Scherp omdat je er prikkelbaar van wordt! Haha!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar nog stuitender was het bord dat er boven hing; blijvend scherp geprijst![]()
Ik wil ook helegaar geen biologische. En volgens mij is dit de gewone 'uitvoering'. Er was iig. geen keus.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
Je moet ook niet de biologische kopen, prutser.
Volgens onderzoeken een tijdje geleden waren de groenten van Lidl, Aldi etc. nogal slecht voor de gezondheid.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Je hoeft niet bij de albert Heijn te shoppen .. je KUNT ook naar de ALDI gaan.. om maar eensch wat te noemen, of de c1000, of de plus / jumbo.
Vroeger gingen die dingen per stuk, maar sinds kort gaat het hier inderdaad ook op gewicht.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De prijs staat doorgaans per 500gram aangegeven, dus wellicht dat je niet goed gekeken hebt? Bij de AH hier is een setje van drie paprika's (een rode, gele en groen) 99 cent op dit moment. En ja, ze zien er nog goed uit.
Dat groente en fruit behoorlijk aan de prijs is bij verschillende supermarkten is wel een gegronde klacht.
4 euro per kg vind ik anders nog erg duurquote:Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De prijs staat doorgaans per 500gram aangegeven, dus wellicht dat je niet goed gekeken hebt? Bij de AH hier is een setje van drie paprika's (een rode, gele en groen) 99 cent op dit moment. En ja, ze zien er nog goed uit.
Dat groente en fruit behoorlijk aan de prijs is bij verschillende supermarkten is wel een gegronde klacht.
Helemaal met je eens, daar niet van. Maar een paprika weegt ongeveer 250 gram (als ik me niet vergis) en dat zou in het geval van TS uitkomen op 8 euro per kilo. Dan weet ik wel wat ik een betere prijs vind.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
4 euro per kg vind ik anders nog erg duur
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik ga altijd naar de Turk!!!11
bij die van mij ziet er er wat minder ' mooi' uit dan in de AH bijv, soms moet je ff zoeken naar een gaaf expemplaar maar boeit verder niet want het is goedkoop en je maakt het toch stuk!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat ook, en alles is een stuk verser dan bij elke willekeurige supermarkt dan ook.
Dat was bij de groenteboer vroeger ook zo. Je moet wel zelf kijken wat je koopt.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:22 schreef Yorrit het volgende:
[..]
bij die van mij ziet er er wat minder ' mooi' uit dan in de AH bijv, soms moet je ff zoeken naar een gaaf expemplaar maar boeit verder niet want het is goedkoop en je maakt het toch stuk!
En wat denken we van die bakjes, zodat we niet kunnen zien of de onderkant wel goed eruit ziet?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat was bij de groenteboer vroeger ook zo. Je moet wel zelf kijken wat je koopt.
En vaak in een supermarkt is alles zo bespoten dat de buitenkant perfect vers lijkt maar dat
dan de binnenkant verrot is.
1,99 voor een paprika is inderdaad onzin.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:22 schreef DroogDok het volgende:
TS scan je kassabon eens in, geloof er geen flikker van namelijk!!
Zou kunnen als hij biologisch isquote:Op donderdag 4 september 2008 13:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
1,99 voor een paprika is inderdaad onzin.
olieprijs zit bijna onder de 100$ per vat. Nu is de euro wel minder waard geworden (het is een circel) maar klacht is dus ongegrondquote:Op donderdag 4 september 2008 11:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kom ik daar gister boodschappen doen bij den plaatselijke grootgrutter, zag ik de prijs van de rode paprika:
EUR 1,99 per stuk! Is de paprika tegenwoordig ook gekoppeld aan de olieprijs ofzo? Wat een godvergeten oplichters, die Zaansche hoerenzonen.
Maar nog stuitender was het bord dat er boven hing; blijvend scherp geprijst![]()
Meer dan een euro betalen voor een schlemielig stronkje prei vertik ik trouwens ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |