quote:Op woensdag 3 september 2008 23:10 schreef Renesite het volgende:
Hallah allah wallah verzamalah!
Dat ik Nederlands bij mijn geboorte heb geleerd in plaats van een andere taal maakt mij Epic Fail? wtf?quote:
Schijnbaar, zo niet: Epic Fail!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef junkiesietze het volgende:
is dit een moskee topic?
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:13 schreef Renesite het volgende:
Dat ik Nederlands bij mijn geboorte heb geleerd in plaats van een andere taal maakt mij Epic Fail? wtf?
FOK! ies toerkishquote:Op woensdag 3 september 2008 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik Nederlands bij mijn geboorte heb geleerd in plaats van een andere taal maakt mij Epic Fail? wtf?
quote:Gratiezzz service voor de randstad :
Hanımı varınızyorsunuz Biz sahibi oluyoruz küçük parkedyor spot where ben damladm arabam daima. Bugün it sadakÂtla sıkça görülyor Şu falers bilyebiliyor parkedyebiliyor Onların araba açyor between çizgiler 8 ) 7 Bilyebiliyorlar arabam i right 50 metreyi verderop --yecek koyyecek : (şikâyet: elalemler (asıl kadınlar doğal olarak) мога(празно)yebiliyorlar yarım kadrat inparker : (
een 16-jarige die te lui is om te lopenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze vanmiddag..
En als knuppel in het Hoenderhok was het vast een debiele schele Turk.
Ik zet mijn Veto kaart inquote:
Wij hebben hier bijna geen water! Fuck het deltaplan! +NAP ftw!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Auto van TS in huidige Situatie:
[ afbeelding ]
Ik zeg: FAIL!![]()
Dat lijkt wel op zo'n gehandicapten bat-mobielquote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze vanmiddag..
En als knuppel in het Hoenderhok was het vast een debiele schele Turk.
Die krijg je gratis bij 2 paspoortenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:15 schreef Renesite het volgende:
Ik zet mijn Veto kaart in
*mompelt iets over abonnementen en... mja...
Moet je wel een 2e nationaliteit hebben en deze niet willen kwijtrakenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die krijg je gratis bij 2 paspoorten
*gaat morgen z'n ID kopieëren
ik kloon wel het paspoort van die Syriër verder opquote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je wel een 2e nationaliteit hebben en deze niet willen kwijtraken!
Moet je wel een snor op doenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik kloon wel het paspoort van die Syriër verder op
heb nog wel ergens een handveger liggenquote:
That'll do the trick!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb nog wel ergens een handveger liggen
idd, in vrijwel elk topiquequote:Op woensdag 3 september 2008 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zijn wij overigens eensgezind!
Mwah, van die prutser die vanmiddag voor mij reed (en tot 2 keer toe compleet overbodig vol op de rem ging staan) in z'n Ford Focus sedanquote:Op woensdag 3 september 2008 23:37 schreef Deetch het volgende:
niet alleen vrouwen hoor. Ook leaserijders zijn te laks/asociaal om hun auto netjes in het vak te parkeren. Meestal als mijn auto er nog net tussen past zet ik hem klem tegen de bestuurderskant aan.
Profiel: Vrouwquote:Op donderdag 4 september 2008 01:03 schreef Leandra het volgende:
Mwah, van die prutser die vanmiddag voor mij reed (en tot 2 keer toe compleet overbodig vol op de rem ging staan) in z'n Ford Focus sedan![]()
![]()
begreep ik na 100 meter achter hem rijden ook wel waarom hij een hele rits parkeersensoren had...
Damn zeg, een Focus sedan met parkeersensoren, dan heb je geen smaak en kun je niet rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |