Verwarming aan. of niet naakt gaan werken!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Boh, ik zit te klappertanden van de kou.
Hier breekt de zon door!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Treinen zijn niet gemaakt om te vliegenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ding vliegt niet met Spanair.
Ik zit recht in de zonquote:Op donderdag 4 september 2008 10:47 schreef Kuukske het volgende:
maglevquote:Op donderdag 4 september 2008 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Treinen zijn niet gemaakt om te vliegen
Check. Check. Ik heb zelfs m'n jas al aan.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:50 schreef Pheno het volgende:
Verwarming aan. of niet naakt gaan werken!
Volgende week zou het weer warmer wordenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Check. Check. Ik heb zelfs m'n jas al aan.
dit weekend al hoop ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende week zou het weer warmer worden
Muppetsquote:Op donderdag 4 september 2008 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
gaat het nog steeds over treinen hier?
moeten jullie niet onderhand naar PTA of zo?
Da's heel mooi.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel warmer?quote:
Géén idee.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
Hoeveel warmer?
Ik zie steeds 19 graden...koud dus.quote:
het is al September he.. de winter komt eraanquote:Op donderdag 4 september 2008 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, het mooie weer komt eraanquote:Op donderdag 4 september 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is al September he.. de winter komt eraan
Maar niet in NL voor mij.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor, het mooie weer komt eraan
Omdat ik dit weer niet lekker vind. Dat die hollanders al gaan huilen dat al een hittegolf is bij 1 dagje 25 graden.... 35 graden, wekenlang, dan praten we verder.quote:
35 graden wekenlang hier is niet lekkerquote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik dit weer niet lekker vind. Dat die hollanders al gaan huilen dat al een hittegolf is bij 1 dagje 25 graden.... 35 graden, wekenlang, dan praten we verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Iets zegt me dat dat maar goed is ook, aangezien je anders een groot probleem hebtquote:Op donderdag 4 september 2008 06:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders.
Maar ik vind het wel apart dat door een halogeenlamp die kapot gaat (er was een felle flits en toen niets meer) een stroomgroep uitvalt. Iets zegt me dat dat niet zou moeten kunnen.
Whehequote:[..]
Dat wel ja.
En nu ben ik weg, anders mis ik de trein.
klopt.. 12 maanden per jaar 35 graden is een stuk beter iddquote:Op donderdag 4 september 2008 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
35 graden wekenlang hier is niet lekker
Het zijn watjes.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt.. 12 maanden per jaar 35 graden is een stuk beter idd
Hou dat lekker bij je jaquote:Op donderdag 4 september 2008 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarop jij zegt: het is tegenwoordig 200 euro, 20 euro is niet eens voldoende voor de benzinequote:Op donderdag 4 september 2008 11:31 schreef Klonk het volgende:
de koffie in het ziekenhuis was lauw...
maar gelukkig was mijn lieve tante om 20 euro als dank je wel te geven
*proest*quote:Op donderdag 4 september 2008 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarop jij zegt: het is tegenwoordig 200 euro, 20 euro is niet eens voldoende voor de benzine
T is daar dan ook beter uit te houden dan hierquote:Op donderdag 4 september 2008 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeker weten, veel te lekker.
arm of niet, iets onder de kostprijs doen is niet economisch te onderbouwen, en voor niets gaat de zon op!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*proest*
kan me de blik van dat arme mens wel voorstellen dan
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is daar dan ook beter uit te houden dan hier
Die kan gelijk weer opgenomen worden danquote:Op donderdag 4 september 2008 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*proest*
kan me de blik van dat arme mens wel voorstellen dan
Ben je daar ook weer vanaf danquote:Op donderdag 4 september 2008 11:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Die kan gelijk weer opgenomen worden dan
Klantenbinding vanuit het ziekenhuis is datquote:Op donderdag 4 september 2008 11:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Die kan gelijk weer opgenomen worden dan
Jij?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:10 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend nog in een echte trein gezeten!!!!~`1`!!!`1
Een ziekenhuis met klantenbinding, dan zou ik een ander ziekenhuis zoekenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klantenbinding vanuit het ziekenhuis is dat
dat laatste is ook niet waar, daar betaal ik mileubelasting voorquote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
arm of niet, iets onder de kostprijs doen is niet economisch te onderbouwen, en voor niets gaat de zon op!
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2008 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een ziekenhuis met klantenbinding, dan zou ik een ander ziekenhuis zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |