abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2008 @ 08:25:05 #276
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61442610
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

* Het_hupt mompelt iets van kale kip, niets te plukken enz.
Uitkeringen kunnen flink worden gekort, uiteindelijk komen ze op straat. Daar zullen ze een armoedig en hard leven lijden. Bedelarij en crimineel gedrag wordt keihard aangepakt: straffen, straffen en nog eens straffen. Zo zullen ze beseffen dat er met Hollanders niet te spotten valt.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_61443674
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:10 schreef Waterwereld het volgende:

Maar ik geloof er niet in dat elke Marokkaan zit te liegen,
Dat is ook niet zo, maar het zit heeeeel erg diep in de islamitische cultuur dat mannen geen gezichtsverlies willen leiden. Toegeven tegenover anderen dat ze iets gedaan hebben gebeurt echt zelden, vooral niet tegenover 'ons' (=de vijand).
pi_61473968
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo, maar het zit heeeeel erg diep in de islamitische cultuur dat mannen geen gezichtsverlies willen leiden. Toegeven tegenover anderen dat ze iets gedaan hebben gebeurt echt zelden, vooral niet tegenover 'ons' (=de vijand).
Misschien ben ik te simpel, maar ik snap dat toch niet. WTF heeft het toegeven dat je iets fout hebt gedaan met gezichtsverlies te maken?

Ander vraagje: hoezo zijn "wij" "de vijand". Wie zegt dat en waarom zegt hij/zij dat?

Tot slot nog even dit: machismo is NIET specifiek een islamitisch iets. Dat gezeik is bijv. net zo goed/sterk aanwezig in christelijk latijns amerika (om maar even een dwarsstraat te noemen).

Wat volgens mij wel waar is, is dat deze families het simpelweg verdommen om hun puberjongens onder de duim te houden, waar wij met z'n allen de vruchten van mogen plukken.
  maandag 8 september 2008 @ 14:59:22 #279
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61474210
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:47 schreef girl123456 het volgende:

[..]

Tot slot nog even dit: machismo is NIET specifiek een islamitisch iets. Dat gezeik is bijv. net zo goed/sterk aanwezig in christelijk latijns amerika (om maar even een dwarsstraat te noemen).

Onzin. Ben je ooit in Latijns Amerika en in Arabische landen geweest?

In Latijns Amerika zijn vrouwen echt een heel stuk vrijer dan in de Arabische wereld.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 8 september 2008 @ 18:37:38 #280
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61479096
quote:
'Onwetendheid oorzaak van belagen ambulancepersoneel'

De Amsterdamse wethouder Marijke Vos (GroenLinks) van Zorg vindt dat 'veel mensen te weinig weten' over het werk van ambulancemedewerkers.

Ze stelt voor dat scholieren worden onderwezen over de werkzaamheden van verplegend personeel bij de ambulancedienst.

Op die manier denkt Vos het bedreigen en mishandelen te voorkomen.

Doodmaken
Vos merkt op dat mensen vaak ongeduldig 'of zelfs agressief worden als de verpleegkundige niet meteen begint met behandelen, terwijl het beter is om eerst te kijken wat iemand mankeert.'

Woensdag heeft personeel van de Amsterdamse Ambulancedienst VZA het werk onderbroken, nadat een Marokkaanse jongen collega's hadden bedreigd. Hij zei dat hij het personeel zou doodmaken als zijn broer zou doodgaan.

Cultuur
Stadsdeelvoorzitter van Slotervaart, Ahmed Marcouch (PvdA) reageerde vrijdagavond dat het belagen van ambulancepersoneelin de Marokkaanse cultuur zit.

'In Marokko is het 'agressiviteit over en weer'.
Bron

Ze weten niet beter

Hoevele doden had Marijke Vos ook al weer op haar naam staan door haar beleid? Nee, laat die maar even haar mond houden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61481720
Behalve dat mevr. Vos dizzkrimieert door te suggereren dat Marokkanen dom zijn, blijkt zij zelf dom te zijn.
In het geval dat aanleiding gaf tot de commotie ging het om een 21 jarige bedrijfskunde student, je kan toch wel aannemen dat die wat slimmer is dan de gemiddelde Marokkaan.
Het gaat dus niet om kennis of intelligentie maar om een bepaalde (kut)mentaliteit.
En die is mede het gevolg van 10tallen jaren links knuffelbeleid, waardoor bepaalde allochtone groepen denken dat ze altijd overal onmiddellijk ergens recht op hebben.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_61485312
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:59 schreef Viajero het volgende:

[..]

Onzin. Ben je ooit in Latijns Amerika en in Arabische landen geweest?

In Latijns Amerika zijn vrouwen echt een heel stuk vrijer dan in de Arabische wereld.
Ik heb helemaal niets beweerd over de vrijheid van vrouwen in latijns amerika en al helemaal geen vergelijking getrokken naar die in de arabische wereld. Dus dit klopt van geen kant.

Ik heb simpelweg aangegeven dat machismo OOK in de latijns amerikaanse wereld voorkomt.
Een klip en klaar feit volgens mij.

Of dit iets zegt over de vrijheid van die vrouwen daar (of waar dan ook) heb ik niet beweerd.
Maar machismo is volgens mij iets wat bijna overal ter wereld voorkomt. Het is niet iets dat uitsluitend voorbehouden is aan de arabische wereld of iets puur "islamitisch" is. Feiten zijn feiten.

Verder zou ik het waarderen als je mij geen beweringen of woorden in de mond zou leggen die ik nimmer heb gezegd.
pi_61485520
Machismo is niet hetzelfde als chronische vrouwenonderdrukking, tot op het zieke af. Het eerste komt ook voor in de Latijns-Amerikaanse landen, het tweede is wel een beproefd islamitisch concept.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 8 september 2008 @ 22:03:20 #284
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61485668
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef El_Matador het volgende:
Machismo is niet hetzelfde als chronische vrouwenonderdrukking, tot op het zieke af. Het eerste komt ook voor in de Latijns-Amerikaanse landen, het tweede is wel een beproefd islamitisch concept.
machismo heeft ook niks te maken met agressie jegens ambulancemedewerkers, dus ik snap niet dat je vrouwenonderdrukking in het midden-oosten opeens in verband brengt met machismo...
put
your
clothes
on!
pi_61485747
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

machismo heeft ook niks te maken met agressie jegens ambulancemedewerkers, dus ik snap niet dat je vrouwenonderdrukking in het midden-oosten opeens in verband brengt met machismo...
Ik reageer op het bovenstaande. Zie dat dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 8 september 2008 @ 22:09:02 #286
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61485889
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik reageer op het bovenstaande. Zie dat dus.
en dat was dus juist datgene wat de user NIET bedoelde. .
put
your
clothes
on!
pi_61530255

Wat had Cohen dan verwacht ?
Dit soort lieden kijkt niet verder dan hun eigen familie.
Dat ze iemand kwaad doen ontkennen ze zo vaak dat ze het zelf geloven.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61530770
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:05 schreef Oud_student het volgende:
Behalve dat mevr. Vos dizzkrimieert door te suggereren dat Marokkanen dom zijn, blijkt zij zelf dom te zijn.
In het geval dat aanleiding gaf tot de commotie ging het om een 21 jarige bedrijfskunde student, je kan toch wel aannemen dat die wat slimmer is dan de gemiddelde Marokkaan.
Het gaat dus niet om kennis of intelligentie maar om een bepaalde (kut)mentaliteit.
En die is mede het gevolg van 10tallen jaren links knuffelbeleid, waardoor bepaalde allochtone groepen denken dat ze altijd overal onmiddellijk ergens recht op hebben.
Spot on.
Helaas wel als roepende in de woestijn.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:40:07 #289
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61558748
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zelfs de burgervader van Amsterdam begint te polariseren. Het Wilderseffect.
Nee, hij krijgt het niet meer recht gesproken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')