quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:01 schreef Giem het volgende:
gatver...
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:02 schreef Googolplexian het volgende:
Beide Ferrari's op de vuile kant ^^McLaren!
Ferrari
Blijkbaar loont valspelen dus...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
En dat was op een droge baan ... Ferrari kan het shaken, zeg ik
Huilebalkquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:11 schreef Giem het volgende:
[..]
Blijkbaar loont valspelen dus...![]()
Als je alle "geheimen" van een tegenstander weet, kan je er makkelijk van winnen... (en nee ze mogen ze niet voor hun eigen auto gebruiken maar ze weten WEL wat er in de auto van de tegenstander zit, hoe dan ook is dat een voordeel.)
Die boete heeft dus ook niet echt geholpen.. Pitboxen, krijgen ze ook de betere tegenwoordig ipv de laatste 2.. en dan zijn er nog mensen die durven te bewerken dat de Fia op de hand van Ferrari is![]()
En nee, ik ben 10 jaar voor McLaren geweest, maarja dat was met Mika, Couldhard en Kimi..
Dat is speculeren. Dat mclaren vals speelt niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Huilebalk
Het grote verschil tussen Ferrari en McLaren is dat Ferrari nooit gepakt wordt voor valsspelen. Ze zijn er echter wel de koningen in.Daarom zal ik NOOIT Ferrari fan worden.
Moet jij trouwens niet klagen dat de vader van Hamilton weer in beeld was?
Mis ik iets? Massa staat toch op 2quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:50 schreef Trystar het volgende:
Bleh McLaren 1 en 2.
Hopelijk heeft Massa een verrassing voor morgen, Raikkonen verwacht ik helaas niet veel van
Ik zal straks de persconferentie posten.
Nee, foutjequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:07 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Mis ik iets? Massa staat toch op 2
Neuh ...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat is speculeren. Dat mclaren vals speelt niet.
Dit lijstje gaat nog wel effe door, hoor.quote:An FIA statement read: "The World Council found Renault F1 to be in breach of article 151c of the International Sporting Code, but imposed no penalty.
Met een bloedgang rijden en elke keer op hetzelfde punt uitkomen heeft ook geen nut ... toch doen ze het.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:47 schreef Fugie het volgende:
wheheehe
Wat een nutteloze discussie. Mclaren is gewoon sneller.
Lekker boeiend hoe ze het doen, maar ze zijn blijkbaar slimmer dan de rest.
Dat is pas speculatiequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:58 schreef Fugie het volgende:
Principes in echte topsport bestaan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |