In wat voor tokkie buurt woon jji danquote:Op donderdag 4 september 2008 20:58 schreef Roderick2085 het volgende:Zit hier een straat verderop een of andere mafketel gewoon vuurwerk af te steken
Dat vraag ik me op zulk soort momenten ook afquote:Op donderdag 4 september 2008 21:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
In wat voor tokkie buurt woon jji dan
Verkapt voor ik heb er eentje.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:32 schreef Gawaine het volgende:
5 meter![]()
en indien nodig op minder dan 5 in te stellen![]()
![]()
En het ding is
Ik zou hem niet meer kunnen missenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verkapt voor ik heb er eentje.![]()
![]()
is idd 5 maar als je hem op kleiner zet gaat het batterij verbruik omhoogquote:Vijf meter had ik eerst wel staan, maar leek me ineens heel sterk.
Heb het ooit gelezen, maar ja Alzheimer enzo.
Als we toch bezig zijn.quote:Jump a little higher.Oompje heeft een oud hok P466 aan Nick cadeau gedaan.
80 Gb harde schijf, maar volgens zijn buurman ging het moederbord niet verder dan 32 Gb.
Dus indertijd jumpertjes gezet en ding ingeperkt. Zo vier jaar gewerkt.![]()
Nu ibv WB en met nieuw BIOS + jumpers weer terug is het ding weer als nieuw. Baas boven baas.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chipsetje kan automatisch herkend worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Kan er een conflict zijn met de door windows geinstalleerde driver en die van asus![]()
En zal ik anders de kaart uninstallen en opnieuw installeren ?
yepquote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chipsetje kan automatisch herkend worden.Maar je hebt dus later alsnog de Asus software gedaan.
![]()
![]()
ok, maar als je dan naar je connectie kijkt is hij dan wel goed (ontvangst) en kan je niet opquote:Dinnetjes lappie weigert van tijd tot tijd contact te maken hier.
Moet dan even de verbinding repareren.Komt vooral voor als de lap op accustroom werkt.
Het wisselt, meestal repareer ik via het icoontje rechtsonder van Windows zelf.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef Gawaine het volgende:
ok, maar als je dan naar je connectie kijkt is hij dan wel goed (ontvangst) en kan je niet op
internet of heb je dan ook helemaal geen ontvangst ?
ik kijk er van de week nog wel eens naar
Nou dan kom ik ook niet naar je verjaardag.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:35 schreef bvvt het volgende:
verders ben ik overdag druk genoeg bezig dat ik verrekte weinig tijd heb voor extra checks en verrekte weinig zin om er te veel moeite in te steken om verder na te denken
vooral met barb wire op tv
Eerst instellingen van de laptop wijzigen in het energiebeheerschema dan TCPOptimizer.exe zoekenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetjes lappie weigert van tijd tot tijd contact te maken hier.
Moet dan even de verbinding repareren.Komt vooral voor als de lap op accustroom werkt.
En Windows / software van de fabrikant zijn beiden benaderbaar, en bijten elkaar niet.![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Kan er een conflict zijn met de door windows geinstalleerde driver en die van asus![]()
Krijg je per uur betaaldquote:En zal ik anders de kaart uninstallen en opnieuw installeren ?
Energieschema is optimaal voor een zo kort mogelijke accuquote:Op donderdag 4 september 2008 23:56 schreef Rib-i het volgende:
Eerst instellingen van de laptop wijzigen in het energiebeheerschema dan TCPOptimizer.exe zoeken
Bij mij werkte het in ieder geval
handigquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:23 schreef Rib-i het volgende:
In Lochem weten ze ook hoe je foto's moet maken, bewerken en uploaden
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |