abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61384293
Ik vond wel dat hij open was..
Duidelijke taal
  donderdag 4 september 2008 @ 20:52:54 #52
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61384863
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61384883
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef Martijn_77 het volgende:

haha
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61385590
Het wordt tijd dat de thee wordt ingewisseld voor de taser.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_61386136
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:19 schreef cultheld het volgende:
Het wordt tijd dat de thee wordt ingewisseld voor de taser.
De "thee" van taser
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:51:10 #56
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61386505
Ten tijde van Vietnam had men een adequate oplossing voor opstandige regio's. Dan stak men gewoon een heel dorp in de brand.

Nu zeg ik niet dat dat per se ook in Amsterdam werkt, maar dit soort excessieve situaties vraagt wel om onorthodoxe maatregelen. En misschien wordt het eens tijd om dan dat humaniteitsdogma ("geweld tegen geweld lost niks op") naast ons neer te leggen. Letterlijk: de beuk erin. Een groot gedeelte van die gastjes luistert écht alleen nog maar als de wapenstok tot aan de dikke darm naar binnen is geschoven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_61386814
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 05-09-2008 00:46:40 ]
pi_61387725
Zijn die jonge marokkaantjes die het ambulancepersoneel bedreigde trouwens al opgepakt?
  donderdag 4 september 2008 @ 22:33:39 #59
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61387871
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:28 schreef Frances het volgende:
Zijn die jonge marokkaantjes die het ambulancepersoneel bedreigde trouwens al opgepakt?
Nee. Er is wel een welzijnswerker langs geweest om met de ouders te praten. Die werd echter met eieren bekogeld omdat-ie het waagde aan te bellen tijdens het ramadangebed. Kon zich natuurlijk wel voor zijn kop slaan vanwege zijn lompe, typisch Hollandse culturele ongevoeligheid. Had-ie kunnen weten, hij is er tenslotte voor op cursus geweest!
En nu is Cohen namens de gemeente een excuusbrief aan het schrijven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:36:49 #60
3185 Adelante
To let it go now
pi_61387965
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:33 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee. Er is wel een welzijnswerker langs geweest om met de ouders te praten. Die werd echter met eieren bekogeld omdat-ie het waagde aan te bellen tijdens het ramadangebed. Kon zich natuurlijk wel voor zijn kop slaan vanwege zijn lompe, typisch Hollandse culturele ongevoeligheid. Had-ie kunnen weten, hij is er tenslotte voor op cursus geweest!
Mogen ze wel met eieren gooien gedurende zonsopgang en zonsondergang?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61388129
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:33 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik moest lachen
het zou mij trouwens niets verbazen dat het zo gegaan is
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_61388181
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Mogen ze wel met eieren gooien gedurende zonsopgang en zonsondergang?
Ongelovige varkens mag -nee moet- je de hele dag door het leven zuur maken. Krijg je extra maagden voor bij Allah.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_61388724
kom op van een mug een olifant maken
de ambulance moet gewoon met politie aan het werk
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61388746
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:04 schreef Meki het volgende:
kom op van een mug een olifant maken
de ambulance moet gewoon met politie aan het werk
wat ben je ook een ongelooflijke zuiger
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  donderdag 4 september 2008 @ 23:18:24 #65
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61389070
sorry dat ik het zeg en het klinkt wellicht heel discriminerend. maar de volgende keer dat er weer een ambulance geroepen wordt bij een marokkaans slachtoffer, misschien niet komen. hoe erg het ook klinkt, misschien leren ze ervan.
(tja ik weet ook geen andere oplossing. praten en thee drinken, die fase ligt achter ons en heeft niet gewerkt).
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_61389174
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef evert het volgende:
sorry dat ik het zeg en het klinkt wellicht heel discriminerend. maar de volgende keer dat er weer een ambulance geroepen wordt bij een marokkaans slachtoffer, misschien niet komen. hoe erg het ook klinkt, misschien leren ze ervan.
(tja ik weet ook geen andere oplossing. praten en thee drinken, die fase ligt achter ons en heeft niet gewerkt).
Dat is natuurlijk je reinste onzin.

Zo winnen die hulpverlenerrammende berberapen dubbel; en ze hebben hun "lolletje" bij hun eigen geval en ze zorgen ervoor dat wellicht totaal onschuldige andere Marokkanen de dupe worden van hun kutgedrag doordat ze -levensreddende- hulp geweigerd worden...

pi_61389199
quote:
Oke, Maar als er Nederlanders zijn die de ambulance lastig vallen, wat meerdere keren is gebeurd, dan komt de ambulance ook niet meer naar Nederlanders

dan ben jij nog in jou huis met je doodzieke zoon die tevergeefs op hulp vraagt.. jij wilt discriminatie dan krijg je discriminatie

pi_61389264
quote:
De enige oplossing die es gaat werken in Nederland is door criminelen eens zelf verantwoordelijk te houden voor hun daden en dientengevolge te straffen. Niks geen goedpraterij dat ze onder druk gezet werden, ge-emotioneerd of een taalachterstand.

Als jij iemand die met gevaar voor eigen leven een ander zijn leven probeert te redden aanvalt, hoor jij niet in deze samenleving thuis. Dan hoor je in een gesticht.

Aanvallers van ambulancebroeders moet je vastzetten. Jarenlang. Dan leren ze het wel af en het schrikt ook af. Een laf strafje van 3 nachtjes cel is alleen maar stoer bij die bavianen.

De oplossing is dus hard straffen en de methode is dus inderdaad politie meesturen (de enige mogelijkheid om die gasten te kunnen straffen zonder eigenrichting te plegen). De kosten voor de politie worden dan natuurlijk verhaald op de aapjes in kwestie.

pi_61389301
Ik zie niet in waarom je mensen die hulpverleners lastig vallen en gaat bedreigen in de zin van, als je hem niet in leven houdt vermoord ik je, waarom geef je dat soort mensen niet 10 jaar cel? Gooi direct maar 10 man op 1 cel, ben je daar ook klaar mee. Als je dat soort straffen zou hebben zou niemand ook iets maar durven uit te steken. Van verplegers blijf je af.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61389341
Dit speelt toch al langer? Kan me herinneren dat het al eerder in het nieuws is geweest maar wellicht was dat ergens anders. Cohen kan dit wel zeggen maar hij zegt zoveel. Tijd om de daad bij de thee het woord te voegen.
pi_61389359
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Oke, Maar als er Nederlanders zijn die de ambulance lastig vallen, wat meerdere keren is gebeurd, dan komt de ambulance ook niet meer naar Nederlanders

9 van de 10 keer zijn het toch echt Marokkanen die het doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61389473
98% zelfs volgens de Ambulancemederwerker
De interesse van de Marokkanen stopt bij hun eigen famile, de rest interesseert ze niets.
En niemand die deze jongens erop aanspreekt...
pi_61389504
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat is "leuk" voor de statistieken en wellicht voer voor sociologen, maar dat mag in een modern Westers land niet de reden zijn om Marokkanen standaard ambulancehulp te onthouden.

pi_61389651
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin, het is niet 9 van de 10
uit je doom gezogen

Ongeveer tweehonderd hulpverleners zijn tijdens de jaarwisseling geconfronteerd met agressie. Dat blijkt zaterdag uit een inventarisatie van het Algemeen Dagblad. Volgens de krant werden de hulpverleners bij zeker tachtig incidenten lastiggevallen, beledigd en bestookt met vuurwerk. Het aantal incidenten is een ruwe schatting, omdat bijvoorbeeld politiekorpsen in het westen van het land zo gewend zijn aan belediging van agenten, dat ze die niet meer apart registreren.

Agressieve omstanders maakten het de brandweer op achttien plaatsen onmogelijk een brand te blussen. Verder werden vijf politieauto’s en een brandweerwagen gesloopt. Ondanks deze voorvallen noemden de meeste politieregio’s de jaarwisseling ‘relatief rustig’. Volgens het Algemeen Dagblad komt dat omdat rekening was gehouden met veel onrust

Sinds oktober hebben officieren van justitie de instructie hogere straffen te eisen bij geweldpleging tegen agenten of hulpverleners.

Hulpverleners door man (33) bedreigd

ARNHEM - Een 33-jarige Arnhemmer zit vast voor bedreiging van enkele hulpverleners en een huisarts. De man is onder behandeling van een hulpverleningsinstelling maar zou niet op voorstellen zijn ingegaan.

Wel zou de man medicijnen hebben geëist maar daarop werd niet ingegaan. Vervolgens zou de man de hulpverleners telefonisch met de dood hebben bedreigd. Ook een huisarts zou door de Arnhemmer bedreigd zijn.

Weer geweld tegen ambulancepersoneel

Opnieuw is de afgelopen nacht ambulancepersoneel mishandeld en bedreigd.

Klazienaveen
De politie pakte in het Drentse Klazienaveen twee mannen op die ervan verdacht worden twee ambulancemedewerkers te hebben mishandeld en bedreigd.

Bedreigen
Het gaat om een 15-jarige jongen en een 21-jarige man. De twee medewerkers van UMCG Ambulancezorg gaven in een woning in de Drentse gemeente medische zorg aan een onwel geworden 24-jarige man. De twee verdachten bevonden zich ook in het huis. Zij bedreigden de hulpverleners en schopten en sloegen hen. Ook werd de ambulance beschadigd.

Kosten van letsel
Het gebeurt steeds vaker dat hulpverleners slachtoffer zijn van geweld. Minister Remkes van Binnenlandse Zaken stelde onlangs dat de kosten van letsel en schade als gevolg van geweld tegen hulpverleners altijd op de dader verhaald zullen worden.

Weer geweld tegen ambulancepersoneel

Opnieuw is de afgelopen nacht ambulancepersoneel mishandeld en bedreigd.

Klazienaveen
De politie pakte in het Drentse Klazienaveen twee mannen op die ervan verdacht worden twee ambulancemedewerkers te hebben mishandeld en bedreigd.

Bedreigen
Het gaat om een 15-jarige jongen en een 21-jarige man. De twee medewerkers van UMCG Ambulancezorg gaven in een woning in de Drentse gemeente medische zorg aan een onwel geworden 24-jarige man. De twee verdachten bevonden zich ook in het huis. Zij bedreigden de hulpverleners en schopten en sloegen hen. Ook werd de ambulance beschadigd.

Kosten van letsel
Het gebeurt steeds vaker dat hulpverleners slachtoffer zijn van geweld. Minister Remkes van Binnenlandse Zaken stelde onlangs dat de kosten van letsel en schade als gevolg van geweld tegen hulpverleners altijd op de dader verhaald zullen worden.
pi_61389663
9 van de 10 dus
De ambulance medewerker hield het op 98 % (Amsterdam)
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:19:31 #76
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_61390469
-edit- Probeer het eens op een andere wijze

[ Bericht 91% gewijzigd door paddy op 05-09-2008 00:51:19 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:22:16 #77
2964 Armageddon
pi_61390522
Je kan daar als vrouw in Marokko niet eens normaal over straat zonder in je kruis gegrepen te worden. Dat zegt al genoeg. Hek er omheen en "Dierentuin" bordje.
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:25:45 #78
2964 Armageddon
pi_61390588
En Meki, voor je weer eens wat uit die achterlijke nek van je lult. NEE, dat volk van je spoort niet. Einde verhaal.
pi_61390593
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:19 schreef Armageddon het volgende:
Het moet godverdegodverredomme een keer afgelopen zijn met die achterlijke kankermarokkanen. Ik wor zo moe van dat volk dat elke keer dat ik Marokkaan lees, ik braakneigingen krijg. Ga godverdomme lekker mensen bedreigen in dat achterlijke kankerland van je! Opkankeren met dat volk en wel nu!
Jij overstijgt het niveau van de gemiddelde rifaap inderdaad met enkele milimeters...

vrijdag 5 september 2008 @ 00:28:56 #80
2964 Armageddon
pi_61390641
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij overstijgt het niveau van de gemiddelde rifaap inderdaad met enkele milimeters...
Ik moet mij wel op hun niveau begeven willen ze mij begrijpen. Het is niet anders. IQ van een doperwt.
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:29:30 #81
2964 Armageddon
pi_61390644
En dan beledig ik de doperwt nog.
pi_61390750
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:29 schreef Armageddon het volgende:
En dan beledig ik de doperwt nog.
Ontopic:

Het is van de zotte dat hulpverleners worden bedreigd of aangevallen.
Deze mensen zijn er voor ons als we het daadwerkelijk nodig hebben.
Laten we dankbaar zijn dat ze er zijn en dit werk willen doen.
Wie weet op een dag heb je ze echt nodig...

Dus voor alle hulpverleners :

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 05-09-2008 00:54:08 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:39:27 #83
2964 Armageddon
pi_61390848
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:34 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Zelfs een doperwt heeft meer hersencellen dan Meki

Ontopic:

Het is van de zotte dat hulpverleners worden bedreigd of aangevallen.
Deze mensen zijn er voor ons als we het daadwerkelijk nodig hebben.
Laten we dankbaar zijn dat ze er zijn en dit werk willen doen.
Wie weet op een dag heb je ze echt nodig...

Dus voor alle hulpverleners :
Dit hele bericht gaat niet over de hulpverleners maar over die "mensen" die denken recht te hebben op het leven van hun maat. De hulpverleners moeten wonderen verrichten om hun maat te redden. En als dat niet gaat zoals zij dat verwachten dan moet er geweld aan te pas komen. Ik dacht dat ze zo vertrouwden op Allah? Allah is groot, Allah is machtig?

Yeah right, Allah heeft ook een lul van 1 meter tachtig.
pi_61390894
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:39 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dit hele bericht gaat niet over de hulpverleners maar over die "mensen" die denken recht te hebben op het leven van hun maat. De hulpverleners moeten wonderen verrichten om hun maat te redden. En als dat niet gaat zoals zij dat verwachten dan moet er geweld aan te pas komen. Ik dacht dat ze zo vertrouwden op Allah? Allah is groot, Allah is machtig?

Yeah right, Allah heeft ook een lul van 1 meter tachtig.
Drom begrijp ik niet waarover dit volk zich druk maakt..
Er wachtten toch 72 maagden op hun?
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 september 2008 @ 00:42:57 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_61390904
Ik kijk nu naar de NOS bij Knevel en zijn zoon. Maar het is triest.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:43:34 #86
2964 Armageddon
pi_61390913
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:42 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Drom begrijp ik niet waarover dit volk zich druk maakt..
Er wachtten toch 72 maagden op hun?
Dat is alleen als ze zichzelf opblazen. Misschien dat ze zich daarom zo druk aan het maken waren?
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 september 2008 @ 00:44:34 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_61390928
Ik woon in Zaltbommel. Door Jan Mulder ooit bestempeld als de ultieme dorpse stad.

Het stikt hier van de kut - Marokanen.

Sorry dat ik het zeg.

Maar het is erg hier.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 5 september 2008 @ 01:00:50 #88
2964 Armageddon
pi_61391146
100 mensen hebben mijn reacties gelezen tot nu toe maar er is er geen één die z'n smoel durft open te trekken. Goed zo Nederland! Ik ben "trots" op jullie.
pi_61391166
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:00 schreef Armageddon het volgende:
100 mensen hebben mijn reacties gelezen tot nu toe maar er is er geen één die z'n smoel durft open te trekken. Goed zo Nederland! Ik ben "trots" op jullie.
HALLO. niet alles over 1 kam scheren
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 september 2008 @ 01:02:34 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_61391168
Wat moeten we zeggen dan ?

vrijdag 5 september 2008 @ 01:04:17 #91
2964 Armageddon
pi_61391185
Ik zal Bommenlegger en tong80 niet over één kam scheren dan.

Maar het is toch triest? Waar is SCH met z'n hele linkse kliek?
pi_61391208
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik zal Bommenlegger en tong80 niet over één kam scheren dan.

Maar het is toch triest? Waar is SCH met z'n hele linkse kliek?
DIe zitten in het ACU plannen te smeden om boefjes als ons te kunnen dwarsbomen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 01:08:44 #93
2964 Armageddon
pi_61391231
Links gaat naar de klote, binnen nu en een hele korte tijd. Kan ik je melden.
pi_61391246
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:08 schreef Armageddon het volgende:
De ratten verlaten het zinkende schip, vandaar dat SCH zo stil is de laatste tijd...
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 september 2008 @ 01:14:05 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_61391277
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:08 schreef Armageddon het volgende:
Mooie melding.

Bad luck.

De mensen die het nodig hebben gaan winnen.

Niet de mensen die denken dat ze er recht op hebben.

Trouwste user 2022 vrijdag 5 september 2008 @ 01:14:41 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_61391287
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:10 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

De ratten verlaten het zinkende schip, vandaar dat SCH zo stil is de laatste tijd...
Vanwaar

pi_61391293
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vanwaar

Lol@tong80
  vrijdag 5 september 2008 @ 08:05:34 #98
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61392851
quote:
'Als hij doodgaat, maken wij jou ook dood’
de Volkskrant

Ambulanceverpleegkundige Van der Weert is perplex over het incident in Amsterdam-West.
In de garage van ambulancebedrijf Verenigd Ziekenvervoer Amsterdam (VZA) staan donderdagmiddag nog vijf ambulances geparkeerd. Negentien wagens zijn weer onderweg, nadat ambulancepersoneel woensdagavond het werk had neergelegd. ‘Na het overleg met burgemeester Cohen hebben we besloten toch weer aan het werk te gaan’, zegt Driekes van der Weert, ambulanceverpleegkundige van VZA. Hij was woensdagavond betrokken bij de beslissing niet langer uit te rijden, nadat twee collega’s met de dood waren bedreigd.

Het tweetal was uitgerukt voor een melding van een steekincident in Amsterdam-West. Toen ze arriveerden was de politie nog niet ter plaatse. Politiecommissaris Cor Gorissen bevestigt dat de politie een paar minuten later aankwam dan normaal.

Doorrijden als er geen politie is
‘Volgens het protocol moeten we doorrijden als er bij een steekincident nog geen politie aanwezig is’, zegt van der Weert. ‘Maar die knaap ligt daar onder het bloed. Dus je stopt en je stapt uit’. Terwijl het ambulancepersoneel de jongen verzorgt, begint een groep Marokkaanse jongens te dreigen. ‘Ze riepen: ‘je komt aan ons broertje. Als hij doodgaat, maken wij jou ook dood’, aldus van der Weert.

De chauffeur van een inmiddels gearriveerd mobiel medisch team helpt de mensen op afstand te houden. Van der Weert: ‘Mijn collega probeert nog een infuus bij het ventje aan te leggen. Omdat de situatie volledig uit de hand loopt, pakt de chauffeur mijn collega bij kop en kont en zet hem in zijn ambulance.’ Ze maken zich uit de voeten. ‘Terwijl dat knaapje er zo slecht aan toe is, neemt hij het nog op voor die groep ook. Hij zei: ‘Als ik daar had gestaan, had ik dat ook zo tegen jullie gezegd’.

Met de dood bedreigd
De collega’s in de kantine horen het verhaal aan en voelen zich niet veilig genoeg om nog te rijden. Ze leggen het werk neer.

‘Dit was echt te gek. Terwijl je iemand zijn leven probeert te redden word je met de dood bedreigd. Agressief gedrag kunnen we wel aan, maar dit is gewoon onfatsoenlijk. Wij kunnen die wijk niet meer in om ons werk te doen. Een kleine groep in Amsterdam-West denkt alles te kunnen maken. Zij kennen geen respect meer voor hulpverleners. Een ambulance kan hen niet helpen. Zij hebben maar één ding nodig: Eerste Hulp Bij Opvoeding.’
"Nou is het even genoeg."
Ja hoor Job, maar straks niet meer.
Ook lekker policor allemaal: benoemen en bouwen.
Benoem het nu eens zodat we zonder schroom de oorzaak kunnen aanpakken: Marokkanen.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  vrijdag 5 september 2008 @ 08:19:08 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61392957
Ik denk dat de tijd van een kopje thee drinken en praten in elk geval afgelopen moet zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 5 september 2008 @ 08:20:56 #100
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_61392972
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 08:05 schreef ES57 het volgende:

[..]

"Nou is het even genoeg."
Ja hoor Job, maar straks niet meer.
Ook lekker policor allemaal: benoemen en bouwen.
Benoem het nu eens zodat we zonder schroom de oorzaak kunnen aanpakken: Marokkanen.
Het is maar een kleine groep hoor, die het verpest voor de anderen
Die zijn erg geweldadig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')