zeg dat nou niet te hard...quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier is het anders verdomde koud...
het is toch goed gelukt ?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ben er niet zo heul goed in....
Ach mijn vriendje is ook over een uurtje thuis hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 16:42 schreef tripack het volgende:
zeg dat nou niet te hard...dalijk komt BCC nog bij je langs
dan heb je gelukquote:Op donderdag 4 september 2008 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach mijn vriendje is ook over een uurtje thuis hoor
en haar vriendje dus ookquote:
Wel thuis en tot laterquote:Op donderdag 4 september 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
hey mensen t was weer gezellig, de tijd zit er weer op voor vandaag![]()
tot later
WL tot sienasquote:Op donderdag 4 september 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
tot later
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:42 schreef tripack het volgende:
[..]
zeg dat nou niet te hard...dalijk komt BCC nog bij je langs
leest ze mee danquote:Op donderdag 4 september 2008 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en als ik thuiskom 2 blauwe ogen van mijn vriendin krijgen?
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
tot later
trio?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en als ik thuiskom 2 blauwe ogen van mijn vriendin krijgen?
nja dat wordt dan kartettenquote:
i dont play well with other menquote:Op donderdag 4 september 2008 16:53 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dat wordt dan kartettenbcc's vriendin en jouw vriend erbij
quote:
ze is net sinterklaas... ze weet alles al voordat ik het weet!!!!!quote:
ze heeft een lijntje met de zwarte pieten?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze is net sinterklaas... ze weet alles al voordat ik het weet!!!!!![]()
![]()
Ow...quote:Op donderdag 4 september 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
been there done that.. is me veuls te veul werk
![]()
ik heb ook wel eens met een meisje gezoend... alleen had ik toen geen vriendinquote:Op donderdag 4 september 2008 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ow...
Ik weet het niet... ik kwam niet verder dan zoenen met een meisje... maar toen had ik geen vriend..
Misschien een cursus organiseren volgen
Fijne avondquote:Op donderdag 4 september 2008 17:01 schreef tripack het volgende:
mensen fijne avondtot morgen
![]()
en gedraag je een beetje
bis morgen... ik altijd!quote:Op donderdag 4 september 2008 17:01 schreef tripack het volgende:
mensen fijne avondtot morgen
![]()
en gedraag je een beetje
achquote:Op donderdag 4 september 2008 17:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo.. eindelijk thuis met een borrel... heerlijk gevoel als je weet dat je 6 werkdagen niet aan de bak hoeft zeg
hoeveel doe je dan in de maand?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach
maakt mij niet uit
ik krijg komende week 1300 euro voor 2 daagjes werk
afgezien 20% voor men compangon dan =]
ik reken voor mijn programmeerwerk 40 euro per uur =]quote:Op donderdag 4 september 2008 18:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoeveel doe je dan in de maand?
ik heb ook wel eens dagen dat ik 50 000 winst maak.. mar dan is de rest van de maand meestal karig
Ik zeg gewoon relaxt dat ik vakantie heb, en jij begint gelijk zo te posten?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach
maakt mij niet uit
ik krijg komende week 1300 euro voor 2 daagjes werk
afgezien 20% voor men compangon dan =]
Avond Draakje!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:44 schreef draculettetje het volgende:
avond
Relaxte dag gehad Draakje?quote:
Dat is even minder om te horen!quote:Op donderdag 4 september 2008 19:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er vandaag ook niet veel geweest
ging op zich wel tot vanmiddag
flinke opdonder gehad met mn pootje nu weer rustig aan
hahahahaquote:Op donderdag 4 september 2008 19:09 schreef draculettetje het volgende:
dan zijn we samen lekker bezig geweest ha ha
Ik heb voor mijn doen inderdaad niet echt veel gepost deze weekquote:Op donderdag 4 september 2008 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
we zijn met zijn allen weinig online geweest
is morgen wel weer over hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 19:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
Ik loop er weer aardig verneukt bij ja,
eerst mijn operatie van mijn pols... daarna maar even mijn knie hahaha
Is het weer zo erg met je pootje dan?
Dat is dan wel weer relaxtquote:Op donderdag 4 september 2008 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is morgen wel weer over hoor
vind ik
Zelfs daar kom ik niet aan toe..quote:Op donderdag 4 september 2008 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
om stevig op gen**kt te worden toch?
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs daar kom ik niet aan toe..
het is bijna vrijdagquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit amper op de bank, laatstaan dat er geneukt wordt....
Nee hoor, ik heb genoeg liefde in mequote:Op donderdag 4 september 2008 22:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moet je je nick dan niet veranderen naar loveless lady?
rawr !quote:Op donderdag 4 september 2008 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg liefde in me
Gezondheidquote:
Dankje, slecht geslapen joh..en ik moet naar school en weetje ik heb daarhelemaal geen zin in..quote:
hahah komt goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dankje, slecht geslapen joh..en ik moet naar school en weetje ik heb daarhelemaal geen zin in..
Ja ik ken hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen Debbie_19
Ik probeer het
maar jah ..... weekend gevoel
een poging tot in ieder geval!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorningweer allemaal an die arbeit?
Morguh lekker hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
[ afbeelding ]
Fijn dat er toch nog iemand lekker bezig vandaagquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik ben weer lekker bezig op de vrijdag zo
echtquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik ken hetparty time. Maar op dit moment weinig party time
ik heb hoofdpijn en ik ben
en ik heb besloten dat ik vanmiddag vroeg naar huis ga....1500 uur ofzo. Wilde ook vroeg beginnen vanmorgen...7 uur ofzo, maar ik heb me uiteraard verslapen! Dat gebeurt me nooit...wordt een kutdag ik voel het!!
Ooow uh kwart over 6 ofzo. Dus opzich valt dat wel mee, maar ja ik heb de wekker uitgedrukt, dacht nog 5 minuutjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echtlekker feesten in de stad morgen
Alvast voorbereid in de auto
Ik had vanmorgen ook al koppijn, en nu eigenlijk nog steeds. Komt er ook nog gelijk een spoed melding tussen door, maar heb ik gelijk door kunnen sluisen
Maar hoe laat had je dan op moeten staan om om 7:00 op je werk te zijn ?
ja het is bijna weekend, en dan kom ik pas een beetje op gangquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fijn dat er toch nog iemand lekker bezig vandaag
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het is bijna weekend, en dan kom ik pas een beetje op gang
iedereen denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het is bijna weekend, en dan kom ik pas een beetje op gang
ow 6:15 is niet zo vroegquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow uh kwart over 6 ofzo. Dus opzich valt dat wel mee, maar ja ik heb de wekker uitgedrukt, dacht nog 5 minuutjesen ineens was het half 8
ik heb nooit echt geluk
Ja jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow 6:15 is niet zo vroeg
ik sta altijd half uurtje later op.
Hey, met het weekend voor de deur heb je wel geluk
zet de deur maar vast open
op zaterdag naar school ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja jaaaaaaaaaaaalleen ik moet morgen naar skool
WATquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja jaaaaaaaaaaaalleen ik moet morgen naar skool
Ja is particuliere opleiding. Kon ook door de weeks, maar ja toen ik begon werkte ik nog 40 uur dus kon ik niet doordeweeks en ik wilde heel graag...tja soms moet je wat ervoor over hebbenquote:
ah okequote:Op vrijdag 5 september 2008 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja is particuliere opleiding. Kon ook door de weeks, maar ja toen ik begon werkte ik nog 40 uur dus kon ik niet doordeweeks en ik wilde heel graag...tja soms moet je wat ervoor over hebbenmaar soms vind ik het niet grappig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |