Ja fdomme nu ben ik niet meer in Nijmegen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
zow, even een tussendoorpost uit huize MoBlo
We zijn nu even lekker aan het verderklussen en/want mn hoofdpijn is even weg
zijn nu de mediacentre-meuk (radio/cd/tv/dvd) aan het aansluiten, evenals de Wii
daarna even gordijnen ophangen en zorgen dat de wasmachine het gaat doen, wánt: mn kleren raken op
Tja, heb ik ook wel eens gelezen, maar het scheelt net niks. En ik hoor weinig verhalen van vrouwen die ondanks sterilisatie zwanger worden en veel verhalen van vrouwen die ondanks de pil zwanger worden. Dat komt natuurlijk deels doordat je de pil kunt vergeten / diarree kunt krijgen e.d.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:17 schreef sigme het volgende:
Jullie babbelen echt veel te snel voor mij.
Isegrim, ik heb ooit sterilisatie overwogen, en me door de gyeacoloog ervan af laten praten omdat het nog onbetrouwbaarder is dan de pil. In kinderpreventie dan he.
Dan ga ik daar eens even rondneuzen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef SHE het volgende:
Wil je weten wat strikt vegetarisme en veganisme met je lijf doet, dan moet ik je even verwijzen naar bv pubmed, waar je een keur aan wetenschappelijke studies kunt vinden die duidelijk aangeven dat wij mensen niet zonder problemen een leven kunnen leiden zonder dierlijke producten.
Zowel mijn ex als huidig zijn gesteriliseerd gelukkig! Toch blijf ik aan de pil anders ben ik 3 van de 4 weken aan het bloedenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, heb ik ook wel eens gelezen, maar het scheelt net niks. En ik hoor weinig verhalen van vrouwen die ondanks sterilisatie zwanger worden en veel verhalen van vrouwen die ondanks de pil zwanger worden. Dat komt natuurlijk deels doordat je de pil kunt vergeten / diarree kunt krijgen e.d.
Aaahw! We hadden ook gewoon naar conleche moeten gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben moet echt minder eigenwijs worden. Ik dacht zelf wel even het Leidse Plein te kunnen vinden, door 1 blik op de kaart te werpen. Totaal verdwaald in de Jordaan dus. En het regent. En de tram reed voor mijn neus weg, ik stond zelfs al te wachten bij de halte, omdat ik dacht dat je perse achterin moest instappen. Toen was ik een heel zielig vogeltje, daar verregend bij de halte. Uiteindelijk winkel gevonden (na anderhalf uur lopen dus toch een tram gevonden), hadden ze mijn spullen gewoon helemaal niet. Nee, dat kwam pas over een paar weken, daar was nu het seizoen nog niet voor (winterspullen). Terwijl op de site staat dat er sale is van die spullen.
![]()
Ga ook maar niet meer trainen, heb mijn portie beweging en vermoeidheid wel weer gehad ... lekker op de bank met een burrito (geen pakjesmeuk) en de afstandsbediening dan maar.
Te laatquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Oh fuck ik heb me niet aangemeld WACHT!!!
Feliquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef SHE het volgende:
Loting uitslag:
Beessie-Jen
Chicolate
graag PM's met adressen
kutttttttquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Toen ging je stoppen met roken
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef SHE het volgende:
Loting uitslag:
Beessie-Jen
Chicolate
graag PM's met adressen
grbmlquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
OOOOOOH Dankje![]()
En ik heb tegenwoordig pillen. Dus dan mag ik alles eten.
Ah, gaafquote:Maar PF, je mag rustig een keer langskomen om te proeven hoor.
Hey doe jij eens niet mijn post quoten als ik aan het editten benquote:
Ja eigenlijk moeten we even smsen zo van ik ben nu uit heb je zin?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:01 schreef Chicolate het volgende:Ik zat even blij te wezen ja. Mijn verregende avonturen in Amsterdam zijn nu al wel vergeten. Maar gaan we dan volgende week ofzo bij Conleche langs? (die hier helemaal geen stem in heeft, maar gewoon maar bij de gallerij moet zijn als wij langs willen komen
)
Stuur je me toch je adres voor de troostprijs?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ja zeg ik heb het hele loting gebeuren, pm sturen gemist
Ja, ik weet ook niet wat er met dat mokkel aan de hand is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar MB jij bent altijd zo walgelijk vrolijk als je niet boos bent
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar MB jij bent altijd zo walgelijk vrolijk als je niet boos bent
ik verdring mijn griepquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat er met dat mokkel aan de hand is.
Walgelijk vrolijk mens
Heb je zin is toch meer iets wat je van je vriend zou verwachtenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moeten we even smsen zo van ik ben nu uit heb je zin?
Of zo
Ik bedoelde eigenlijk naar jou (of je zin had om te gaan)quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je zin is toch meer iets wat je van je vriend zou verwachten(of ben ik nu oversekst enzo?
)
Wel goed idee ja, zullen we dan nu Conleche lief aankijken en om haar adres/nummer vragen?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef conleche het volgende:
Isla Margarita! Daar heb ik géén goede herinneringen aan! (vieze rotzooi, vieze zee, gezakkenrolt van 300 dollar en m'n paspoort.) Het enige goeie was dat de sigaretten er maar 50 guldencent waren(ze smaakten wel anders, net als in Turkije.)
Ik weet prima wat je bedoeldequote:Op vrijdag 5 september 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk naar jou (of je zin had om te gaan)
want anders plan je het zo ver vooruit en dan heb je het opeens druk blabla
zelfde dag/volgende dag plannen is veel makkelijker
Je hebt toch geen baas meer?! Oh nee, die was blind hequote:Op vrijdag 5 september 2008 19:19 schreef SHE het volgende:
Ik heb voor de overigen trouwens een schattig troostprijsje, dus als alle Pm-ers ( jij ook Ise) even adres vermelden, dan komt er een envefloppie je kant op.
En maakt u geen zorgen om de portokosten, die betaalt mijn baas ( muahahahaha )
Jullie zijn schattigquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet prima wat je bedoelde.
Maar is waar ja. Ik heb het soms opeens heel erg druk, en soms heb ik opeens een middag vrij (schijnt dat ik sommige dagen in mn rooster opeens vrij zou zijn. Ergens in de komende weken een woensdag of donderdag ofzo). Dus is goed, sms er maar op los.
Bingoquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hebt toch geen baas meer?! Oh nee, die was blind he.
Vertel?quote:
Dat geregel onderling. Net alsof jullie een afspraakje aan t maken zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:41 schreef Chicolate het volgende:
Lekker op dreef PF. Wel duidelijk wanneer wij vrij zijn en wanneer we op school zijn he.
[..]
Vertel?
ik heb ook geen stoomrekjegevalletjedingetje! Weet niet eens wat het is, mis ik veel?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:16 schreef Webkim het volgende:
Ik heb een stoomrekjegevalletjedingetje gekocht bij Ikea. Waarom had ik dat nog niet..?!!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef SHE het volgende:
Loting uitslag:
Beessie-Jen
Chicolate
graag PM's met adressen
Viking & lesbo sitting in a tree, K.I.S.S.I.N.Gquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat geregel onderling. Net alsof jullie een afspraakje aan t maken zijn.
Maar ik ben een beetje in een romantische bui vanavond, dus ik zie ws ook dingen die er niet zijn.
![]()
Hey, diequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Viking & lesbo sitting in a tree, K.I.S.S.I.N.G
Dat werkt errug goed tegen snaaizin en veel had ik er niet van nodig. Al te ongezond zal het ook wel niet zijn. Geen carbs iig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zo'n zin om te snaaien!
Misschien een paar stukjes nemen van de wildsalami die ik nog heb liggen...
Het is een ijzeren mandje dat je in een pan kan zetten, met een klein laagje water daaronder.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb ook geen stoomrekjegevalletjedingetje! Weet niet eens wat het is, mis ik veel?
Correctie: na toiletbezoek ruim een kilo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Sinds maandag alweer 0,8 kg afgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |