ik wacht nog op je reactie van mijn post (vrijdag 5 september 2008 @ 17:07 (#186))quote:
even vaak als de gemiddelde Marokkaan .. nooit ..quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
"Wij"? Hoe lang is het geleden dat jij een nicht in mekaar hebt gerost? Wat is dat nou voor een stompzinnig historisch argument? We hebben het over de actualiteit, dáár hebben we mee te maken. Op die manier van jou kan je die neonazi ook wel goed praten "want nog niet zo lang geleden zat zelfs mijn eigen opa bij de NSB."
Idiote.
dus je wil dat een burgemeester de wet mag overtreden ..quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zich minder achter procedures en regelgeving verschuilen, ophouden de bestuurlijke underdog te spelen; niet wachten op orders uit Den Haag, het heft in eigen hand nemen, leiderschap tonen.
Verbijsterend hoe eenvoudig jij het gebrekkig optreden van iemand met zo'n statuur durft goed te praten.
We hebben het hier toch ook niet over de "gemiddelde Marokkaan"? We hebben het hier over een stoet berberse grafapen uit het riool van de hoofdstad. Verstandelijk gefermenteerde onderwezens die het verschil niet meer snappen tuasen links-rechts, licht-donker, mijn-dijn, goed-fout.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:37 schreef moussie het volgende:
[..]
even vaak als de gemiddelde Marokkaan .. nooit ..
Ambtenaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wacht nog op je reactie van mijn post (vrijdag 5 september 2008 @ 17:07 (#186))
Och wat een sneuheid weer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:41 schreef moussie het volgende:
[..]
dus je wil dat een burgemeester de wet mag overtreden ..
omg, je hebt gelijk, ik bedoelde deze dus: (vrijdag 5 september 2008 @ 17:19 )quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ambtenaar
Heb ik om 17:11 gedaan, net voor het uitklokken
De beste kerel zegt: "Niets tolereren" en "Keihard afstraffen". Mooie stoere woorden maar wat betekenen die in werkelijkheid?quote:
Deze user zegt letterlijk in zijn post dat het niet om enkele maar om alle Marokkanen gaat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als hij de gehele marokkaanse gemeenschap bedoeld wel, maar als hij dat groepje misselijk makende marokkaantjes bedoeld, wat de hele troep verpest voor de anderen niet.
De tijd is voorbij, dat zulke excessen met de mantel der liefde werden toegedekt.
Het opkomen van Wilders, hoe je je dr ook aan ergert, is hier een logisch gevolg van.
Steek je kop nu eens niet in het zand, waarde SCH, maar kom nu zelfs eens met oplossingen.
idd, we hebben het hier niet over de 'gemiddelde' Marokkaan, maar er wordt wel van Cohen verwacht dat hij zijn beleid afstelt op juist dat gedrag .. dus niks meer thee drinken met de 'gemiddelde' Marokkaan die nog steeds ruimschoots in de meerderheid is, maar de beuk erin ..quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
We hebben het hier toch ook niet over de "gemiddelde Marokkaan"? We hebben het hier over een stoet berberse grafapen uit het riool van de hoofdstad. Verstandelijk gefermenteerde onderwezens die het verschil niet meer snappen tuasen links-rechts, licht-donker, mijn-dijn, goed-fout.
Volgens mij doen ze in TV land juist heel erg hun best om dit niet zo te laten zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
En daar zit mijn grote bezwaar. Want alle Marokkanen worden er op aangekeken.
De Marokkaanse gemeenschap is daar zelf ook een beetje debet aan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Deze user zegt letterlijk in zijn post dat het niet om enkele maar om alle Marokkanen gaat.
Dat zal meevallen hoor, dit dramascenario kun je eerder verwachten van die baardapen die hier heen geïmporteerd zijn. Homo's met het hoofd naar beneden van een flat afgooien etc.quote:En dat vind ik doodeng en daar zit mijn angst: je ziet dat bij homo's ook en het zijn dezelfde soort Wilders-achtige types die homo's maar al te graag als volgende groep aanwijzen om de zondebok van alle problemen in de maatschappij te maken.
En strenger straf regime zal zeker helpen.quote:Verder heb ik de oplossing niet. Net als anderen niet. Wat is de harde hand dan? Ik zou er neit op tegen zijn als ik wist dat het zou helpen. Ik lees daar meestal wat kreten over maar als iemand daar echt goede maatregelen in ontwikkelt, is dat prima.
De beuk erin tegen die mongolen die dit soort acties uithalen ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:57 schreef moussie het volgende:
[..]
idd, we hebben het hier niet over de 'gemiddelde' Marokkaan, maar er wordt wel van Cohen verwacht dat hij zijn beleid afstelt op juist dat gedrag .. dus niks meer thee drinken met de 'gemiddelde' Marokkaan die nog steeds ruimschoots in de meerderheid is, maar de beuk erin ..
Je moet in elk geval het respect van het jonge tuig terugwinnen. En omdat we al zo diep zijn gezonken op dat vlak, is de enige manier: angst kweken. Je moet ze, bijna letterlijk, weer laten buigen voor het gezag. Op de knieën dwingen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:51 schreef SCH het volgende:
Verder heb ik de oplossing niet. Net als anderen niet. Wat is de harde hand dan? Ik zou er neit op tegen zijn als ik wist dat het zou helpen. Ik lees daar meestal wat kreten over maar als iemand daar echt goede maatregelen in ontwikkelt, is dat prima.
Je zit nogal met nogal wat angsten, misschien moet je daar eens aan werken joh.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Deze user zegt letterlijk in zijn post dat het niet om enkele maar om alle Marokkanen gaat.
En dat vind ik doodeng en daar zit mijn angst: je ziet dat bij homo's ook en het zijn dezelfde soort Wilders-achtige types die homo's maar al te graag als volgende groep aanwijzen om de zondebok van alle problemen in de maatschappij te maken.
Verder heb ik de oplossing niet. Net als anderen niet. Wat is de harde hand dan? Ik zou er neit op tegen zijn als ik wist dat het zou helpen. Ik lees daar meestal wat kreten over maar als iemand daar echt goede maatregelen in ontwikkelt, is dat prima.
Zoals ik het al zeiquote:Er was geen sprake van echte bedreiging van ambulancepersoneel, woensdag in Geuzenveld.
Dat zeggen Marokkaanse jongens die getuige waren van de gebeurtenissen. Voor de pizzeria aan de Aalbersestraat, om de hoek van het huis van de vijftienjarige neergestoken Marokkaanse Salah, staat donderdagavond tegen tienen een groep jongens te praten. Onderwerp van gesprek is vooral de vijftienjarige Salah, die dinsdagavond na een ruzie werd neergestoken, en de bedreigingen daarna van ambulancepersoneel.
De jongens vinden allemaal dat het ambulancepersoneel zwaar overdrijft als ze zeggen dat de broers en vrienden van Salah zo agressief hebben gereageerd toen ze woensdagavond Salah in de Vredeman de Vriesstraat in Geuzenveld wilde helpen. ''Ik was er zelf bij. Zo is het echt niet gegaan,'' vertelt één van de jongens, die niet met zijn naam in de krant wil.
Abdullah, de twintigjarige broer van Salah, raakte volgens hem in paniek toen hij zijn broer, helemaal onder het bloed, op de grond zag liggen. ''Abdullah wilde naar zijn broer toe maar hij werd door een van de mannen van de ambulance tegengehouden. Hij reageerde heel emotioneel. Hij dacht dat zijn broertje het niet zou halen. Hij schreeuwde: 'Laat hem met rust'. Ze zeiden dat ze wilden helpen omdat hij anders dood zou gaan. Toen zei hij: 'Als hij doodgaat, dan gaan jullie ook dood'.''
Mee eens.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
- Bazen mening-
Nee dit zijn geen leuke maatregelen. Het is een vorm van wraak -- die helaas hard nodig is. Als we doorgaan op onze eigen zachtgekookte-eieren-wijze, loopt het finaal verkeerd. Het is tijd om die hengst terug te geven.
wieberen blinde mugquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoals ik het al zei
van een mug een olifant maken
Zeg Meki, vind je het erg dat ik een ambulancemedewerker eerder op zijn woord geloofquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Zoals ik het al zei
van een mug een olifant maken
Nou je moet beiden verhalen aanhorenquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:15 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zeg Meki, vind je het erg dat ik een ambulancemedewerker eerder op zijn woord geloof
dan marokkaanse hangjochies?
Het ergste is dat Prem waarschijnlijk nog gelijk heeft ook. Dit soort -edit-jongeren zijn totaal verloren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:06 schreef Het_hupt het volgende:
Zoals Prem al zei: "Deze jongens hebben niets meer te verliezen, dus zullen ze niet stoppen".
Over welke uitspraak van Cohen ging dat?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:36 schreef qonmann het volgende:
De Marokkaan was juist op AT-5.
De uitspraak van Cohen noemde hij bullshit.
tja..hoe dom kan je zijn
Dat Cohen het beestje nu eindelijk een keer bij de naam noemt uiteraard...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Over welke uitspraak van Cohen ging dat?
Ah ok, nee daar heeft die maroc geen boodschap aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat Cohen het beestje nu eindelijk een keer bij de naam noemt uiteraard...
Dat met name de Marokkanen (jongeren) waren die verantwoordelijk zijn voor geweld en agressie tegen hulpverleners.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Over welke uitspraak van Cohen ging dat?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:00 schreef Meki het volgende:
Ambulancemedewerkers zijn getraind op emotionele handelen
ze moeten omgaan met zulke sitauties.
Iedereen handelt emotioneel, anderen huilen, anderen schoppen
dat is je karakter, en dat moet veranderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |