel een stuk rijker dan die van jou
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  maandag 8 september 2008 @ 13:09:49 #27
48120 nicoco
Drie keer links is ook rechts.
pi_61471873
Meestal wordt er prima gereageerd, maar soms krijg je nog wel van die "grapjes" als "zo, het systeem daar van binnenuit aan het saboteren zodat we onze fietsen terugkrijgen?"

Haha, die is eigenlijk best grappig.

Soms maken mensen opmerking dat mijn vriendin thaise is of filipijnse. Met als duidelijke ondertoon de vooroordelen die eerder in de commentaren geschetst zijn. Dat is zo irritant. Ten eerste is mijn vriendin Taiwanese, heeft ze een Master Degree (en is ze dus al 1000 keer slimmer dan die debielen die dat soort dingen zeggen) en heeft ze een dik betaalde baan. Mensen hebben zo'n gigantisch vooroordeel tegenover buitenlandse partners, zonder ze maar ontmoet te hebben of echt geïnterresseerd te zijn.

Een paar golddiggers en vieze vadsige oude mannetjes bepalen dus voor dat soort domme mensen het beeld dat zij hebben van partners van buitenlandse afkomst.
pi_61471998
Mijn oom is 11 jaar geleden getrouwd met een filipijnse en na 10 jaar daar gewoond te hebben, sinds kort weer terug in ons landje.
De vooroordelen van mensen hier over hen huwelijk, kan ik me eigenlijk vrij weinig van herinneren.
Wat me wel altijd is bijgebleven is, hij had zelf een hekel aan "discriminatie en turken en marokanen" en dan trouwt ie warempel zelf een buitenlandse....
Maar gelukkig is ze een schat van een mens en totaal niet verwaand omdat ze toevallig een "americano" getrouwd is, maar gewoon lekker eenvoudig.
De vooroordelen in de Filipijnen waren heel erg, want trouwen met een americano, dan trouw je met geld.
En tuurlijk had mijn oom wat geld, hij heeft heel zijn leven hard gewerkt en was tot voor zijn huwelijk maar alleen, had zijn huis voor de verhuizing met een mooie winst verkocht.
Dus werken hoefde hij niet in de filipijnen en dat hebben ze daar snel door. Mijn tante was best wel vatbaar voor de "schooiers" en liet zich in het begin toch wel makkelijk beinvloeden door kennissen en familie die ineens zo zielig waren.
Mijn oom daarentegen absoluut niet en dat heeft hem ook niet altijd geholpen, maar men wist wel vrij gauw wat ze aan hem hadden.
Hij heeft er zelf ook vele buitenlanders (waaronder nederlanders) rijk zien komen en uitgekleed terug zien gaan.
this bitch bites
  maandag 8 september 2008 @ 13:16:55 #29
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61472028
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:09 schreef nicoco het volgende:
Meestal wordt er prima gereageerd, maar soms krijg je nog wel van die "grapjes" als "zo, het systeem daar van binnenuit aan het saboteren zodat we onze fietsen terugkrijgen?"

Haha, die is eigenlijk best grappig.

Soms maken mensen opmerking dat mijn vriendin thaise is of filipijnse. Met als duidelijke ondertoon de vooroordelen die eerder in de commentaren geschetst zijn. Dat is zo irritant. Ten eerste is mijn vriendin Taiwanese, heeft ze een Master Degree (en is ze dus al 1000 keer slimmer dan die debielen die dat soort dingen zeggen) en heeft ze een dik betaalde baan. Mensen hebben zo'n gigantisch vooroordeel tegenover buitenlandse partners, zonder ze maar ontmoet te hebben of echt geïnterresseerd te zijn.

Een paar golddiggers en vieze vadsige oude mannetjes bepalen dus voor dat soort domme mensen het beeld dat zij hebben van partners van buitenlandse afkomst.
Ik denk dat enkele programma's zoals in het verleden op de buis zijn geweest hier ook wel aan bijdragen.
Dan hebben we het over de 2 belgische boertjes bij Jambers en die 2 SBS6-programma's, waarbij mannen worden gevolgd overzee bij het zoeken van een partner en Reportage (over die reisleider).

Door dit soort programma's worden vermeende vooroordelen bevestigd. Zou best aardig zijn om ook eens programma's te zien die het tegendeel bevestigen.
Niet vergissen: Voor een groot deel van de bevolking is wat ze op TV zien, sowieso meteen de algehele werkelijkheid.

Helaas ook op dit forum zie je verhalen zoals de posts van Henkway in Postorderbruidjes?

Tóch denk ik dat merendeel van de 'witte partners' niet van het type "vrouwen-shoppen" zijn.
Dat hoop ik in elk geval toch...
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61472253
Ik heb een Chinese vriendin en ze is 'n jaar ouder dan mij.

Ze is naar Nederland gekomen om hier te studeren en we hebben elkaar op de universiteit ontmoet.
Daarbij wil ze haar Chinese identiteit behouden en gaat dus voor 'n verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd.
Haar intentie was om na de studie terug te gaan naar China maar we hebben onlangs samen een huis gekocht. Ze verdient overigens ook meer dan mij .

Gelukkig hebben wij geen last van dergelijke vooroordelen. Maar bij onze situatie is het ook dat alle vooroordelen meteen worden ontkracht:

- ze is ouder
- ze wil geen Nederlands paspoort
- ze verdient meer dan mij
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  maandag 8 september 2008 @ 13:30:39 #31
48120 nicoco
pi_61472315
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:16 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Ik denk dat enkele programma's zoals in het verleden op de buis zijn geweest hier ook wel aan bijdragen.
Dan hebben we het over de 2 belgische boertjes bij Jambers en die 2 SBS6-programma's, waarbij mannen worden gevolgd overzee bij het zoeken van een partner en Reportage (over die reisleider).

Door dit soort programma's worden vermeende vooroordelen bevestigd. Zou best aardig zijn om ook eens programma's te zien die het tegendeel bevestigen.
Niet vergissen: Voor een groot deel van de bevolking is wat ze op TV zien, sowieso meteen de algehele werkelijkheid.

Helaas ook op dit forum zie je verhalen zoals de posts van Henkway in Postorderbruidjes?

Tóch denk ik dat merendeel van de 'witte partners' niet van het type "vrouwen-shoppen" zijn.
Dat hoop ik in elk geval toch...

Ben het helemaal met je eens. Jammer genoeg is een (groot?) deel van NL zo bevooroordeeld dat ze alles wat op TV gezegd wordt voor waar aannemen. Denk zelf ook niet dat het overgrote deel van de witte partners bewust op zoek gaat naar vrouwen voor het huishouden of alleen de sex. Ze zullen er alleen inderdaad wel bijzitten, maar ja. Excessen heb je altijd.
  maandag 8 september 2008 @ 13:33:12 #32
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61472370
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:15 schreef RedBitch het volgende:
Mijn oom is 11 jaar geleden getrouwd met een filipijnse en na 10 jaar daar gewoond te hebben, sinds kort weer terug in ons landje.
De vooroordelen van mensen hier over hen huwelijk, kan ik me eigenlijk vrij weinig van herinneren.
Wat me wel altijd is bijgebleven is, hij had zelf een hekel aan "discriminatie en turken en marokanen" en dan trouwt ie warempel zelf een buitenlandse....
Maar gelukkig is ze een schat van een mens en totaal niet verwaand omdat ze toevallig een "americano" getrouwd is, maar gewoon lekker eenvoudig.
De vooroordelen in de Filipijnen waren heel erg, want trouwen met een americano, dan trouw je met geld.
En tuurlijk had mijn oom wat geld, hij heeft heel zijn leven hard gewerkt en was tot voor zijn huwelijk maar alleen, had zijn huis voor de verhuizing met een mooie winst verkocht.
Dus werken hoefde hij niet in de filipijnen en dat hebben ze daar snel door. Mijn tante was best wel vatbaar voor de "schooiers" en liet zich in het begin toch wel makkelijk beinvloeden door kennissen en familie die ineens zo zielig waren.
Mijn oom daarentegen absoluut niet en dat heeft hem ook niet altijd geholpen, maar men wist wel vrij gauw wat ze aan hem hadden.
Hij heeft er zelf ook vele buitenlanders (waaronder nederlanders) rijk zien komen en uitgekleed terug zien gaan.
Dit herken ik wel, zeker.
Maar mijn vrouw heeft zich nooit laten verleiden tot zulke situaties (sterker nog, 't is best wel een krent )
Daarnaast weet ze: ik ben nog maar een jonge kerel en ben dus verre van rijk. Dat heeft het dorp inmiddels door en, een uitzondering daargelaten, wordt er niet financieel aan ons getrokken.
Maar dat er vanuit familie en dorpsgenoten wel 's wat geprobeerd werd, da's waar.
Maar daarover zeg ik: je bent er natuurlijk zelf bij...
Wat niet kan, dat kan gewoon niet
  maandag 8 september 2008 @ 13:34:08 #33
194833 Hanoying
pi_61472389
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:16 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Moet er ook wel aan toevoegen dat het wel erg eenvoudig is om vooroordelen te ontwikkelen en dat vooroordelen vaak uit generalisatie voort komen en dus niet uit de blauwe lucht komen. Het vooroordeel dat thaise vrouwen golddiggers zijn en blanke mannen met thaise vrouwen losers die zelf geen fatsoenlijke vrouw kunnen krijgen in hun thuisland is vaak waar. Voor 80-90 % van de relaties tussen Thai en Nederlanders gaat dit inderdaad op, de overige 10-20 % voldoet niet aan dit profiel maar wordt er toch mee geassocieerd. Een beetje zoals een welwillende, aardige en hardwerkende marokkaan in Amsterdam zeg maar.. Die is ook de sjaak als hij op Zaterdagavond in de escape wil stappen en komt er niet in.

Wij (mijn vrouw en ik) merken zelf ook dat we vooroordelen hebben naar gemixte koppels, als wij het al hebben dan kan je ook niet echt kwalijk nemen dat andere mensen het ook hebben. Gelukkig kennen we ook zat koppels die wel heel erg leuk zijn samen en waar ze gewoon verliefd op elkaar zijn.

In Vietnam zijn er overigens vrij veel leuke koppels maar dat heeft meer met de cultuur te maken. Vietnamese mannen kunnen het vaak niet hebben als hun vrouw meer verdient dan zijzelf, het is eigenlijk not done en de familie van de man zal de vrouw dan niet accepteren. Lekker ouderwets dus..

Vietnamese vrouwen zijn ook nog eens een stuk leuker dan Vietnamese mannen en ook slimmer. Bij buitenlandse bedrijven en projecten zitten dan ook altijd veel hoog opgeleide, knappe, ongetrouwde vrouwen. Koppel dit aan het hoge aantal ongetrouwde expats (veel expats die besluiten een project van een X aantal jaar in het verre Oosten te doen zijn vrijgezel, anders is het uiteraard veel lastiger om je vrouw en kinderen mee te slepen uit bv Almere) en je krijgt vanzelf veel leuke koppels.

3 van mijn beste vrienden hebben een Vietnamese vrouw en twee van die vrouwen zijn leuk, slechts eentje is een domme doos Overigens heb je daarnaast uiteraard ook wel de mislukte buitenlanders die hier in Vietnam een plattelandsmeisje komen scoren.

In ieder geval moet je je niet zo druk maken om wat andere mensen over je denken TS. Vooroordelen zitten niet diep en als mensen jou en je vriendin ontmoeten dan stellen ze hun mening binnen een minuut bij.
  maandag 8 september 2008 @ 13:35:30 #34
48120 nicoco
pi_61472420
quote:
[b]

ze is ouder
- ze wil geen Nederlands paspoort
- ze verdient meer dan mij
Mijn vriendin wil ook geen nederlands paspoort en spaart zelf voor haar pensioen/AOW en heeft uberhaup allang veel meer spaarcentjes dan ik ooit ga sparen

(Moeten we toch eens uitzoeken wat beter is; zelf pensioen/AOW sparen of toch maar via de fiscus..)

Maar dáár vragen mensen nooit naar. Nee, ze wordt meteen gezien als een filipijnse/thaise golddigger. Want dat doen die mensen natuurlijk alleen maar.
  maandag 8 september 2008 @ 13:39:34 #35
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61472510
quote:
In ieder geval moet je je niet zo druk maken om wat andere mensen over je denken TS.
Dat valt eigenlijk allemaal best wel mee. Het is uiteraard wat gechargeerd/prikkelend geformuleerd, om daarmee een aardige discussie los te krijgen. En tot mijn genoegen gebeurd dit ook. Nog blijer ben ik dat er doordacht en overwogen wordt gereageerd. Ik heb eigenlijk nog geen losse-flodder-ik-roep-maar-wat-posts gezien.
Tot zover dus daarvoor: dank!

En nu weer verder
  maandag 8 september 2008 @ 13:52:49 #36
194833 Hanoying
pi_61472821
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:39 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Dat valt eigenlijk allemaal best wel mee. Het is uiteraard wat gechargeerd/prikkelend geformuleerd, om daarmee een aardige discussie los te krijgen. En tot mijn genoegen gebeurd dit ook. Nog blijer ben ik dat er doordacht en overwogen wordt gereageerd. Ik heb eigenlijk nog geen losse-flodder-ik-roep-maar-wat-posts gezien.
Tot zover dus daarvoor: dank!

En nu weer verder
Het is zeker een leuke discussie Overigens komen mijn vrouw en ik in Nederland eigenlijk vrijwel nooit negatieve reacties tegen dus dat herken ik niet zo zeer. In Vietnam zijn de locals in veel opzichten sterker bevooroordeeld, en dan met name naar mijn vrouw.
  maandag 8 september 2008 @ 13:57:41 #37
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61472945
En dat izjn reacties in de trant van bovengestelde? (geld)
Of zijn er nog andere zaken waar jullie tegenaan lopen?

Waar ik in de Filippijnen tegenaan liep, voorafgaand aan de bruiloft, is het feit dat ik protestant ben ipv katholiek.
Wel katholiek getrouwd overigens. Priester helemaal uitleggen hoe de bijbel in elkaar zit e.d.
Maar uitgelegd dat protestanten eigenlijk hetzelfde boek hebben. Priester helemaal blij
Vond zelfs dat ik maar communie moest doen en besloot onze trouwringen aan de rechterhand te doen (ik heb begrepen dat katholiek links is en protestant rechts...)
Wel een mooie interreligieuze mix heeft ie er dan van gemaakt
  maandag 8 september 2008 @ 14:17:42 #38
194833 Hanoying
pi_61473362
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef Gummibeer79 het volgende:
En dat izjn reacties in de trant van bovengestelde? (geld)
Of zijn er nog andere zaken waar jullie tegenaan lopen?

Waar ik in de Filippijnen tegenaan liep, voorafgaand aan de bruiloft, is het feit dat ik protestant ben ipv katholiek.
Wel katholiek getrouwd overigens. Priester helemaal uitleggen hoe de bijbel in elkaar zit e.d.
Maar uitgelegd dat protestanten eigenlijk hetzelfde boek hebben. Priester helemaal blij
Vond zelfs dat ik maar communie moest doen en besloot onze trouwringen aan de rechterhand te doen (ik heb begrepen dat katholiek links is en protestant rechts...)
Wel een mooie interreligieuze mix heeft ie er dan van gemaakt
Lastig te zeggen. Gewoon een generiek gevoel van afkeuring naar haar toe zo af en toe "not a proper girl".

Onze bruiloft hebben we behoorlijk a-religieus gedaan en het was ook een behoorlijke mengelmoes. Haar familie komt uit een stadje (ter grote van Arnhem zo ongeveer) en wijzelf wonen in Hanoi. We hebben uiteindelijk een ceremonie in haar geboortestad gehad waarbij we ringen uitwisselden, taart aansneden, etc. en er wat muziek was. De gasten (een paar honderd) konden aansluitend eten en drinken en er waren wat Vietnamese optredens.

Tussen de middag ging zij terug naar haar geboortehuis waar we een korte ceremonie hadden en ik haar ophaalde om naar Hanoi te rijden. In Hanoi hadden we 's avonds nog een feest in de "hanoi club" waar we een lopend buffet hadden en muziek en dans en zo. Hele mooie locatie aan het westlake in Hanoi, en we hadden supermooi weer.

Het was een behoorlijk onconventionele bruiloft, zowel vanuit Nederlands als vanuit Vietnamees perspectief, maar eigenlijk perfect voor ons. Religie hebben we er niet bij betrokken.

Het was wel een hele dure bruiloft maar gelukkig hebben ze wel de traditie dat de bruid een grote hoeveelheid gouden sieraden meekrijgt als ze trouwt (waaronder een massief gouden "halsband" ter dikte van een wijsvinger). Die hebben we overigens inmiddels allemaal verpatst omdat we een appartement in hanoi hebben gekocht, eigenlijk hoort dat niet
  maandag 8 september 2008 @ 14:23:00 #39
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61473458
Wel gek, ik ga hier nooit naar de kerk en de Filippijnen is een hyper-katholiek land
Toch was ik het met name die het belangrijk vond om daadwerkelijk in de kerk te trouwen: Voor haar familie erg belangrijk en daarnaast hebben we binnen mijn familie niet echt de traditie om in een kerk te trouwen.
Maar ik weet dat mijn grootouders dat heel erg jammer vinden. Dus besloten om het maar in één keer goed te doen met alles erop en eraan.
Wel alles erg local gehouden en is een erg mooie dag geworden.

Wat betreft: not proper - daar eigenlijk geen last van gehad. Wel vonden ze me erg jong. Maar ja, de meeste witte mannen zijn toch wel over hun lichaamlijke hoogtepunt heen (alhoewel er niet véél witten zijn hoor) en daarnaast zie ik er sowieso wel jong uit.

Mijn vriendin ergerde zich wel aan het gejoel van de vrouwen én mannen daar (in haar woorden: het lijkt net alsof je van elke vent hier een homo maakt!)
Goed, zij ergerde zich, ik vond het wel komisch... en ja... 't is tóch ook een beetje een compliment, toch?
  maandag 8 september 2008 @ 14:23:39 #40
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_61473477
Ik woon dus in Thailand en zie de vooroordelen vaak. Ik maak me er niet zo druk over, maar ik vind het soms wel grappig om te kijken naar die hele mooie jonge dames met oudere mannen. Je weet gewoon dat de meeste weg zijn zodra het geld op is.

Aan de andere kant zie ik ook genoeg gewone relaties tussen Thai en buitenlanders er is dan wel een leeftijdsverschil maar toch is het een normale relatie. Er zijn genoeg thais die van blank houden net zo goed als er blanken zijn die juist van aziatisch houden.

Het is voor mij ook veel makkelijker om met meiden te flirten (doe het niet te vaak wil niet dat mijn vrouw me dood maakt *LOL*). Dat komt niet altijd door geld maar ook gewoon intresse hebben in andere hier.
mai pen rai
pi_61477781
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:34 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Moet er ook wel aan toevoegen dat het wel erg eenvoudig is om vooroordelen te ontwikkelen en dat vooroordelen vaak uit generalisatie voort komen en dus niet uit de blauwe lucht komen. Het vooroordeel dat thaise vrouwen golddiggers zijn en blanke mannen met thaise vrouwen losers die zelf geen fatsoenlijke vrouw kunnen krijgen in hun thuisland is vaak waar. Voor 80-90 % van de relaties tussen Thai en Nederlanders gaat dit inderdaad op, de overige 10-20 % voldoet niet aan dit profiel maar wordt er toch mee geassocieerd. Een beetje zoals een welwillende, aardige en hardwerkende marokkaan in Amsterdam zeg maar.. Die is ook de sjaak als hij op Zaterdagavond in de escape wil stappen en komt er niet in.

Wij (mijn vrouw en ik) merken zelf ook dat we vooroordelen hebben naar gemixte koppels, als wij het al hebben dan kan je ook niet echt kwalijk nemen dat andere mensen het ook hebben. Gelukkig kennen we ook zat koppels die wel heel erg leuk zijn samen en waar ze gewoon verliefd op elkaar zijn.

In Vietnam zijn er overigens vrij veel leuke koppels maar dat heeft meer met de cultuur te maken. Vietnamese mannen kunnen het vaak niet hebben als hun vrouw meer verdient dan zijzelf, het is eigenlijk not done en de familie van de man zal de vrouw dan niet accepteren. Lekker ouderwets dus..

Vietnamese vrouwen zijn ook nog eens een stuk leuker dan Vietnamese mannen en ook slimmer. Bij buitenlandse bedrijven en projecten zitten dan ook altijd veel hoog opgeleide, knappe, ongetrouwde vrouwen. Koppel dit aan het hoge aantal ongetrouwde expats (veel expats die besluiten een project van een X aantal jaar in het verre Oosten te doen zijn vrijgezel, anders is het uiteraard veel lastiger om je vrouw en kinderen mee te slepen uit bv Almere) en je krijgt vanzelf veel leuke koppels.

3 van mijn beste vrienden hebben een Vietnamese vrouw en twee van die vrouwen zijn leuk, slechts eentje is een domme doos Overigens heb je daarnaast uiteraard ook wel de mislukte buitenlanders die hier in Vietnam een plattelandsmeisje komen scoren.

In ieder geval moet je je niet zo druk maken om wat andere mensen over je denken TS. Vooroordelen zitten niet diep en als mensen jou en je vriendin ontmoeten dan stellen ze hun mening binnen een minuut bij.
wat bedoel je met 'loser' en 'geen fatsoenlijke vrouw'?
Denk erover na.
pi_61478610
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:33 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]
Maar mijn vrouw heeft zich nooit laten verleiden tot zulke situaties (sterker nog, 't is best wel een krent )
Dus je vrouw is bij jullie kuripot ipv de dutchman
wat een drama toch....
  maandag 8 september 2008 @ 18:23:45 #43
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61478696
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:20 schreef Kumusta het volgende:

[..]

Dus je vrouw is bij jullie kuripot ipv de dutchman
hehehe, eigenlijk wel
  maandag 8 september 2008 @ 18:57:15 #44
194833 Hanoying
pi_61479713
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

wat bedoel je met 'loser' en 'geen fatsoenlijke vrouw'?
loser: Ga een keer naar Thailand en kijk om je heen. loser = dik, lelijk, dom.
Geen fatsoenlijke vrouw: Beetje lomp gesteld van me, maar iets in de trant van "door de lelijkheid en de Tokkie factor van de blanke man zal hij in zijn respectievelijke thuisland niet in staat zijn een meisje aan de haak te slaan zonder geestelijke, lichamelijke, dan wel fysieke beperking.

Zoiets.
  maandag 8 september 2008 @ 19:33:48 #45
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61480776
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:57 schreef Hanoying het volgende:

[..]

loser: Ga een keer naar Thailand en kijk om je heen. loser = dik, lelijk, dom.
Geen fatsoenlijke vrouw: Beetje lomp gesteld van me, maar iets in de trant van "door de lelijkheid en de Tokkie factor van de blanke man zal hij in zijn respectievelijke thuisland niet in staat zijn een meisje aan de haak te slaan zonder geestelijke, lichamelijke, dan wel fysieke beperking.

Zoiets.
haha, zeer subtiel geformuleerd.

Eerlijkheidshalve moet gesteld worden dat ik ook wel loosers ben tegengekomen in de trant van Stervende-hoeren-kanker-kachel-Kees, dwz niet dik, maar wel tokkie.
En daarnaast moet ik ook in nederland wel 's stevig mijn nek omdraaien om te kijken wat er ook al weer zojuist voorbij liep.

Maar.... in vergelijking zijn vind ik de oosterse vrouwen subtieler van lichaamsbouw
  maandag 8 september 2008 @ 19:44:11 #46
194833 Hanoying
pi_61481097
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:33 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Eerlijkheidshalve moet gesteld worden dat ik ook wel loosers ben tegengekomen in de trant van Stervende-hoeren-kanker-kachel-Kees, dwz niet dik, maar wel tokkie.
En daarnaast moet ik ook in nederland wel 's stevig mijn nek omdraaien om te kijken wat er ook al weer zojuist voorbij liep.

Maar.... in vergelijking zijn vind ik de oosterse vrouwen subtieler van lichaamsbouw
Nederlandse vrouwen zijn mooi maar Oosterse vrouwen zijn inderdaad prachtig Alsje een beetje van "subtiele lichaamsbouw" zoals je dat omschrijft houdt dan, mijn vrouw is amper 1 m 55. Maar ik vind haar nog steeds erg
pi_61481120
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:33 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

miranda kerr
Denk erover na.
  maandag 8 september 2008 @ 20:15:32 #48
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61482006
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen zijn mooi maar Oosterse vrouwen zijn inderdaad prachtig Alsje een beetje van "subtiele lichaamsbouw" zoals je dat omschrijft houdt dan, mijn vrouw is amper 1 m 55. Maar ik vind haar nog steeds erg
Jouw vrouw is 'lang' zeg! Mijn vrouw is 1.53... ter indicatie: ik ben 1.93
(wat inderdaad een opmerkelijke zoen-scene opleverde tijdens het huwelijk )
  maandag 8 september 2008 @ 20:21:00 #49
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61482162
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

miranda kerr
wie?
pi_61482193