abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61471236
quote:
Op maandag 8 september 2008 02:38 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

misschien moeten ze t nog leren, je kunt ze daar bij helpen, inplaats van schamper te doen,
iedere keer uitleggen, en na een paar keer snappen ze t wel, een beetje geduld,
dat hebben wij ook opgebracht met jullie opvoeding, , respecht, en geduld,
Geloof me, soms kun je iets twintig keer herhalen, dan nog snappen ze het niet.

Mijn moeder heeft eindelijk afgeleerd dat ze niet alles moet openen wat ze toegemaild krijgt.
Mijn broer is redelijk handig met computers maar zelfs zijn bek viel open toen hij zag wat er aangericht was.Je zag door de virussen en spyware de bestanden niet meer, zeg maar.
Daar is hij gewoon een week mee bezig geweest.
Mijn moeder:"RealZeus, dan mag ik zeker wel even achter jouw computer?"
Ik: :"No way, die wil ik graag gezond houden."
pi_61486596
stuur je moeder een rickroll van raygoldmodels punt com
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
  maandag 8 september 2008 @ 22:48:14 #153
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61487353
Mijn schoonmoe kreeg laatst een bericht in haar inbox... en daarin werd gewaarschuwd voor een virus, of bepaalde personen niet toestaat of berichten van openen en dat je hetmoet doorsturen naar al je vrienden.

Ik zo: da's nep, da's een ketting brief...

Zij: neeje, da's echt woar, kiek moar, hier onder in stoat het... "van raymond van hievus."

Wat ben ik dan gezegend met mijn moe:

hey mike, ik kreeg een mailktje van jeannette, over weer een of ander virus ofzo maar daar hoef ik niets mee te doen hea.

Nee ma, zijn vaak toch nep

Ok,* delete mail
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_61487590
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:48 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn schoonmoe kreeg laatst een bericht in haar inbox... en daarin werd gewaarschuwd voor een virus, of bepaalde personen niet toestaat of berichten van openen en dat je hetmoet doorsturen naar al je vrienden.

Ik zo: da's nep, da's een ketting brief...

Zij: neeje, da's echt woar, kiek moar, hier onder in stoat het... "van raymond van hievus."

Wat ben ik dan gezegend met mijn moe:

hey mike, ik kreeg een mailktje van jeannette, over weer een of ander virus ofzo maar daar hoef ik niets mee te doen hea.

Nee ma, zijn vaak toch nep

Ok,* delete mail
Ja zo zijn ze bij mij thuis ook eindelijk opgevoed.
pi_61487677
lol @ m00der
pi_61488864
TS woont thuis _!
pi_61488873
TS heeft een moeder ______!
  dinsdag 9 september 2008 @ 00:45:07 #158
202014 JJH
Knetter. O+
pi_61489280
Geniaal!!

Mijn moeder is ook zo'n figuur die msn'etjes op d'r mobiel krijgt, en sms't via de PC. Alhoewel het al een stuk beter is als voorheen. Als ik nog een enkele keer thuis ben kan ik de uitlegt mondeling doen zonder erheen te lopen.

Ze snapte er trouwens wel niks van dat ik vanmiddag met m'n laptop (die ik toevallig bij had) draadloos kon internetten.
  Redactie Games dinsdag 9 september 2008 @ 00:49:53 #159
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_61489364
Mozarella?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_61489949
quote:
Op maandag 8 september 2008 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pas op trouwens ik heb vorige week mijn moeder leren mailen!

damn die mensen kunnen zo dom zijn...

hoe maak ik een nieuw bericht....
WAT DENK JE VAN HET KNOPJE NIEUW BERICHT?
dit is respctloos. misschien ben je uit huis, waarschijnlijk niet, als je zo over je moeder denkt ben je geen knip voor je neus waard,
wel je eten optijd en de was in de kast. je mag meteen een eigen onderkomen zoeken, waardeloos kind.
De Puta Madre
pi_61490061
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Geloof me, soms kun je iets twintig keer herhalen, dan nog snappen ze het niet.

Mijn moeder heeft eindelijk afgeleerd dat ze niet alles moet openen wat ze toegemaild krijgt.
Mijn broer is redelijk handig met computers maar zelfs zijn bek viel open toen hij zag wat er aangericht was.Je zag door de virussen en spyware de bestanden niet meer, zeg maar.
Daar is hij gewoon een week mee bezig geweest.
Mijn moeder:"RealZeus, dan mag ik zeker wel even achter jouw computer?"
Ik: :"No way, die wil ik graag gezond houden."

dat is nog niet t ergste, okee, moeders die een digicam kopen, meestal heel duur en niets mis mee, en ongeveer alle programmas's installeren die er zijn om foto's te bewerken, een puinzooi,
en dan komen ze hier aan de deur. bij mijn zoon, niet biij mij, die mensen zijn niet te helpen, ze blijven die troep binnenhalen. en betalen er ook voor.
De Puta Madre
  dinsdag 9 september 2008 @ 02:06:57 #162
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_61490106
ts.. je accent.. more please..
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')