QFT!quote:Op zondag 7 september 2008 20:50 schreef Rossdale het volgende:
De uitnodiging is echt meesterlijk Koeitje
Heequote:Op maandag 8 september 2008 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me af of het met Spanky erbij wel zou lukken hoorHet blijft immers een redelijk kutspel...
De Spanky is vooral uitmuntend in het dienen als slachtoffer in Gears of Warquote:Op maandag 8 september 2008 09:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hee
De Spanky kan alles! Zelfs topgames als Halo!
Ik ga je nog wel een keer 'nade-taggen bitch!quote:Op maandag 8 september 2008 09:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De Spanky is vooral uitmuntend in het dienen als slachtoffer in Gears of War
Ik ga gewoon nooit meer Gears spelen, zo'n hoogtepunt overtref ik nooit meerquote:Op maandag 8 september 2008 10:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga je nog wel een keer 'nade-taggen bitch!
Topgame en Halo in één zin?quote:Op maandag 8 september 2008 09:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hee
De Spanky kan alles! Zelfs topgames als Halo!
Sackboy was het kwaad zelfquote:
Nu jouw nog wegwerken en het kan weer gezellig wordenquote:Op maandag 8 september 2008 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy was het kwaad zelfHet viel me tegen dat jij nog zo lang met hem mee deed
![]()
Ik mocht 'm eigenlijk wel.quote:Op maandag 8 september 2008 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy was het kwaad zelfHet viel me tegen dat jij nog zo lang met hem mee deed
![]()
Maja Sackboy was toch een kloon dus dat is niet erg voor diegene!
quote:Op maandag 8 september 2008 13:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nu jouw nog wegwerken en het kan weer gezellig worden
Tsja, mag ik niet eerlijk zijn. Moet ik je voorliegen tot je ineens weg bent. Ik zeg het je gewoon eerlijk! Maargoed, ik zal in de toekomst tegen je liegen zodat je me wel aardig vind.......quote:Op maandag 8 september 2008 14:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disja is net zo gemeen als Sacky! Die zal dus ook wel haast weg zijn
quote:Op maandag 8 september 2008 14:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, mag ik niet eerlijk zijn. Moet ik je voorliegen tot je ineens weg bent. Ik zeg het je gewoon eerlijk! Maargoed, ik zal in de toekomst tegen je liegen zodat je me wel aardig vind.......
AQ is zoooo tof
Recht voor de raap ermeequote:Op maandag 8 september 2008 14:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, mag ik niet eerlijk zijn. Moet ik je voorliegen tot je ineens weg bent. Ik zeg het je gewoon eerlijk! Maargoed, ik zal in de toekomst tegen je liegen zodat je me wel aardig vind.......
AQ is zoooo tof
quote:Op maandag 8 september 2008 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen die Rock Band willen kopen, de prijs van de instrumenten is omlaag gegaan naar 140 euro. Game kost nog steeds een euro of 50.
PS3, PS2 en Wii versies komen vrijdag uit voor die prijs en de 360-versie is in verschillende winkels al gedaald.
Hij had het over Rockband hoor, niet over Guitar Hero: World Tourquote:
Die is nog steeds goedkoperquote:Op maandag 8 september 2008 15:04 schreef koei het volgende:
[..]
Hij had het over Rockband hoor, niet over Guitar Hero: World Tour
Ik hoorde laatst dat ze de naam van GH hadden aangepast in "my first rockband"quote:Op maandag 8 september 2008 15:04 schreef koei het volgende:
[..]
Hij had het over Rockband hoor, niet over Guitar Hero: World Tour
Maar Aquila is toch altijd gezellig.quote:Op maandag 8 september 2008 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Doe maar gewoon positief ja dat staat leuker en ik weet dan toch wel wat je echt bedoeld
Ah, dan heb jij duidelijk te weinig GH gespeeld. Rockband is juist van het niveau josti in vergelijking met GH. Zeker als je kijkt naar de looks van de game en het drumstel.quote:Op maandag 8 september 2008 15:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze de naam van GH hadden aangepast in "my first rockband"
Ik wilde het net vragen!quote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk.Ik game wel regelmatig..maar kom nooit in het game-gedeelte van FOK!.
Hoe speel je 'm eigenlijk? Zsnes?quote:Op maandag 8 september 2008 15:27 schreef Poit het volgende:
Ik ga weer verder met Chrono Trigger.. Da's tenminste een spel voor echte keemnurts!!
quote:Op maandag 8 september 2008 15:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ah, dan heb jij duidelijk te weinig GH gespeeld. Rockband is juist van het niveau josti in vergelijking met GH. Zeker als je kijkt naar de looks van de game en het drumstel.
Ah, via SNES9x dus. Ik heb me er heel even in verdiept maar vind het teveel gedoe. Ik wacht lekker op de DS versiequote:
quote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar Aquila is toch altijd gezellig.Ook al ben ik het dan (tot nu toe) nooit met hem eens.
Wat doe ik hier eigenlijk.Ik game wel regelmatig..maar kom nooit in het game-gedeelte van FOK!.
qftquote:Op maandag 8 september 2008 16:10 schreef mordradead het volgende:
Is a360 hier ook? topuser van fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |