Hoi backquote:
Spore #5: In stores nowquote:Op donderdag 4 september 2008 12:05 schreef Adelante het volgende:
que?
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:30 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ben em ook aan het downloaden, afhankelijk daarvan koop ik em wel, of niet...
We hebben de hele kamer leeg gehaald en de vloerbedekking eruit gegooid. Dinsdag nieuw zijl leggen. En daarna schilderen cq behangen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:25 schreef n00cL30n het volgende:
Babykamer! Nice man!
Wil het er een beetje mee vlotten?
Is het niet handiger eerst te schilderen en te behangenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We hebben de hele kamer leeg gehaald en de vloerbedekking eruit gegooid. Dinsdag nieuw zijl leggen. En daarna schilderen cq behangen.
Daar moest ik ook aan denken, altijd van boven naar beneden werken. (Plafond, muren, vloer.)quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Is het niet handiger eerst te schilderen en te behangendan kan je gewoon kliederen
Nee, het gaat over jesters.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef shroomer het volgende:
Wat is dit voor topic? Het gaat helemaal niet over dat spel ofwel?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef shroomer het volgende:
Wat is dit voor topic? Het gaat helemaal niet over dat spel ofwel?
Gezellig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:
Goede TT, trekt makkelijk nieuwe mensen aan.
De volgende keer weer iets met tieten, neuken en/of bushokjes.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:
Tsja. die [oldbies] tag ZOU een hint KUNNEN zijn. Helaas domineert het click-and-drool gedrag weer eens, in plaats van te lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:36 schreef Adelante het volgende:
Als de wereld vergaat, blijven immer alleen oldbies over.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:07 schreef shroomer het volgende:
Ja ik zie die tag niet als ik net 5 minuten wakker ben.
Bushokjes genoeg hier, dat dan weer wel.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:16 schreef mcDavid het volgende:
Ik zou het eens in het centrale topic proberen:
[oldbies] 'Spore' for life.
Mission failed.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zit hier ook de dag proberen te overleven.
KW8C0-HJQ5T-HJL0Lquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef Mestras het volgende:
heeft iemand een installeer code voor mij?
Je bent maar bi geworden om een grotere kans te krijgen op ontmaagding?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:32 schreef mcDavid het volgende:
Neuken?
Neuh, tegenwoordig zet ik IKEA kasten in elkaar om aan mijn trekken te komen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 14:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent maar bi geworden om een grotere kans te krijgen op ontmaagding?
Ook geil.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neuh, tegenwoordig zet ik IKEA kasten in elkaar om aan mijn trekken te komen.
quote:*jeroen* zegt:
tering wat is de fokkerweg trouwens een herfst weg geworden in 1 weekend zeg
Het is mij.... Ome Les... zegt:
Echt overal.. zo'n beetje
*jeroen* zegt:
ja gewoon in 1 weekend
*jeroen* zegt:
vrijdag was het nog mooi
LoLz... Jesters zeg ik jeh!
*jeroen* zegt:
Nou doe mij er een paa
*jeroen* zegt:
r
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef Mestras het volgende:
heeft iemand een installeer code voor mij?
Memories.quote:
768? wtf?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou, maar goed dat ik Spore niet blind gekocht heb. Want ja, ik heb tenslotte een ATI X1550 videokaart, met maar 512MB.
Ben ik nou echt de enige die hardware eisen (video-kaart met 768MB o.a.) voor een sim-spelletje een tikkie absurd vindt?
Ik had een biertje opquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"zeil", A. Met ei.
Ja, ik vind het tot nu toe erg vermakelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 20:57 schreef n00cL30n het volgende:
Aaahhh.... Okee. Maar je hebt Spore al geprobeerd?
Er staat op de doos expliciet "a graphics card with at least 768MB memory and pixelshader 2.0"quote:Op zondag 7 september 2008 20:50 schreef Armageddon het volgende:
Maar even over Spore nog. Het is 768mb geheugen. Niet geheugen van je videokaart dus maar dat van je pc.
Dat is uit de oude doos dan.quote:Op maandag 8 september 2008 06:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De memory-eisen voor het systeem zijn (even uit m'n hoofd) 512MB voor XP en 1GB voor Vista.
Die systeemvereisten staan nogal vreemd op t dosie inderdaad, maar als je de ondersteunde modelletjes grafische kaart even had doorgelopen had je meteen gezien dat dat onzin is. Draait prima op mijn good old 128 MB-gevalletje. (Radeon 9800 Pro in el cheapo uitvoering)quote:Op maandag 8 september 2008 06:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er staat op de doos expliciet "a graphics card with at least 768MB memory and pixelshader 2.0"
Pixelshader is het probleem niet (De X1... kaarten hebben volgens mij zelfs v3)
De memory-eisen voor het systeem zijn (even uit m'n hoofd) 512MB voor XP en 1GB voor Vista.
-edit- Oh, en goedemorgen (insert kleine-oogjes-smiley)
Hmm, OK. Al stond de X1550 ook niet bij de lijst van ondersteunde modellen. En die lijst van modellen kaarten zegt me niet zo veel. Ik heb nog moeten opzoeken wat ik in m'n systeem heb zitten, zoveel boeit het me doorgaansquote:Op maandag 8 september 2008 06:46 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Die systeemvereisten staan nogal vreemd op t dosie inderdaad, maar als je de ondersteunde modelletjes grafische kaart even had doorgelopen had je meteen gezien dat dat onzin is. Draait prima op mijn good old 128 MB-gevalletje. (Radeon 9800 Pro in el cheapo uitvoering)
Ik werd wakker!quote:Op maandag 8 september 2008 06:49 schreef Q. het volgende:
Tieten!
LG rallysprint op Sloterdijk hier.quote:Op maandag 8 september 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ja mogguh.
Saai weekend met seks en kutvoetbal.
Dat spore zou het wel moeten doen bij mij op mijn 8800GTS 786MB dan.
Die bestaat niet, het is 8800GTX dan.quote:Op maandag 8 september 2008 09:19 schreef HeatWave het volgende:
bij mij op mijn 8800GTS 786MB dan.
Graag!quote:Op maandag 8 september 2008 11:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is het al 15:00u?
Er zijn er genoeg die het jaaaaaaaaaren vol kunnen houden.quote:Op maandag 8 september 2008 14:59 schreef zovty het volgende:
Thuis zitten zonder werk is 2 weken goed te doen.
Je wordt wel betaald toch? => geen vuiltje aan de lucht.quote:Op maandag 8 september 2008 14:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit al meer dan een week thuis. Er is nog geen werk.
Ja, krijg gewoon euro's.quote:Op maandag 8 september 2008 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je wordt wel betaald toch? => geen vuiltje aan de lucht.
Ja, dat heb ik weer goed gedaanquote:Op maandag 8 september 2008 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Echt, gorgel, HELE toffe TT, nee echt! top !
Oh God ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:24 schreef Joene het volgende:
Mogguh, kermis overleefd, vandaag bijkomen nog een dagje thuis
Je zei kermis!quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:24 schreef Joene het volgende:
Mogguh, kermis overleefd, vandaag bijkomen nog een dagje thuis
Is er een iPheun versie?quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:40 schreef Jarno het volgende:
Ahja, Spore. Vanavond even de iPheun versie checken, maar ik heb eigenlijk ook wel zin in de volledige versie. Die was er ook voor de Mac, right?
Jawohl!quote:
[insert nieuwe boze PI]quote:
Ik kliktequote:
Ik zie het nut er ook totaal niet van in.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:43 schreef Jarno het volgende:
Je hebt trouwens wel gelijk, ik wil op m'n werk ook wel een de App Store doorbrowsen en heb daarvoor iTunes moeten installeren. En iTunes onder Windows is ev0l. Jammer dat je niet kunt browsen via het web ofzo.
Ik zei kermis , zupen en angaan !quote:
Tvp, nieuwe oude beamer moet draaien.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:02 schreef Jarno het volgende:
Ben voor de vakantie van volgende week wat films e.d. aan het downloaden, iemand nog tips? Heb Dark Knight, Vantage Point en Iron Man al te pakken... Zit nog aan Wall-E te denken en Cloverfield? Gewoon wat makkelijke hap-snap films die je desnoods in 2x kunt kijken ofzo?
Ghehehehehe. Zo te zien is het je wel goed gelukt.quote:
Schijtziek wordt je van die zwarte gaten.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:21 schreef Adelante het volgende:
kunnen niet eens een fatsoenlijk zwart gat maken.
Greenwheelsquote:Op donderdag 11 september 2008 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zometeen weer scheuren in een Greenwheels 107..
Ja?quote:
Ahh, wat lief.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zometeen weer scheuren in een Greenwheels 107..
Alleen als ie een dikke spoiler heeft en pimpvelgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wiel jij meerrrijden ien Peuzjoo Eén Noel Zeve?
Nee, isch nie. Wel mooi stickerz "Greenwheels". Pimp for Life, jeweetz.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:29 schreef Misstique het volgende:
Alleen als ie een dikke spoiler heeft en pimpvelgen.
Hier schijnt het zonnetjequote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef ElizabethR het volgende:
GGGGGGGgggggrrrrrrrrrrrrrrrrr, wanneer houdt het nou eindelijk eens op met regenen
Wantedquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:02 schreef Jarno het volgende:
Ben voor de vakantie van volgende week wat films e.d. aan het downloaden, iemand nog tips? Heb Dark Knight, Vantage Point en Iron Man al te pakken... Zit nog aan Wall-E te denken en Cloverfield? Gewoon wat makkelijke hap-snap films die je desnoods in 2x kunt kijken ofzo?
Hier ook, boven de wolkenquote:Op donderdag 11 september 2008 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje.
Nice! Dat kan geen kwaad!quote:Op donderdag 11 september 2008 11:37 schreef Armageddon het volgende:
En verder Hoi! Ik ben weer studeren.
Moet in 9 maanden MCSA/MCSE halen.
Succes ermee, maar ik voorspel dat je zaktquote:Op donderdag 11 september 2008 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Troost je, inmiddels regent het hier ookquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:37 schreef Armageddon het volgende:
De $ staat voor de dollar hoor, het is Microsoft.....quote:Op donderdag 11 september 2008 12:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Succes ermee, maar ik voorspel dat je zakt.
Je zit namelijk al zo lang in de IT dat je je eigen manier van omgang hebt met M$ producten en dat is bijna nooit de M$ manier. Derhalve zul je tijdens je examens niet voor de M$ oplossing kiezen en dus zakken.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De $ staat voor de dollar hoor, het is Microsoft.....
Je ziet er wel goed uit Hquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:12 schreef Q. het volgende:
Wat moeten JULLIE nou met een Wii, Jarno?
Daar had je 20 wii's voor kunnen kopen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:37 schreef Jarno het volgende:
Kost je een dikke 50 euro aan abbo's, maar dan heb je ook wat.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh
Voel je je aangesproken, moblo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:36 schreef Q. het volgende:
Piemel.
Ik wil wel even met je knoppen spelen yppyquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:31 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd J.
Komen jullie ook met mijn wii spelen?
Tommorowquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:09 schreef Armageddon het volgende:
Nog even J. en dan gaan we zuipen.
Ben trouwens aangenomen bij de grootste werkgever van Nederland.
Ehhh, je had toch net een nieuwe baanquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:09 schreef Armageddon het volgende:
Nog even J. en dan gaan we zuipen.
Ben trouwens aangenomen bij de grootste werkgever van Nederland.
Detachering inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ehhh, je had toch net een nieuwe baan
Oe, alsnog gefeliciteerd dan !!quote:
Ah, je pooier heeft je dus ergens kunnen slijtenquote:
Misschien ga ik vandaag wel dood Q .quote:
Dat kan ik me goed voorstellen Q . Als ik jou was zou ik het ook Hopen , zelf hoop ik echter dat ik nog even mag leven dat dan wel.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef Joene het volgende:
Krijg je nu een Ban omdat je hoopt in het openbaar dat ik dood ga Q ?
quote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Q. het volgende:
Ik hoop het Joene, ik hoop het.
Je vorige usertname weet ik niet meer Q. maar je volgende wordt vast Musicquote:Op maandag 15 september 2008 08:51 schreef Q. het volgende:
Dan kan ik mijn 60.000e post namelijk nog even uitstellen. Dan heb ik met deze user de helft van het aantal posts van mijn vorige user.!
Ik hou deze ook na de 120.000 posts, hij is zo lekker niet-googlebaar.quote:Op maandag 15 september 2008 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je vorige usertname weet ik niet meer Q. maar je volgende wordt vast Music
Zoveeeeeeeeeeeeel posts in zo een korte tijdquote:
wat is het probleem ?quote:
Jups... die bak heeft 260K gereden, dan ga je dat soort dingen nog serieus doen ook?quote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zit je zo met een kopje koffie rustig wakker te worden, en een beetje rond te klikken in de AT.
Kom je dit tegen.
Sommige mensen zijn echt te kansloos voor woorden.
Waarschijnlijk geen iPhone?quote:
Waarom denken mannen toch dat dat soort spoilers iets toevoegen aan een auto?quote:Op maandag 15 september 2008 09:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zit je zo met een kopje koffie rustig wakker te worden, en een beetje rond te klikken in de AT.
Kom je dit tegen.
Sommige mensen zijn echt te kansloos voor woorden.
En ramen verduisteren. Ook al zoiets in- en in- treurigs. Alsof het iemand boeit wie er achterin bij je in die aftandse roestbak zit.quote:Op maandag 15 september 2008 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom denken mannen toch dat dat soort spoilers iets toevoegen aan een auto?.
Dit was mijn 60.000e post!quote:Op maandag 15 september 2008 14:29 schreef Q. het volgende:
Ik heb een spaarhypotheek bij de Rabobank. Hoe veilig wil je het hebben?
Een post die mijn huidige levensfase perfect beschrijft.quote:Op maandag 15 september 2008 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En welk een burgerlijke!
Ik voldoe niet aan dat ideaalbeeld.quote:Op maandag 15 september 2008 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Past ook wel bij oldbiestatus. Eens een rebellerende puisterige puber, nu een burgerman met Opel Corsa, rijtjeswoning en kind (op komst).
Ik was okay.quote:Op maandag 15 september 2008 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik geef je nog een jaar of 5.
Hopelijk voorkomt die de komst van kinderen.quote:
De anti-OUD-pil.quote:Op maandag 15 september 2008 15:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hopelijk voorkomt die de komst van kinderen.
Alleen de rest van OUD?quote:Op maandag 15 september 2008 16:10 schreef just me het volgende:
Sommige mensen hadden die dan wel mogen slikken
Nope daar bedoel ik Arma niet mee !!
Mjah. Het voordeel: Om 5:15 is het nog rustig op de wegquote:Op dinsdag 16 september 2008 07:15 schreef Joene het volgende:
Werruk
keer 2quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:18 schreef just me het volgende:
Merel d'r fiets is gejat, stond met 3 sloten vast
Ja, hallo enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh Q.
Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:13 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemorgen!! Even een post vanaf m'n nieuwe werk.![]()
Ouwe !quote:Op woensdag 17 september 2008 09:13 schreef Armageddon het volgende:
Goeiemorgen!! Even een post vanaf m'n nieuwe werk.![]()
Nog niet veel. Ben een beetje aan het meekijken met iedereen. Gisteren een server opnieuw ingericht met VMWARE ESX.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:01 schreef Joene het volgende:
Wat doe je zoal behalve roken ?
In het te snel voorbij lezen dacht ik even dat je een SEXpr0nserver had ingericht.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:02 schreef Armageddon het volgende:
Nog niet veel. Ben een beetje aan het meekijken met iedereen. Gisteren een server opnieuw ingericht met VMWARE ESX.
Maar ik ben ook om bij weg te dromenquote:Op woensdag 17 september 2008 11:58 schreef zovty het volgende:
[..].
Ik vond net een doos met je naam erop. Met een lint erin. Toen moest ik even zwijmelen..
Eh, ja. Het zwijmelen was meer uit nostalgische gevoelens die loskwamen bij het aanschouwen van een printerlint. Maar hej, jij natuurlijk ook hoor.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ik ben ook om bij weg te dromen
Duh.. Ik heb mijn naam ook zorgvuldig gekozenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Eh, ja. Het zwijmelen was meer uit nostalgische gevoelens die loskwamen bij het aanschouwen van een printerlint. Maar hej, jij natuurlijk ook hoor.
Jank niet!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:27 schreef Joene het volgende:
Verdomme wat is het vroeg.
En koud!quote:Op donderdag 18 september 2008 08:27 schreef Joene het volgende:
Verdomme wat is het vroeg.
Ik heb hier lekker een raampje openstaan. Prima weertje vandaag.quote:
Mocht ik het al willen, ik kįn niet eens een raampje openzetten.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb hier lekker een raampje openstaan. Prima weertje vandaag.
Die 'vieze lucht' moet je positief zien JK. Het spaart je weer op peukenquote:Op donderdag 18 september 2008 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mocht ik het al willen, ik kįn niet eens een raampje openzetten.
Niet zo heel erg, daar ik aan de vieste straat van Nederland werk..
Neuk Me !quote:
Bank run?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:46 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh, zo langs bij de DSB bank.
Dan moet je niet alleen witten maar het hele huis van boven naar beneden schilderenquote:
Niet.. Je hebt pech!quote:Op donderdag 18 september 2008 09:54 schreef shroomer het volgende:
Tis helemaal geen spore topic hoe zet ik dit uit mķjn active topics dit slappe gelul elke dag gaar man.
Lastig he? le-zen?quote:Op donderdag 18 september 2008 09:54 schreef shroomer het volgende:
Tis helemaal geen spore topic hoe zet ik dit uit mķjn active topics dit slappe gelul elke dag gaar man.
Het bevalt hier prima inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Die 'vieze lucht' moet je positief zien JK. Het spaart je weer op peuken.
Verder zou ik best op het Weena willen werken. Scheelt me toch weer een ritje op en neer naar Utrecht.
J-aquote:
Blijkbaar in dat gebouw waar de raampjes open kunnen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:24 schreef Q. het volgende:
Waar in Utrecht werk je ergens, JMG?
Nope solli.quote:
Ik wil ook zo'n gebouw!quote:Op donderdag 18 september 2008 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijkbaar in dat gebouw waar de raampjes open kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |