quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:50 schreef Qwea het volgende:
ze heeft het trouwens ook niet over een browser, maar over een brouwsel
Ook mooi, ze internet zo min mogelijk (hyves en internetbankieren) want ze wil zo min mogelijk rommel op de compjoeter. Dus als je zegt dat niet op teletekst moet kijken voor het weer maar gewoon buienradar moet checken dan flipt ze zowat want ja, al die roep op haar compjoeter. En dan gaat ze er uiteindelijk naar toe en dan staat er een banner. Gaat ze die aanstaren en oplezen en vervolgens schreeuwen: ja wat is dat nou weer allamaal voor troep dan. Ik wil dat niet hebben hoor!
Doet me een beetje denken aan een werksituatie. Mijn bedrijf stuurt enquetes uit naar mensen die bij ons ooit eens hebben meegedaan en de opt-in vink hebben laten aanstaan. Krijg je echt een mailtje terug van:
ja sorry dat ik de <naam>-enquete nog niet heb ingevuld, maar ik was van het weekend weg. Ik ga het echt zo snel mogelijk doen
Dan heb je het dus gewoon over een massamail naar 200.000 man om een gesponsorde vragenlijst in te vullen
posted by MM
die is niet zichtbaar voor niet vriendenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe me de hiefus van oe moe dan!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:44 schreef Qwea het volgende:
Ook mooi he. Gaat ze 10 min hyven, sluit ze de pc af om te stoppen, om hem naar 3 min toch maar weer aan te zetten. En dat de godganze dag door!
ze is al gewaarschuwd, nou als ie doorbrandt komt ze er vanzelf achterquote:
Belt ze jullie wel midden in de nachtquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze is al gewaarschuwd, nou als ie doorbrandt komt ze er vanzelf achter
quote:Op zondag 7 september 2008 08:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Belt ze jullie wel midden in de nacht
Oh dat moet je aanmoedigen. Als ze dat vaak genoeg doet gaat ie vanzelf kapotz.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:44 schreef Qwea het volgende:
Ook mooi he. Gaat ze 10 min hyven, sluit ze de pc af om te stoppen, om hem naar 3 min toch maar weer aan te zetten. En dat de godganze dag door!
Krijgt ze wel de voicemailquote:Op zondag 7 september 2008 08:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Belt ze jullie wel midden in de nacht
Dit klinkt ook heel anders. Vind het altijd zo jammer dat "kinderen" hun ouders niet willen helpen.quote:Op zondag 7 september 2008 10:28 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn moeder msn't ook, wil geen hyves, sluist d'r geld van de ene spaarrekening naar de ander dat het een lieve lust is... Eens ind e maand heeft ze eens een vraag of opmerking. Nou prima toch.
De moeder van TS wil uiteindelijk wel op een computer cursus. Maar toe we zeiden dat ze daar niet gaan uitleggen hoe heel hyves in elkaar steekt maar hoe je je beeldscherminstellingen kunt aanpassen e.d was het zo van: oh joa maar dat hoef ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |