abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61421932
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 06:35 schreef ES57 het volgende:

[..]

Wie gelooft er nou het verhaal van die Marokkanen? Iedereen weet dat die straatschoften leugenaars zijn.
en als je nu het artikel nog eens leest dat jij zelf om 8:07 uur hebt geplaatst blijkt het ineens wel te kloppen, het was de broer die behoorlijk overstuur was en dat gezegd heeft, verder is er niets gebeurd ..

Dat maakt het natuurlijk niet goed, daar niet van, maar hallo zeg, die 78-jarige de volgende dag heeft dus wel fysiek geweld gebruikt, een klap uitgedeeld .. ik begrijp dat woorden erger zijn dan echte klappen ?
pleased to meet you
pi_61422450
quote:

[..]

Wie gelooft er nou het verhaal van die Marokkanen? Iedereen weet dat die straatschoften leugenaars zijn.
Zoals bij elk onderwerp, je hoort alleen maar de slechte verhalen. Ik heb genoeg mensen aan de telefoon gehad die van een andere afkomst zijn en er alles aan doen om te betalen. Dit check ik dan soms ook en dan klopt het ook dat het vaak binnen 2 dagen binnen is.
Dus je hoort alleen de slechte verhalen, dat is met alles zo.
pi_61423888
quote:

[..]

Mensen die dat geloven leven in een wereld met vooroordelen en angst
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61423908
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Meki, zet jij je eigenlijk net zo hard als je je hier afzet tegen forummers, af tegen de straatschoffies die de Marokkanen in Nederland een slechte naam bezorgen?

Vast niet, dom van je.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61423955
quote:

[..]

Of ze leven in een kansenwijk, dat kan ook nog.
pi_61423984
quote:

[..]

Het is algemeen bekend dat deze marokkanan altijd liegen tegen wie dan ook
(behalve hun familie misschien)
Nooit bekennen ze iets, dat zit blijkbaar in hun genen.
Ze hebben geen enkel respect voor anderen wen ontkennen glashard dat ze ook maar iets kwaads gedaan hebben.

En nu moeten we deze leugenaars plotseling op hun woord geloven ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61424018
vooroordeel, jij gelooft op een iemands zijn woord
jij vindt dat Marokkanen liegen, eigenlijk is dat een vooroordeelde bijna discriminerende reactie
pi_61424042
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Meki, zet jij je eigenlijk net zo hard als je je hier afzet tegen forummers, af tegen de straatschoffies die de Marokkanen in Nederland een slechte naam bezorgen?

Vast niet, dom van je.
Absoluut, als je mij beter kent, ben ik voor Vrede, Peace en Salaam
elke mafkees die dat niet heeft is voor mij een vijand
pi_61424091
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:27 schreef Meki het volgende:

[..]

elke mafkees die dat niet heeft is voor mij een vijand
drol
pi_61424098
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:26 schreef Meki het volgende:
vooroordeel, jij gelooft op een iemands zijn woord
jij vindt dat Marokkanen liegen, eigenlijk is dat een vooroordeelde bijna discriminerende reactie

Ach er zijn zoveel onderzoeken geweest naar die lieve marokkaantjes uit West
Lees een willekeurig onderzoek en er staat altijd in dat die lieve marokkaantjes (vrijwel) altijd liegen ook al zijn de bewijzen 100 %
Het is een grote frustatie van de politie, deze liegende marokkanen.
Iets bekennen doen ze nooit.

En nu moeten we ze plotseling geloven ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61424140
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:30 schreef qonmann het volgende:

[..]

Lees een willekeurig onderzoek en er staat altijd in dat die lieve marokkaantjes (vrijwel) altijd liegen ook al zijn de bewijzen 100 %

Ik ben zo benieuwd naar de persoon achter deze user.
Je weet heel goed hoe het bij anderen zit. Je bent zelf een keurige burger neem ik aan? Van alle smetten vrij. Je doet nooit iets verkeerd?
pi_61425966
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:30 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat alle autochtonen pedo's zijn

Ik ontken het niet dat de jeugd daar voor galg en rat op is gegroeid en blijkbaar hun arrogantie en stoerdoenerij voor een mensenleven laten gaan. Die racisme is hun zo diep aangepraat, dat ze iedere blanke wantrouwen blijkbaar. Maar ik geloof er niet in dat elke Marokkaan zit te liegen, net als in elke autochtoon een pedofiel schuilt. Weet je dat een enkeling op Maroc.nl gelooft dat de pedofielie de blanken in de genen zitten? Jij denkt in feite net zo over Marokkanen blijkbaar

Ik kots trouwens wel op het goedpraten van meerdere bedreigingen. Het was niet één persoon die het deed, maar meerdere jeugd. En hoe je ook probeert het goed te praten, dit zou gewoon niet moeten mogen en dat disrespect voor zowel politie als hulpdiensten is niet iets van de laatste tijd, maar is gewoon NIET in de kiem gesmoord.

Wat mij betreft mag je dit ook keihard afstraffen. Hulpverlenen moet je altijd blijven doen, maar wat mij betreft mag je ze de hele bups laten betalen. En wanneer ze minderjarig zijn? Ze weten mij ook wel te vinden wanneer zoonlief een bekeuring krijgt (je bent als ouder gewoon verantwoordelijk)Je raakt ze het meest in de beurs wanneer het geld gaat kosten. Ja, ook hun winterjas is vast nog wel een euro waard enz enz . Kijken of ze dan nog een grote waffel opzetten, want de meeste Marokkaanse ouders zijn echt niet mals, wanneer ze erachter komen dat ze door toedoen van de kinderen hun spaargeld moeten aanspreken.

Kun je hard vinden, maar denk dat de familie die jongens dan wel waarschuwen voor een volgende keer. Niemand boet er nu voor, dus niemand zal veranderen en alleen maar harder en harder worden.

Voordat ambulancepersoneel zich bedreigt voelt? Moet er toch echt heel wat gebeuren, dus het zal echt niet zomaar zijn dat ze vluchten.

En dan nog, er mag van mij keihard opgetreden worden tegen deze idioterie, en ook grappig dat bagatelliserend reageren alleen opgaat wanneer het om allochtonen gaat, terwijl een misdaad gepleegd door een autochtoon wel keihard werd veroordeeld

Wat mij betreft hou jij je emotie dan maar in toom en besef je maar dat het om je broer gaat en niet om jullie ikke ikke en jullie air. Het was dus geen één persoon die tekeer ging. Dramaqueen spelen doe je maar thuis.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:23:11 #263
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61428387
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 09:31 schreef AchJa het volgende:

[..]

Elsevier

Ah, het ies koeltoer...
Heel triest om het op die manier recht te praten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61428437
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Wat praat hij recht dan?
pi_61428482
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Op zulke userts ga ik al niet eens in.
Dat zijn van die rel eikeltjes die niet verder kijken dan indymedia
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_61428501
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat praat hij recht dan?
Het verwerpen van de bron, die in zijn ogen niet objectief is, en zie verder mijn bovenstaande post
pi_61429060
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:10 schreef Waterwereld het volgende:

Ik ontken het niet dat de jeugd daar voor galg en rat op is gegroeid en blijkbaar hun arrogantie en stoerdoenerij voor een mensenleven laten gaan. Die racisme is hun zo diep aangepraat, dat ze iedere blanke wantrouwen blijkbaar. Maar ik geloof er niet in dat elke Marokkaan zit te liegen, net als in elke autochtoon een pedofiel schuilt. Weet je dat een enkeling op Maroc.nl gelooft dat de pedofielie de blanken in de genen zitten? Jij denkt in feite net zo over Marokkanen blijkbaar
,
Bij ons is het in ieder geval illegaal en staat er een straf op het misbruik van kinderen. Dus in dat opzicht kunnen alleen blanken pedofiel zijn.

Bij moslims zit het ook in de genen, echter is het gewoon legaal en geaccepteerd. Mohammed deed het met een peuter en laatst waren er een paar 10 jarigen in moslim landen die eigenlijk toch liever zouden scheiden.

De pot verwijt de ketel
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:47:58 #268
111528 Viajero
Who dares wins
pi_61430549
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:10 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat alle autochtonen pedo's zijn

Nee, dat maak jij ervan. Hij heeft het duidelijk over de Marokkaanse straatschoffies in Amsterdam, niet over alle Marokkanen. Dat jij iets met Marokkaan hoort en direct denkt dat het over alle Marokkanen gaat maakt jou tot racist, niet hem.
quote:
Ik kots trouwens wel op het goedpraten van meerdere bedreigingen. Het was niet één persoon die het deed, maar meerdere jeugd. En hoe je ook probeert het goed te praten, dit zou gewoon niet moeten mogen en dat disrespect voor zowel politie als hulpdiensten is niet iets van de laatste tijd, maar is gewoon NIET in de kiem gesmoord.

Wat mij betreft mag je dit ook keihard afstraffen. Hulpverlenen moet je altijd blijven doen, maar wat mij betreft mag je ze de hele bups laten betalen. En wanneer ze minderjarig zijn? Ze weten mij ook wel te vinden wanneer zoonlief een bekeuring krijgt (je bent als ouder gewoon verantwoordelijk)Je raakt ze het meest in de beurs wanneer het geld gaat kosten. Ja, ook hun winterjas is vast nog wel een euro waard enz enz . Kijken of ze dan nog een grote waffel opzetten, want de meeste Marokkaanse ouders zijn echt niet mals, wanneer ze erachter komen dat ze door toedoen van de kinderen hun spaargeld moeten aanspreken.

Kun je hard vinden, maar denk dat de familie die jongens dan wel waarschuwen voor een volgende keer. Niemand boet er nu voor, dus niemand zal veranderen en alleen maar harder en harder worden.

Voordat ambulancepersoneel zich bedreigt voelt? Moet er toch echt heel wat gebeuren, dus het zal echt niet zomaar zijn dat ze vluchten.

En dan nog, er mag van mij keihard opgetreden worden tegen deze idioterie, en ook grappig dat bagatelliserend reageren alleen opgaat wanneer het om allochtonen gaat, terwijl een misdaad gepleegd door een autochtoon wel keihard werd veroordeeld

Wat mij betreft hou jij je emotie dan maar in toom en besef je maar dat het om je broer gaat en niet om jullie ikke ikke en jullie air. Het was dus geen één persoon die tekeer ging. Dramaqueen spelen doe je maar thuis.
Verder ben ik het wel met je eens. Hard aanpakken dat tuig. Als je gewoon bij de aanvoerders alles nagaat en voor elke fout de maximum straf geeft is dat al een mooi begin.

Helaas betekent dat wel dat we nieuwe rechters nodig hebben.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_61431007
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:27 schreef Meki het volgende:

Kan niet alledrie tegelijk Meki, je móét kiezen!
pi_61436008
Ik geloof Cohen niet. Klaar.
En ik geloof ook niet dat die ambulancewerkers hem wel geloven. Ja, ze WILLEN hem wel geloven, maar diep in hun hart weten zij ook wel dat er niets veranderen gaat.

De mentaliteit onder de families van die hufters moet veranderen. De enige (legale) manier die ik zie om dat voor elkaar te krijgen is, simpelweg hard in hun portemonnee grijpen. Pas als pa en moe doorkrijgen dat zij zelf last krijgen met het gedag van zoonlief (kots) zullen ze ingrijpen. Zo als het nu gaat zullen ze liever de andere kant op kijken en doen alsof ze van niets weten......
pi_61436135
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:32 schreef girl123456 het volgende:
Ik geloof Cohen niet. Klaar.
En ik geloof ook niet dat die ambulancewerkers hem wel geloven. Ja, ze WILLEN hem wel geloven, maar diep in hun hart weten zij ook wel dat er niets veranderen gaat.

De mentaliteit onder de families van die hufters moet veranderen. De enige (legale) manier die ik zie om dat voor elkaar te krijgen is, simpelweg hard in hun portemonnee grijpen. Pas als pa en moe doorkrijgen dat zij zelf last krijgen met het gedag van zoonlief (kots) zullen ze ingrijpen. Zo als het nu gaat zullen ze liever de andere kant op kijken en doen alsof ze van niets weten......
* Het_hupt mompelt iets van kale kip, niets te plukken enz.
pi_61436181
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Girl mompelt iets van zoekt en gij zult vinden...
  zondag 7 september 2008 @ 02:50:14 #273
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_61441332
Ik heb iets vernomen over Job Cohen als Rambo.

Dat klinkt nogal surrealistisch. Beter zou zijn om enkele ambulances te begeleiden met een groep ME'ers en de kansarme jongeren een enkele reis Siberië in het vooruitzicht te stellen.

Als dit plan Europawijd ingevoerd zou worden tegen dit soort tuig, dan geef je een signaal af dat er met de overheid niet gespot mag worden.
  zondag 7 september 2008 @ 02:51:33 #274
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_61441341
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Daarvoor is de uitkering ook uitgevonden. Simpelweg dichtknijpen, het kansarme tuig moet het somehow voelen.
pi_61442574
Meki toch.
Sportieve inbreng
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')