abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61555556
!

Zelden zo'n succesvolle topickick gezien.
pi_61555563
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Haha, jij komt zomaar even binnenvallen en denkt iets te kunnen zeggen?
Hoe komt een scholier aan zo'n grote hoeveelheid misplaatste arrogantie?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_61555586
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:18 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Waarschijnlijk iets te compenseren ofzo Heb zelf ook eventjes universiteit gedaan, maar vond er geen reet aan (ook erg: van die 17-jarigen die net van het VWO afkwamen die vervolgens mensen die daarvoor HBO hadden gedaan gingen afzeiken). Vind HBO persoonlijk veel fijner
Lekker in je klaslokaaltje lessen Nederlands, Engels en gym ( _______________! ) bijwonen.

pi_61555607
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:32 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:

[..]

Lekker in je klaslokaaltje lessen Nederlands, Engels en gym ( _______________! ) bijwonen.

Ik heb geen van de drie vakken die je noemt Well done!
  donderdag 11 september 2008 @ 17:33:40 #205
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61555615
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef Quir het volgende:
Sommige mensen leren het ook nooit...

Je kan als de grootste mongool op het VWO zitten, als je maar iedere nacht door leert; daarintegen kun je ook helemaal niks doen en daardoor op VMBO of HAVO terecht komen (als is het maar door de werkhouding).

En een IQ/EQ (gezeik hierboven) heeft ook niet (zó) veel met je school niveau te maken.
Klopt helemaal. Ik ken overigens verschillende mensen die op het MBO zijn begonnen en nu Ir. zijn. Het kan dus best.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:36:58 #206
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61555703
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:30 schreef Quir het volgende:
Je kan als de grootste mongool op het VWO zitten, als je maar iedere nacht door leert; daarintegen kun je ook helemaal niks doen en daardoor op VMBO of HAVO terecht komen (als is het maar door de werkhouding).
"Uitzonderingen bevestigen de regel"

De gemiddelde WOer is slimmer dan de gemiddelde HBOer. Klaar. heb zelf HBO gedaan, en daar zitten zeker slimme mensen tussen (waaronder ikzelf natuurlijk ), maar een overgroot deel is gewoon 'middenmoot'.
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:33 schreef leolinedance het volgende:
Klopt helemaal. Ik ken overigens verschillende mensen die op het MBO zijn begonnen en nu Ir. zijn. Het kan dus best.
Wanneer leren dombo's als jij nu eens een keer dat uitzonderingsgevallen compleet nietszeggend zijn? Er zijn altijd slimme mensen die vanwege omstandigheden onder hun niveau beginnen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_61555711
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:33 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik heb geen van de drie vakken die je noemt Well done!
Uitzondering die de regel bevestigt, weetog.
pi_61555769
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

"Uitzonderingen bevestigen de regel"

De gemiddelde WOer is slimmer dan de gemiddelde HBOer. Klaar. heb zelf HBO gedaan, en daar zitten zeker slimme mensen tussen (waaronder ikzelf natuurlijk ), maar een overgroot deel is gewoon 'middenmoot'.
[..]

Wanneer leren dombo's als jij nu eens een keer dat uitzonderingsgevallen compleet nietszeggend zijn? Er zijn altijd slimme mensen die vanwege omstandigheden onder hun niveau beginnen.
Ik heb je daarin niet tegengesproken, ik zei alleen dat het mogelijkheden zijn.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61555947
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:39 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik heb je daarin niet tegengesproken, ik zei alleen dat het mogelijkheden zijn.
Je insinueerde dat er geen verband zit tussen intelligentie en opleidingsniveau, wat natuurlijk onzin is.
  donderdag 11 september 2008 @ 17:55:43 #210
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61556181
Heb ik het wetenschappelijke, onomstotelijke bewijs al gemist? Nee? Dacht ik al.
pi_61556343
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:46 schreef Emimich het volgende:

[..]

Je insinueerde dat er geen verband zit tussen intelligentie en opleidingsniveau, wat natuurlijk onzin is.
Ik ga hier niet eens op in.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61556613
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:32 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:

[..]

ik heb deze vakken ook niet zelfs op mbo is dit niet zo.

je weet er echt niks van ofwel

[ Bericht 0% gewijzigd door piekartz87 op 11-09-2008 18:39:29 ]
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  donderdag 11 september 2008 @ 18:14:09 #213
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61556643
Geloof maar dat er echt wel opleidingen zijn waar dit wel gebeurt, hoor .
  donderdag 11 september 2008 @ 18:28:04 #214
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61556938
Sowieso vraag ik me echt af waarom WO'ers zo vaak even moeten 'patsen' met hun opleidingsniveau. Proberen ze daarmee andere dingen te compenseren ofzo?

Pas als je daadwerkelijk carierre gemaakt hebt, mag je daar trots op zijn.
pi_61556976
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:28 schreef Dr.Crane het volgende:
Sowieso vraag ik me echt af waarom WO'ers zo vaak even moeten 'patsen' met hun opleidingsniveau. Pas als je daadwerkelijk carierre gemaakt hebt, mag je daar trots op zijn.
Het is überhaupt vaak het enige waarover ze kúnnen opscheppen.
  donderdag 11 september 2008 @ 18:39:01 #216
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61557161
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het is überhaupt vaak het enige waarover ze kúnnen opscheppen.
Dat zal niet altijd opgaan, maar vaak wel ja.

Overigens snap ik niet waar ze denken die enorme status aan verdiend te hebben. Eigenlijk heb ik evenveel respect voor een 'dom' blondje dat succesvol model is dan voor een succesvolle WO'er.

Beide hebben weinig gedaan voor hun kwaliteiten (met een hoog IQ word je geboren, net als met goede looks) en beide hebben er redelijk wat voor op moeten geven, een model misschien nog wel meer. En een timmerman die een succesvol bedrijf opzet heeft daar ook keihard voor gewerkt, waarom verdient dat geen respect?
  donderdag 11 september 2008 @ 18:40:06 #217
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61557179
quote:
Die HBO'ers zijn straks jouw leidinggevenden
quote:
WO'ers zijn praktisch gezien vaak totaal achterlijk en kunnen bovendien vaak niet goed met mensen omgaan.
quote:
Tsja, als ik geen leven had, ging ik me net als jou ook wel volledig storten op m'n opleiding en een dubbele universitaire studie doen.

Voor de rest zul je waarschijnlijk een lelijk verbitterd mannetje vol puisten zijn dat nog geen leiding kan geven aan 3 middelbare scholieren.
quote:
Veel WO'ers zullen bepaalde HBO-functies niet aankunnen
quote:
de VWO'ertjes zijn vaak een beetje de 'geeks' van de school. Wat me zelf jarenlang opviel (ook tijdens stages later) is dat de HAVO-mensen vaak het sociaalst/populairst waren.
quote:
Noem MBO en HBO overigens niet steeds samen, tussen die 2 zit een wereld van verschil. Nog wel meer dan tussen het HBO en het WO zelfs.
quote:
omdat zij zowel degenen waren die de VWO'ers (die meestal niets terug deden) vaak zaten te treiteren
Dan vraag ik me ook wel af waarom jij zo vaak af moet geven op mensen met een ander opleidingsniveau. Probeer je daarmee andere dingen te compenseren ofzo?
  donderdag 11 september 2008 @ 18:42:44 #218
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61557239
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:40 schreef Biels het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dan vraag ik me ook wel af waarom jij zo vaak af moet geven op mensen met een ander opleidingsniveau.
Omdat ik schijtziek word van die reacties op dit forum (en overigens ook van WO'ers die ik in het echt spreek) over 'HBO-cursisten' en 'HBO ' of 'MBO ' of wat dan ook. Die mensen vind ik losers door hun reacties, niet om hun opleidingsniveau. Ik heb me ook meerdere malen geexcuseerd tegenover normale WO'ers.
quote:
Probeer je daarmee andere dingen te compenseren ofzo?
Nee, aangezien ik niet afgeef op mensen omdat ze b.v. MBO doen of zelfs helemaal geen diploma hebben. Ik kijk naar hoe gelukkig ze zijn en wat ze bereikt hebben of aan het bereiken zijn in hun leven.
  donderdag 11 september 2008 @ 18:44:41 #219
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61557290
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:42 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Omdat ik scheitziek word van die reacties op dit forum (en overigens ook van WO'ers die ik in het echt spreek) over 'HBO-cursisten' en 'HBO ' of 'MBO ' of wat dan ook.
[..]

Nee, aangezien ik niet afgeef op mensen omdat ze b.v. MBO doen of zelfs helemaal geen diploma hebben. Ik kijk naar hoe gelukkig ze zijn en wat ze bereikt hebben of aan het bereiken zijn in hun leven.
Schijtziek. .

Verder wil je overigens niet geassocieerd worden met MBO'ers, want "dat is een wereld van verschil". Maar wanneer iemand zegt dat een WO beter is als een HBO is het moord en brand. ? .
  donderdag 11 september 2008 @ 18:46:23 #220
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61557331
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:44 schreef Biels het volgende:

[..]

Schijtziek. .
Had het zelf al gezien.
quote:
Verder wil je overigens niet geassocieerd worden met MBO'ers, want "dat is een wereld van verschil". Maar wanneer iemand zegt dat een WO beter is als een HBO is het moord en brand. ? .
Het is een wereld van verschil ja, maar dat is niet direct als negatief bedoeld tegenover MBO'ers.
  donderdag 11 september 2008 @ 18:49:22 #221
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61557412
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:46 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Had het zelf al gezien.
[..]

Het is een wereld van verschil ja, maar dat is niet direct als negatief bedoeld tegenover MBO'ers.
Oh, het is gewoon "anders". Ja, het is inderdaad anders. Het is minder moeilijk. Net als dat een HBO minder moeilijk is als een WO. En ja, als je het hebt bereikt om een WO-opleiding te doen mag je daar best trots op zijn. Of is het de bedoeling dat WO'ers gewoon hun klep houden over wat ze doen en de HBO'ers met hun vlotte babbel alles wel even klaren?
  donderdag 11 september 2008 @ 18:54:29 #222
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_61557534
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:15 schreef arnold-d het volgende:

[..]

Mensen zonder diploma en daardoor weinig verdienen en daardoor vuilnisman worden
OT: vuilnismannen verdienen heul niet slecht!
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  donderdag 11 september 2008 @ 18:54:51 #223
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61557544
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:49 schreef Biels het volgende:

[..]

Oh, het is gewoon "anders". Ja, het is inderdaad anders. Het is minder moeilijk.
Niet per definitie.
quote:
Net als dat een HBO minder moeilijk is als een WO. En ja, als je het hebt bereikt om een WO-opleiding te doen mag je daar best trots op zijn.
Dat mag uiteraard. Maar dat mag iemand die een lager IQ heeft en een HBO-opleiding afrondt heeft even hard z'n best gedaan als b.v. jij. Bovendien draait het leven om meer dan een opleiding.
quote:
Of is het de bedoeling dat WO'ers gewoon hun klep houden over wat ze doen en de HBO'ers met hun vlotte babbel alles wel even klaren?
Dat laatste vind ik ook nergens op slaan hoor. Ik ken een sukkel die van het MBO naar het HBO ging en opeens over 'die domme MBO'ers' sprak Zoals ik al zei, het gaat erom wat je bereikt en of je gelukkig bent, niet hoeveel boeken je hebt gelezen.
  donderdag 11 september 2008 @ 18:59:35 #224
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61557638
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:54 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Niet per definitie.
[..]

Dat mag uiteraard. Maar dat mag iemand die een lager IQ heeft en een HBO-opleiding afrondt heeft even hard z'n best gedaan als b.v. jij. Bovendien draait het leven om meer dan een opleiding.
[..]

Dat laatste vind ik ook nergens op slaan hoor. Ik ken een sukkel die van het MBO naar het HBO ging en opeens over 'die domme MBO'ers' sprak Zoals ik al zei, het gaat erom wat je bereikt en of je gelukkig bent, niet hoeveel boeken je hebt gelezen.
Jij bent hier echt bloedserieus aan het beweren dat 2 dezelfde opleidingen op een MBO en HBO qua verschil niet uitmaken? "Ja, ik doe nu wel engels aan het HBO, maar een MBO engels is niet per definitie makkelijker " .

God.
pi_61557695
Uhm, Klacht -1.
Op het HBO regel je ff anders een andere docent?
Als er bij ons een les niet doorgaat is er gelijk een vervanger ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')