quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Aardbei Frans!
Popstars is echt erg ik zie zo 10 lui waar ik fan van zou kunnen worden
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:14 schreef koei het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook stom. Dan is er vast wel een lolbroek in je familie die zijn kind Frans genoemd heeft zodat je Frans Frans krijgt
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar die zijn dan niet door, neem ik aan.
Lucky guess.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Want die waren idd niet door![]()
Koei in het Tikibadquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:31 schreef koei het volgende:
Zo, weer thuis van een duinrell dag + film!
Het Tikibad blijft tof natuurlijk, evenals de rodelbaan en de hoeveelheid water bij de Splash, maar verder is het maar een erg kinderachtig parkMaar goed, voor 6,50 heb ik een hele leuke dag gehad!
En the Forbidden Kingdom is een kutfilm. Een verhaal wat nergens over gaat en erg veel lange gevechten
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die rodelbaan is levensgevaarlijkIk benaderde dat ding namelijk alsof het een racegame was: niet remmen in de bochten. En toen kieperde ik om
Wat betreft Forbidden Kingdom: *eensch met Koei
Dan was het niet Fort fun wat ik bedoelde denk ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:40 schreef koei het volgende:
Fort Fun... Daar heb ik nog een hele mooie tekening van in mijn tekenschrift uit groep drie staan
Maar die rodelbaan is maar matig. Met een rugsteun en twee personen tegelijkIn Duinrell zit je op een laag plankje waardoor je de kikkers gewoon onder je door ziet gaan! Overigens heb ik een hele mooie actie video gemaakt, dus die komt nog...
Andre Hazesquote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Neenee het mocht niet, maar dat hield de dronken mensen van de straat niet tegen om te schreeuwen DAT EW VOORAL DOOR MOESTEN GAAN WANT ZIJ ZOUDEN DIE BON WEL BETALEUH EN GA NOU ALSJEBLIEF ES ANDRE HAZES DRAAIUH!!
Volgens mij wonen er sinds kort Hagenezen in de straat
En de uitnodiging is échtFucking A!
Zal ik er een userreview over schrijven?
quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Andre Hazes![]()
Spanky kun jij niet Juiced 2 van Rossdale overnemen? Hij raakt dat spel maar niet kwijt en ik ben bang dat hij er aan onder door gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |