Hebben jullie ook zo'n DE automaat?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:49 schreef JortK het volgende:
Ik ben gewoon misselijk van de cappuccino
dat laatste is ook niet waar, daar betaal ik milieubelasting voorquote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
arm of niet, iets onder de kostprijs doen is niet economisch te onderbouwen, en voor niets gaat de zon op!
Whehe. PWN.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
, nu schoonOA op vakantie is!
Trein naar Zwijndrecht en vanaf daar de bus. Morgen gelukkig met de wagenWaar ik overigens nog steeds geen foto's van heb...
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat laatste is ook niet waar, daar betaal ik mileubelasting voor
2x?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat laatste is ook niet waar, daar betaal ik milieubelasting voor
Als het een beetje zonnig is...quote:Op donderdag 4 september 2008 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. PWN.
Dan regel die foto's morgen ofzo. In je veel te lange lunsj-/koffie-/whatever- pauze.
echt slechtquote:Op donderdag 4 september 2008 11:49 schreef JortK het volgende:
Ik ben gewoon misselijk van de cappuccino
Egaal wat voor weer het isquote:
erg hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg hegelukkig had ik er geen last van dat jouw internet vastliep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve dat je mn opmerking 2 keer moest lezenquote:Op donderdag 4 september 2008 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig had ik er geen last van dat jouw internet vastliep.
da's geen last maar een lust.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behalve dat je mn opmerking 2 keer moest lezen
smakelijk MPG
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's geen last maar een lust.
.. of zoiets dan ...
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Egaal wat voor weer het is
Al regent het godverdomme dat het zeikt, JIJ MAAKT MORGEN FOTO'S VAN DIE SLOPEL
Ik heb ook een hekel aan insectenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarop jij zegt: het is tegenwoordig 200 euro, 20 euro is niet eens voldoende voor de benzine
Marcquote:
quote:
Check!quote:Op donderdag 4 september 2008 12:42 schreef Pheno het volgende:
TIETEN!
Hee, niks over mijn moeder hequote:
ja. En ik voel me kut.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen nu aan het werk?
En dat kan niet omdat je analfabeet bentquote:Op donderdag 4 september 2008 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Zie ik 2 mooie vacatures, kan ik niet reageren
Ik doe alsof.. ook goed?quote:
faalangstquote:Op donderdag 4 september 2008 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat kan niet omdat je analfabeet bent
Maar stiekum toch niet omdat je op fok wel kan schrijven?
Neem eens echt een paar dagen rust danquote:
Ik toch eerst zal moeten afstuderen voordat ik reageer. En das pas op zijn vroegst in januari. Ze zijn dus net een paar maanden te vroegquote:Op donderdag 4 september 2008 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat kan niet omdat je analfabeet bent
Maar stiekum toch niet omdat je op fok wel kan schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |