Scherp omdat je er prikkelbaar van wordt! Haha!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar nog stuitender was het bord dat er boven hing; blijvend scherp geprijst![]()
Ik wil ook helegaar geen biologische. En volgens mij is dit de gewone 'uitvoering'. Er was iig. geen keus.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
Je moet ook niet de biologische kopen, prutser.
Volgens onderzoeken een tijdje geleden waren de groenten van Lidl, Aldi etc. nogal slecht voor de gezondheid.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Je hoeft niet bij de albert Heijn te shoppen .. je KUNT ook naar de ALDI gaan.. om maar eensch wat te noemen, of de c1000, of de plus / jumbo.
Vroeger gingen die dingen per stuk, maar sinds kort gaat het hier inderdaad ook op gewicht.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De prijs staat doorgaans per 500gram aangegeven, dus wellicht dat je niet goed gekeken hebt? Bij de AH hier is een setje van drie paprika's (een rode, gele en groen) 99 cent op dit moment. En ja, ze zien er nog goed uit.
Dat groente en fruit behoorlijk aan de prijs is bij verschillende supermarkten is wel een gegronde klacht.
4 euro per kg vind ik anders nog erg duurquote:Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De prijs staat doorgaans per 500gram aangegeven, dus wellicht dat je niet goed gekeken hebt? Bij de AH hier is een setje van drie paprika's (een rode, gele en groen) 99 cent op dit moment. En ja, ze zien er nog goed uit.
Dat groente en fruit behoorlijk aan de prijs is bij verschillende supermarkten is wel een gegronde klacht.
Helemaal met je eens, daar niet van. Maar een paprika weegt ongeveer 250 gram (als ik me niet vergis) en dat zou in het geval van TS uitkomen op 8 euro per kilo. Dan weet ik wel wat ik een betere prijs vind.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
4 euro per kg vind ik anders nog erg duur
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |