Ik heb nu een stuk zolder van mijn ouders, maar als ik nu nog een zolder zelf zou laten bijbouwen wordt het wel een dure hobby. Aan de andere kant, 4x3x3 oid is wel groter. Maar om daar nu 20k aan uit te gevenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik een betaalbaar huis dat aan de voorwaarde van het hebben van een grote modelspoorzolder voldoet, heb gevonden.
Het grote probleem is dat er zo weinig betaalbare huizen zijn tegenwoordig.
De eikel heeft alweer vrijquote:
Niet nu, veel te koudquote:
Lieverdquote:
Sterkte?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik rijd wel digitaal, maar niet computergestuurd. Als ik niets doe, rijden treinen gewoon door. En als ik de knop van de controller de verkeerde kant op draai, rijden ze harder ipv langzamer richting stootjukquote:Op donderdag 4 september 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je rijdt nog niet digitaal? Met digitaal is dat iig zo opgelost (al heb ik daar geen ervaring mee), wat je ook zou kunnen doen is isoleren en die rails wat minder stroom geven
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:55 schreef Ladylike het volgende:DaMart, je zolder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ook een optie ja. Ik heb al jaren niet meer met het spul gereden. Heb ook geen rails meerquote:Op donderdag 4 september 2008 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb aan één uiteinde van de plaat waar de baan op ligt de stootjukken in het landschap geïntegreerd, door er met gips een rotsformatie achter en omheen te maken. Reden: nu vliegen de locs niet meer richting raam op momenten van onoplettendheid.
Ik ga nog niet digitaal. Ik schakel wel om als het af is, dan heb ik nog wat om te bouwenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik rijd wel digitaal, maar niet computergestuurd. Als ik niets doe, rijden treinen gewoon door. En als ik de knop van de controller de verkeerde kant op draai, rijden ze harder ipv langzamer richting stootjuk![]()
.
raam open zetten is ook een optie, maar dan kun je stukjes rapen wellichtquote:Op donderdag 4 september 2008 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb aan één uiteinde van de plaat waar de baan op ligt de stootjukken in het landschap geïntegreerd, door er met gips een rotsformatie achter en omheen te maken. Reden: nu vliegen de locs niet meer richting raam op momenten van onoplettendheid.
Ik lig er nog inquote:
Met een beetje mazzel schieten ze dan door en graven zich in in het duin... alleen moet ik dan eerst een schepje kopen om ze weer uit te gravenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
raam open zetten is ook een optie, maar dan kun je stukjes rapen wellicht
nah, 20.000 voor wat plek voor treintjes..quote:Op donderdag 4 september 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu een stuk zolder van mijn ouders, maar als ik nu nog een zolder zelf zou laten bijbouwen wordt het wel een dure hobby. Aan de andere kant, 4x3x3 oid is wel groter. Maar om daar nu 20k aan uit te geven
Vliegende treinen is niet goed hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ben benieuwd hoe snel die shinkansen gaat. Misschien dat ik het op kan nemen met de camera van mijn vrouw. Er zit tilting in, dus het zou wat minder snel er af moeten vliegen.
Ik zie iig dat dat kreng al klaar ligt om ingevlogen te worden, dus misschien gaat deze bestelling wel snel.
Das niet lang meerquote:Op donderdag 4 september 2008 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Nog 4 uur en 55 minuten. Hoera!
tja, het blijft schipperen met de oplossingen...quote:Op donderdag 4 september 2008 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel schieten ze dan door en graven zich in in het duin... alleen moet ik dan eerst een schepje kopen om ze weer uit te graven.
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vliegende treinen is niet goed hoorOver het algemeen komt er namelijk na het vliegen een enorme rotklap
Beetje overdreven he? Mocht ik echt meer willen word ik wel lid van een club of zoquote:Op donderdag 4 september 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, 20.000 voor wat plek voor treintjes..
Het ding vliegt niet met Spanair.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vliegende treinen is niet goed hoorOver het algemeen komt er namelijk na het vliegen een enorme rotklap
op dit eilandje rijden geen treinenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:10 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend nog in een echte trein gezeten!!!!~`1`!!!`1
Dat valt op zich wel mee ja. Als je het zo ziet staan. Tóch vind ik het lang duren.quote:
295 minuten. Zo beter!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee ja. Als je het zo ziet staan. Tóch vind ik het lang duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |