quote:Op donderdag 4 september 2008 10:11 schreef owlet het volgende:
Ik moet een nieuwe fiets. Liever gister dan vandaag want alles bussen is ook zo lastig en mijn oude fiets is zó op dat repareren meer kost dan een nieuwe kopen![]()
Het gaat dus (waarschijnlijk) een middenklasser moederfiets worden. Ik zit te denken aan een puch elegance (zo'n vreselijke roze) of een HEMA moederfiets (maar die zijn er nu niet geloof ik). Er is nog wel goedkoper te vinden maar het feit dat er dan keurig níet vermeld wordt wat de specificaties zijn is genoeg om fietsfreakechtgenoot te laten steigeren![]()
Iemand ervaring met die puch (appelsap geloof ik?) of met de HEMA fiets (MOONAH!!!!)? Bevallen ze na een tijdje nog steeds of kom je puntjes tegen die blijven irriteren?
Oei, helemaal niet gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:07 schreef owlet het volgende:
En kan je het stoeltje makkelijk over zetten of moet je elke keer schroeven o.i.d.?
Waarschijnlijk is voor zowel M.'s fiets als de mijne een ATB beugel nodig, al was het alleen maar omdat het stoeltje dan bij mij wat verder naar achter zit en ik niet met mijn weelderige achterwerk bij Ronja op schoot zit
er zijn fietstassen met uitsparing voor de 'pootjes' van de stoeltjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:38 schreef MamsX het volgende:
Helllllp ik zie door de bomen het bos niet meer..
Ik wil op mijn fiets :Een voor of achterzitje (TIPS??) mijn quinny zapp mee kunnen nemen.. en niet meer uitgeven dan 900 euro ongeveer.
zijn er ook zitjes die je achterop kan doen en ook nog fietstassen?
Nog niet, maar hij is besteld! Ingeruild tegen een overschot aan vakantiedagen. Las dat ie door de fietserbond is uitgekozen tot de beste moederfiets.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:42 schreef Popples het volgende:
even een schop omhoog.
iemand ervaring met de gazelle bloom?
ik kan hem morgen ophalenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nog niet, maar hij is besteld! Ingeruild tegen een overschot aan vakantiedagen. Las dat ie door de fietserbond is uitgekozen tot de beste moederfiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |