Heb het even getest, nee, de hoogste telt.quote:Geef alles +1 en maak het cumulatief en je kan véél meer variatie hebben. Volgens mij werkte dat in de creature creator wel zo.
Moeilijk hè, OP lezen.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand even in het kort samenvatten wat je nou in het spel doet buiten beesten maken om?
Het lukte bij de gebouwen wel. Ben nog niet in de space stagequote:Op donderdag 4 september 2008 12:21 schreef stFz het volgende:
Nu in space stage... ik vergeet steeds mn gebouwen en schepen te painten, zit dus nu met een grijs ruimteschip... Kan ik die nog een paintjob geven?![]()
Ik heb het idee dat de stages veels te kort duren, had allemaal wel 3x groter mogen zijn.
Een AI, je bent in jou wereld de enige Humanplayer.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:46 schreef Maanvis het volgende:
Overigens kwam er bij mijn tribal stage een ruimteschip over me heen vliegen.. Deze volgde me ook naar een gevecht met een andere stam. Hebben meer mensen dit gehad? En is dit dan oko echt iemand anders die dan jouw planeet bekijkt, of gewoon een AI?
Ja het balkje deed het nietquote:Op donderdag 4 september 2008 13:57 schreef Cerberi het volgende:
Op de Mac was het +- 8 minuutjes ;-)
Dat is niet bepaald kort hequote:
Nouja, ik had het op een gegeven moment wel gehad met die Creature stage. Begint wel leuk, maar daarna, wat moet je doen? Vriendjes maken en skeletten zoeken. Da's best wel saai na een tijdje, hoe leuk de creatures ook zijn die er rondlopen. Dus ik wilde niets liever dan naar de volgende stage, uit verveling.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:42 schreef Dnareb het volgende:
Oh en volgens mij "Rushen" behoorlijk veel mensen door het spel heen, zonde.. imho
Ja, dat kan inderdaad, maar kom op, dat is toch een beetje een zwak excuus.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:42 schreef Dnareb het volgende:
Ik zie hier een paar reacties van mensen staan dat ze zich geforceerd voelen om bepaalde keuzes met het maken van je creaties. Dat EA je dwingt om een bepaalde upgrade uit te voeren omdat deze een +5 bite bv. heeft.
Op zich is dit correct, maar op een gegeven moment krijg ben je door die "stage" van de game heen.
wat je dan moet doen is het volgende. vóórdat je doorgaat naar de tribal stage. Kan je je creature zodanig veranderen aan je eigen smaak. Alle upgrades tellen na in deze fase namelijk niet meer mee. Dus je kan je poten /monden whatever zo maken als je zelf wilt. Dan klik je rechtsonder om door te gaan naar de Tribal stage. En voila je hebt je beest precies zo creatief als je maar hebben wil.
Hoop dat dit helpt..
Oh en volgens mij "Rushen" behoorlijk veel mensen door het spel heen, zonde.. imho
Je werd juist gedwongen om te rushenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:42 schreef Dnareb het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |