en als je nu het artikel nog eens leest dat jij zelf om 8:07 uur hebt geplaatst blijkt het ineens wel te kloppen, het was de broer die behoorlijk overstuur was en dat gezegd heeft, verder is er niets gebeurd ..quote:Op zaterdag 6 september 2008 06:35 schreef ES57 het volgende:
[..]
Wie gelooft er nou het verhaal van die Marokkanen? Iedereen weet dat die straatschoften leugenaars zijn.
Zoals bij elk onderwerp, je hoort alleen maar de slechte verhalen. Ik heb genoeg mensen aan de telefoon gehad die van een andere afkomst zijn en er alles aan doen om te betalen. Dit check ik dan soms ook en dan klopt het ook dat het vaak binnen 2 dagen binnen is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 06:35 schreef ES57 het volgende:
[..]
Wie gelooft er nou het verhaal van die Marokkanen? Iedereen weet dat die straatschoften leugenaars zijn.
Mensen die dat geloven leven in een wereld met vooroordelen en angstquote:Op zaterdag 6 september 2008 06:35 schreef ES57 het volgende:
[..]
Meki, zet jij je eigenlijk net zo hard als je je hier afzet tegen forummers, af tegen de straatschoffies die de Marokkanen in Nederland een slechte naam bezorgen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen die dat geloven leven in een wereld met vooroordelen en angst
Of ze leven in een kansenwijk, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat deze marokkanan altijd liegen tegen wie dan ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut, als je mij beter kent, ben ik voor Vrede, Peace en Salaamquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meki, zet jij je eigenlijk net zo hard als je je hier afzet tegen forummers, af tegen de straatschoffies die de Marokkanen in Nederland een slechte naam bezorgen?
Vast niet, dom van je.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Absoluut, als je mij beter kent, ben ik voor Vrede, Peace en Salaam
elke mafkees die dat niet heeft is voor mij een vijand
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:26 schreef Meki het volgende:
vooroordeel, jij gelooft op een iemands zijn woord
jij vindt dat Marokkanen liegen, eigenlijk is dat een vooroordeelde bijna discriminerende reactie
Ik ben zo benieuwd naar de persoon achter deze user.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel onderzoeken geweest naar die lieve marokkaantjes uit West
Lees een willekeurig onderzoek en er staat altijd in dat die lieve marokkaantjes (vrijwel) altijd liegen ook al zijn de bewijzen 100 %
Het is een grote frustatie van de politie, deze liegende marokkanen.
Iets bekennen doen ze nooit.
En nu moeten we ze plotseling geloven ?
Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat alle autochtonen pedo's zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel onderzoeken geweest naar die lieve marokkaantjes uit West
Lees een willekeurig onderzoek en er staat altijd in dat die lieve marokkaantjes (vrijwel) altijd liegen ook al zijn de bewijzen 100 %
Het is een grote frustatie van de politie, deze liegende marokkanen.
Iets bekennen doen ze nooit.
En nu moeten we ze plotseling geloven ?
Heel triest om het op die manier recht te pratenquote:
Wat praat hij recht dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heel triest om het op die manier recht te praten
Op zulke userts ga ik al niet eens in.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heel triest om het op die manier recht te praten
Het verwerpen van de bron, die in zijn ogen niet objectief is, en zie verder mijn bovenstaande postquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:10 schreef Waterwereld het volgende:
Ik ontken het niet dat de jeugd daar voor galg en rat op is gegroeid en blijkbaar hun arrogantie en stoerdoenerij voor een mensenleven laten gaan. Die racisme is hun zo diep aangepraat, dat ze iedere blanke wantrouwen blijkbaar. Maar ik geloof er niet in dat elke Marokkaan zit te liegen, net als in elke autochtoon een pedofiel schuilt. Weet je dat een enkeling op Maroc.nl gelooft dat de pedofielie de blanken in de genen zitten? Jij denkt in feite net zo over Marokkanen blijkbaar
Nee, dat maak jij ervan. Hij heeft het duidelijk over de Marokkaanse straatschoffies in Amsterdam, niet over alle Marokkanen. Dat jij iets met Marokkaan hoort en direct denkt dat het over alle Marokkanen gaat maakt jou tot racist, niet hem.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:10 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat alle autochtonen pedo's zijn
Ik ontken het niet dat de jeugd daar voor galg en rat op is gegroeid en blijkbaar hun arrogantie en stoerdoenerij voor een mensenleven laten gaan. Die racisme is hun zo diep aangepraat, dat ze iedere blanke wantrouwen blijkbaar. Maar ik geloof er niet in dat elke Marokkaan zit te liegen, net als in elke autochtoon een pedofiel schuilt. Weet je dat een enkeling op Maroc.nl gelooft dat de pedofielie de blanken in de genen zitten? Jij denkt in feite net zo over Marokkanen blijkbaar
Verder ben ik het wel met je eens. Hard aanpakken dat tuig. Als je gewoon bij de aanvoerders alles nagaat en voor elke fout de maximum straf geeft is dat al een mooi begin.quote:Ik kots trouwens wel op het goedpraten van meerdere bedreigingen. Het was niet één persoon die het deed, maar meerdere jeugd. En hoe je ook probeert het goed te praten, dit zou gewoon niet moeten mogen en dat disrespect voor zowel politie als hulpdiensten is niet iets van de laatste tijd, maar is gewoon NIET in de kiem gesmoord.
Wat mij betreft mag je dit ook keihard afstraffen. Hulpverlenen moet je altijd blijven doen, maar wat mij betreft mag je ze de hele bups laten betalen. En wanneer ze minderjarig zijn? Ze weten mij ook wel te vinden wanneer zoonlief een bekeuring krijgt (je bent als ouder gewoon verantwoordelijk)Je raakt ze het meest in de beurs wanneer het geld gaat kosten. Ja, ook hun winterjas is vast nog wel een euro waard enz enz . Kijken of ze dan nog een grote waffel opzetten, want de meeste Marokkaanse ouders zijn echt niet mals, wanneer ze erachter komen dat ze door toedoen van de kinderen hun spaargeld moeten aanspreken.
Kun je hard vinden, maar denk dat de familie die jongens dan wel waarschuwen voor een volgende keer. Niemand boet er nu voor, dus niemand zal veranderen en alleen maar harder en harder worden.
Voordat ambulancepersoneel zich bedreigt voelt? Moet er toch echt heel wat gebeuren, dus het zal echt niet zomaar zijn dat ze vluchten.
En dan nog, er mag van mij keihard opgetreden worden tegen deze idioterie, en ook grappig dat bagatelliserend reageren alleen opgaat wanneer het om allochtonen gaat, terwijl een misdaad gepleegd door een autochtoon wel keihard werd veroordeeld
Wat mij betreft hou jij je emotie dan maar in toom en besef je maar dat het om je broer gaat en niet om jullie ikke ikke en jullie air. Het was dus geen één persoon die tekeer ging. Dramaqueen spelen doe je maar thuis.
Kan niet alledrie tegelijk Meki, je móét kiezen!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:27 schreef Meki het volgende:
Absoluut, als je mij beter kent, ben ik voor Vrede, Peace en Salaam
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:32 schreef girl123456 het volgende:
Ik geloof Cohen niet. Klaar.
En ik geloof ook niet dat die ambulancewerkers hem wel geloven. Ja, ze WILLEN hem wel geloven, maar diep in hun hart weten zij ook wel dat er niets veranderen gaat.
De mentaliteit onder de families van die hufters moet veranderen. De enige (legale) manier die ik zie om dat voor elkaar te krijgen is, simpelweg hard in hun portemonnee grijpen. Pas als pa en moe doorkrijgen dat zij zelf last krijgen met het gedag van zoonlief (kots) zullen ze ingrijpen. Zo als het nu gaat zullen ze liever de andere kant op kijken en doen alsof ze van niets weten......
Girl mompelt iets van zoekt en gij zult vinden...quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]* Het_hupt mompelt iets van kale kip, niets te plukken enz.
Daarvoor is de uitkering ook uitgevonden. Simpelweg dichtknijpen, het kansarme tuig moet het somehow voelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]* Het_hupt mompelt iets van kale kip, niets te plukken enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |