lol daar ga ik morgen heen, in enschede maar tochquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:28 schreef BroesWillems het volgende:
mwoah, ik zie wel wat de fysio vanavond zegt, komt er op neer dat de spieren gewoon meer getrained moeten worden.
Nu zit er tegenover mijn werk een health city, dus daar ga ik straks mooi tussen de middag even wat trainen...
...ben je ook direct uit de sleur van de hele dag achter dat beeldscherm...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.youtube.com/user/Pruane2Forever
Is ie ermee gestopt ofzo dan? Ik kwam zijn filmpjes vandaag pas voor het eerst tegen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach AQuila zal zo wel vertellen waarom het allemaal zo goed is...
AQuila gaat dat filmpje niet kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach AQuila zal zo wel vertellen waarom het allemaal zo goed is...
Jij wintquote:
duidelijkquote:
quote:
Are you challenging me to a walk-off... Boo-Lander?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Laat het dus wel ff duidelijk zijn dat ik (de rechter voor de mensen thuis) toch duidelijk veel knapper ben!
Hij bedoelt knappiger. Je kent die snoepjes wel, die zure die in je mond borrelen. Zo is Spank.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Are you challenging me to a walk-off... Boo-Lander?
OMG, heb gelijk enorme zin die film te kijkenquote:Hansel: I guess you can dere-lick my balls cap-E-tan.
Derek Zoolander: I can Dere-lick my own balls, thank you very much.
quote:Moisture is the essence of wetness, and wetness is the essence of beauty.
quote:Rufus, Brint, and Meekus were like brothers to me. And when I say brother, I don't mean, like, an actual brother, but I mean it like the way black people use it. Which is more meaningful I think.
quote:Matilda: I became...
Hansel: What?
Matilda: Bulimic.
Derek Zoolander: You can read minds?
Ik ben 'm aan't downlooienquote:
Ik heb daarnet met mn ontbijt weer een kwartiertje gekeken, briljant is het!quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef Poit het volgende:
Beste SOCOM-rekruut,
Je bent uitgenodigd om deel te nemen aan de beperkte multiplayerdemo van SOCOM: Confrontation voor PLAYSTATION®3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |