Daar ben ik alquote:
net uit bedquote:
Het schijnt wel te bestaan, maar een stuk lastiger als je indonesie wilt nabootsen bv. Maar dat is juist leuk, vandaar dat ik niet meet een zoveelste DB bahn ben begonnen. Het moet wel wat uitdaging hebben, voor mij dan. En een treintje kopen moet ook speciaal zijn, vind ik dan, dat beleef ik niet als ik 5km verderop de winkel in stap om een model te kopen die zo te krijgen is.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
modelspoor heb ik nog niet kunnen vinden hier, anders had ik er al wel weer mee begonnen.
7 uur.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:11 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Pheno.. ik moet je nog wat vragen. Loop er al weken mee rond en ik heb zojuist besloten dat ik het gewoon moet weten.
Ben je er nog?
Ah, de good ol' waarom die nickname vraagquote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Nee, het gaat om zijn nick..
Ik blijf me afvragen of het gewoon Phone is en hij de klinkers omgedraaid heeft.
Iedere keer als ik zijn nick zie staan zie ik ook iPheno![]()
"Waar ligt het modelspoor dan?"quote:Op donderdag 4 september 2008 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schijnt wel te bestaan, maar een stuk lastiger als je indonesie wilt nabootsen bv. Maar dat is juist leuk, vandaar dat ik niet meet een zoveelste DB bahn ben begonnen. Het moet wel wat uitdaging hebben, voor mij dan. En een treintje kopen moet ook speciaal zijn, vind ik dan, dat beleef ik niet als ik 5km verderop de winkel in stap om een model te kopen die zo te krijgen is.
Idem met huisjes. Westerse huisjes kun je zo kopen. Wat gemakkelijk is als je alles gewoon in elkaar wilt zetten en klaar wilt zijn. Maar ik wilde ook weer wat aparts. Customization
Verzamelen is part of the game. Zou ik overigens duits gaan doen, dan was ik voor Brawa gegaan. Wat een geile bende!
*ziek in hoofd is.
En waarom zou je niet 50 jaar terug in de tijd gaanquote:Op donderdag 4 september 2008 08:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Waar ligt het modelspoor dan?"
"Jaah, het is Indonesisch, dus is het 50 jaar geleden in onbruik geraakt en opgeruimd, dus is er alleen nog bebouwing over".
Wat hebben radiusproblemen met rails te maken? Zorg gewoon voor een flexrails, dan kun je de bocht zo strak leggen als je zelf wilt. Sowieso zou ik geen strakke bochten leggen met een karretjes van 28 cm, ze steken nogal uit. Je kunt natuurlijk ook de tunnel wat ruimer van binnen maken, als het probleem komt doordat hij de tunnel aan het kietelen is.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus Fleischmann aanschaffen.
Is goed spul.
bangtrain?quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ah, de good ol' waarom die nickname vraag
Het heeft niets met telefoons te maken.
Het heeft eerder met de muppets te maken.
was ook meer een grapje hoor. Alles kan, maar ik heb als kind een N-baantje gehad, heb het ooit verkocht en ben er nooit meer aan begonnen. Gewoon tijdgebrek... helaas..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waarom zou je niet 50 jaar terug in de tijd gaan
Er zijn zat gasten die het eerste of tweede tijdperk doen
quote:
quote:
In de trein passen meer mensenquote:
whehe...quote:Op donderdag 4 september 2008 08:14 schreef Klonk het volgende:
door al het gelul over treintjes Jort helemaal gemist
Jort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |