quote:NEE
Op zondag 13 april 2003 00:21 schreef LangeJan het volgende:
Ik ervaar Vissenvangst en Wijn.
Dit alles, zou ik met meer dan genoegen voor u doen, ware het niet, dat op dit moment mijn hoofd tot het laatste haartje aan toe gevuld is met hellenangst, en onmetelijke pijnen .
.
.
Namens de jury,
Henk Vonhoff.
Hellenangst en pijn.
Maar die letter minder wil niet zeggen dat het inferieur is.
Hellenangst en pijn alom dus.
Hmm, weer zeer actueel dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2002 17:13 schreef risk one het volgende:
Wetenschappers hebben uitgerekend dat de lijdenden in de zomer van 2004 een korte pauze zullen ondergaan. (Thee en koffie zullen geserveerd worden.)
Dus het gaat half om half goed met je???quote:Op donderdag 25 november 2004 01:55 schreef Koekepan het volgende:
Ik ervaar hellingsgetallen en pijn.
Je geeft ons een veelzeggende doorkijk in het voorgeborchte van jouw onderbewustzijn...quote:Op woensdag 23 april 2003 23:38 schreef Koekepan het volgende:
Dat was ook de bedoeling. Ik ben blij dat je het begrepen hebt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:15 schreef lucida het volgende:
[..]
Je geeft ons een veelzeggende doorkijk in het voorgeborchte van jouw onderbewustzijn...![]()
Oh, gij Geur van Heiligheid, driewerf hyperdulia!... Oh, gij profane Wondergeest... Oh, gij ondoorgrondelijke Fakir... Oh, gij amechtige Limbus... Voorwaar, allesverzengend is het onuitblusbare vuur uwer vlammende vuurzee!...quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:43 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling. Ik ben blij dat je het begrepen hebt..
En nog steeds niet! Hellenangst noch pijn is mijn deel dit jaar. Het kan nog komen natuurlijk, maar ik reken er niet meer op.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:55 schreef Gellius het volgende:
het gehele jaar nog geen hellenangst en pijn
Als je het zo schrijft: 'wordt is zijn'...quote:Op maandag 6 december 2004 19:35 schreef Koekepan het volgende:
Is het niet: "hellenangst noch pijn zijn mijn deel dit jaar"?
Hoe staat het eigenlijk met jouw hellenangst en pijn, lucida? Ondraaglijk al?quote:Op maandag 6 december 2004 19:46 schreef lucida het volgende:
[..]
Als je het zo schrijft: 'wordt is zijn'...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |