Hoi leesjequote:Op maandag 8 september 2008 20:04 schreef mordradead het volgende:
wat is qft eigenlijk?
Welk spel moeten we dan onlijn spelen Bernii?quote:Op maandag 8 september 2008 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoi leesjeWanneer gaan wij onlijn keejmen
Crash Bandicoot 1quote:Op maandag 8 september 2008 20:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
Welk spel moeten we dan onlijn spelen Bernii?
Vanalles.quote:Op maandag 8 september 2008 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen!Wat game je zoal meisje?
Nou hey, niet meteen van die absurde conclusies trekken.quote:
FOK! was heel belangrijk voor hem....quote:Op maandag 8 september 2008 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
Aquila is idd tof. Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Emar gaat
Ja dat vraag ik me ook af! Ik schrok daar echt van! Zulk talent mag niet verloren gaan!!!quote:Op maandag 8 september 2008 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
FOK! was heel belangrijk voor hem....
Maar Aquila jij praat toch wel eens met hem op msn? Wilde hij echt stoppen met zijn reviews?
anders kijk je toch ff hier: http://dgvf.come2me.nl/786686/Nieuws ik dacht dat je dat als fan allang in je favorieten had. Maar moeten we weer een heel topic aan hem bestedenquote:Op maandag 8 september 2008 21:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af! Ik schrok daar echt van! Zulk talent mag niet verloren gaan!!!
quote:Op maandag 8 september 2008 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
Aquila is idd tof. Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Emar gaat
quote:Op maandag 8 september 2008 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou hey, niet meteen van die absurde conclusies trekken.![]()
Je hebt trouwens fans.
quote:Op maandag 8 september 2008 21:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
anders kijk je toch ff hier: http://dgvf.come2me.nl/786686/Nieuws ik dacht dat je dat als fan allang in je favorieten had. Maar moeten we weer een heel topic aan hem bestedenJe kunt ook op zijn forum een topic openen, immers ooit hadden alle fans van alle forums toch een keer daar mooi met z'n allen kunnen praten over hoe goed ze hem vinden.
quote:0wkEejj EmaRwiii hIerRZz isZ uN tiP v0rr jUh... sPuiWt mUn NaTtUh d0osJ v0L zAaD wAnT hIj isZ 0w z0 nAt!!!
XxX Na0mZ..
Wat een topforum zegquote:Hey Emar, ik had je moeder gisteren geneukt, ze schreeuwde als een varken terwijl ik haar in haar reet neukte; ze riep 'ohja ohja dieper dieper'
Spank doe ff met me mee oke?quote:Op maandag 8 september 2008 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Weet je wie ik hier eigenlijk mis? Elroy! Ik heb hem al een.... nouja op zn minst een pagina-lang niet gezien!
Elroy! Wo Bist Du?!
Hij laat dat ook gewoon staanquote:
quote:
Hmmquote:Op maandag 8 september 2008 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Elroy is erg actief met youtube filmpjes posten die iedereen liever niet wil zien![]()
Je bent wel tof Disjfaquote:
je vergeet het allerbelangrijkste damn...quote:
Je verpest het altijd jijquote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
je vergeet het allerbelangrijkste damn...
je kunt ook het flimpje laten zien waar ze naar kijkt, staat namelijk ook gewoon op youtube
http://www.youtube.com/v/Z4Y4keqTV6w&hl=nl&fs=1
Nu begrijp je de clue van het filmpje pas
Hoezo? Omdat ik laat zien waar ze om moest lachen? Een kerel die gruwelijk lacht?quote:
Je weet dat je niet grappig bent hé. AQ/Cruis/sack was al niet grappig, maar jij bent grappig--quote:Op maandag 8 september 2008 22:10 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik laat zien waar ze om moest lachen? Een kerel die gruwelijk lacht?
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen
Dat was niet mijn idee erachter, ik maakte alleen het plaatje compleetquote:Op maandag 8 september 2008 22:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet dat je niet grappig bent hé. AQ/Cruis/sack was al niet grappig, maar jij bent grappig--
quote:Op maandag 8 september 2008 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanalles.Van simpele arcade/MMORPG/strategy games op het internet tot online FPS games zoals Red Orchestra en TF2. En een aantal anderen via steam.
Alleen op het moment wat minder, aangezien ik wacht op een nieuwe videokaart waarmee alles weer goed loopt.
[..]
Iets met een "lemmingshype", al weet ik nog steeds niet wat die precies inhoudtquote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef SummerBreeze het volgende:
feli met je vangbal koei. Was het een beetje interessant manmens die de eigenaar was van die bal?
En waarom is sackboy geband?
Nee, het was de bal van een hele potige vrouw die hem net had weggeslagen in mijn richtingquote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef SummerBreeze het volgende:
feli met je vangbal koei. Was het een beetje interessant manmens die de eigenaar was van die bal?
En waarom is sackboy geband?
Ik heb hier nog twee ratjes lopen, misschien kunnen we eens creatief doenquote:Op maandag 8 september 2008 23:38 schreef koei het volgende:
En eigenlijk vind ik het toch jammer dat deze wezentjes niet echt bestaanIk had er zo een gehaald. Die oren en wangetjes
[ afbeelding ]
Willekeurige rakkerquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:23 schreef disjfa het volgende:
Zo te zien is AQ er niet, dus mis je direct 5 mensen hierzo. Dus lijkt me logisch.
Dan hebben we alleen koei, poit en mischien nog een willekeurige rakker en thats it
Heej, ik ga ook naar school!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:24 schreef koei het volgende:
Nee, ik denk dat onze nieuwe aanwas gewoon naar school gaat en dus overdag geen internet hebben.
Jij hebt de stempel kansloos dan ook allang gekregen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |