hou je nog wel zussen over?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver al 4 biggen dood vuile moordenaars!
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
" Everytime somebody answers in this thread a little piggy gets killed "
Er was toch ook zo'n bewegend plaatje dat je zo'n teller kon zien?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
" Everytime somebody answers in this thread a little piggy gets killed "
Je kunt ze beter meteen in een bak marinade gooien, kunnen ze meteen op de BBQ.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]moeten ze maar leren zwemmen
Eens! Heb het eigenlijk meer op die Pinpas. Je ziet het geld niet, en je gaat het dan maar zien als een object waar je geld mee uit een ''automaat'' kan trekken..quote:Op donderdag 4 september 2008 11:19 schreef Bdijk het volgende:
Ik zou nooit zoveel "dure" spullen gekocht als er nog guldens waren..
OMG cute!!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bwoh best cool, ik wil er ook één!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Water kopenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
4 gulden 30 voor één kutflesje Spa bij de Kiosk!
Meer vanwege je uitspraak, dan dat ik jou in het algemeen bedoel hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 11:37 schreef Frollo het volgende:
Ik word geciteerd in de OP.
TS denkt dat ik rond de 20 ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |