was ook met de creature createquote:Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Je schijnt max 3 installaties per CD te hebben door de beveiliging ofzo, maar ik snap het ook allemaal niet zo. 2 lukt in ieder geval prima.
De enige die ik zie klagen is DaveOZ. Misschien snapt hij het niet of ziet hij iets over het hoofd. Het lijkt me ook dat hij (zoals voorgesteld) erg snel er doorheen is geraced. Stel dat hij in de civ-fase een upgrade of 2 heeft gemist ofzo, dan wordt het inderdaad wel erg moeilijk ineens.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ ethiraseth
Misschien oordeelde ik te snel over je Space-stage bevindingen. Op het Sporeforum loopt nu ook een thread over dat het nogal stom is, vanwege alle piratenaanvallen en natuurrampen.
http://forums.electronica(...)e-quite-tedious.html
Dat is inderdaad de voornaamste kritiek. Het is helaas de keus van EA geweest... Nu niet meer te veranderen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
was ook met de creature create
hopelijk doet mn spel het wel gewoon
vind het belachelijk dat je hem maar 3 maal mag instaleren?
ze kunnen er toch gewoon een key aanplakken?
Nouja, er is een serieuze discussie over. Veel klachten zijn er nog niet, maar nog lang niet iedereen daar heeft het spel al (bijna niemand zelfs) en als ze het spel al hebben, zijn ze vaak lang nog niet zo ver. De hoop is er dat de AI speelstrategiën van users overneemt en gebruikt in andermans games, of op een patch.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef Juk het volgende:
[..]
De enige die ik zie klagen is DaveOZ. Misschien snapt hij het niet of ziet hij iets over het hoofd. Het lijkt me ook dat hij (zoals voorgesteld) erg snel er doorheen is geraced. Stel dat hij in de civ-fase een upgrade of 2 heeft gemist ofzo, dan wordt het inderdaad wel erg moeilijk ineens.
Enige wat ik van de verhalen begrepen heb is dat je erg snel door het spel heen kan fietsen. Opzich is de replayabillity wel erg goed, sowieso 1 keer als carnivoor en 1 keer als herbivoor en de Civ-fase kan op 3 manieren gespeeld worden. Misschien is het dus bewust zo kort gemaakt...
Zo'n dikke creature en dan vliegen. Dat zal er wel enorm grappig uitzienquote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef Wessiej het volgende:
Zo mijn creature @ the moment
Kendoloo
[ afbeelding ]
Hij is ook best gigantisch groot, andere creatures zijn 2/3 keer kleiner en dan naar ze toe vliegenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zo'n dikke creature en dan vliegen. Dat zal er wel enorm grappig uitzien
Zou je een screentje willen maken daarvan?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij is ook best gigantisch groot, andere creatures zijn 2/3 keer kleiner en dan naar ze toe vliegen
Zoals je zegt is alleen Daveoz in de space age en kan alleen hij er dus over oordelen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, er is een serieuze discussie over. Veel klachten zijn er nog niet, maar nog lang niet iedereen daar heeft het spel al (bijna niemand zelfs) en als ze het spel al hebben, zijn ze vaak lang nog niet zo ver. De hoop is er dat de AI speelstrategiën van users overneemt en gebruikt in andermans games, of op een patch.
Kleine beesten zijn al uitgestorven dus deze zijn wat groter, maarja:quote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou je een screentje willen maken daarvan?
Dat beest is tof manquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kleine beesten zijn al uitgestorven dus deze zijn wat groter, maarja:
[ afbeelding ]
ik begin gewoon op easyquote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Juk het volgende:
[..]
Zoals je zegt is alleen Daveoz in de space age en kan alleen hij er dus over oordelen.
Waar hij opzich wel gelijk in kan gaan krijgen is dat er 51 expansions komen voor bv dat zeeleven en een plant editor.
Als het echt zo is dat je continu aangevallen wordt, zoals hij beweert, is de game niet erg geschikt voor de casual gamer die gewoon heel veel planeten wil koloniseren.
Ook speelt hij op normal. Zoals in dat topic staat en ook hier heeft gestaan is easy te moeilijk en hard te makkelijk. Hoe kan hard makkelijk zijn als normal al niet te spelen valt.
Ik denk dat hij gewoon ergens een fout heeft gemaakt of misschien wel gewoon er niks van snapt
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kleine beesten zijn al uitgestorven dus deze zijn wat groter, maarja:
[ afbeelding ]
1) Volgens mij kan het ook wel, maar moet je je ufo behoorlijk geupgrade hebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:54 schreef Juk het volgende:
Wat ik niet helemaal snap is dat hij zegt dat je niet je UFO uit kan en dat je maar 1 soort tank kan maken.
Ik zou zweren dat ik in een filmpje heb gezien dat zo'n developer met een laddertje zijn ufo uitklom nadat hij een "shrine" had gemaakt zodat ze hem konden aanbidden. In die zelfde reeks (4 filmpjes) werd er een dorp overgenomen door 2 verschillende tanks. 1 projecteerde een hologram van een god en 2 andere stonden te schieten op zijn entertainment om de happyness omlaag te brengen.
Ik ga is ff zoeken of ik dat filmpje kan vinden.
Hoe zit het met de piraten? Al last van gehad?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:54 schreef DaFrenk het volgende:
Net even de Space stage zitten spelen, fijn dat je ook kunt kiezen met welke stage je wilt beginnen (tenminste, ik heb wat zitten experimenteren met de console, dus wellicht heb ik per ongeluk gecheat). Ras uitgekozen (man man man wat een keuze!), leuk ruimteschip gemaakt en gaan verkennen. Erg leuk gedaan! Ziet er toch best uitgebreid uit die Space stage. Ook weer mooi gedaan met het in en uitzoomen, van melkweg tot planeetoppervlak. Erg leuk
Tot nu toe een beetje gehandeld, bondgenoot gemaakt die een ruimteschip met je mee kan sturen (net zoals je in de creature stage dus een lid van een andere stam mee kon vragen). Best vermakelijk en zo te zien enorm veel zonnestelsels!
Ik heb de civ-stage puur religieus uitgespeeld en de tanks daarvan doen precies wat jij zegt. Eentje projecteert en de rest schiet op de stad.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:54 schreef Juk het volgende:
Wat ik niet helemaal snap is dat hij zegt dat je niet je UFO uit kan en dat je maar 1 soort tank kan maken.
Ik zou zweren dat ik in een filmpje heb gezien dat zo'n developer met een laddertje zijn ufo uitklom nadat hij een "shrine" had gemaakt zodat ze hem konden aanbidden. In die zelfde reeks (4 filmpjes) werd er een dorp overgenomen door 2 verschillende tanks. 1 projecteerde een hologram van een god en 2 andere stonden te schieten op zijn entertainment om de happyness omlaag te brengen.
Ik ga is ff zoeken of ik dat filmpje kan vinden.
En je vriendin wil niet dat je gamed? Maak haar verslaafd aan zo'n vrouwenspelletje, dan ben je daar vanafquote:Op woensdag 3 september 2008 23:02 schreef Sickert het volgende:
ja ik ga mn pc uit doen lekker douchen en naar bedje
morgen werken tot 5 uur Spore instaleren tussendoor even eten en gamen tot 23:00
om vervolgens hetzelfde te doen als nu en de dag erop hetzelfde als morgen
en dat tot een woensdag
dan is mijn gamende leven officieel voorbij Klussen en dan samenwonen
im doomed!! whehehe
maw, je kan 2 verschillende tanks maken... Die Daveoz loopt dus voor de helft uit zijn nek de lullen schijnbaarquote:Op woensdag 3 september 2008 23:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik heb de civ-stage puur religieus uitgespeeld en de tanks daarvan doen precies wat jij zegt. Eentje projecteert en de rest schiet op de stad.
Piraten? Hm, nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe zit het met de piraten? Al last van gehad?
Nee, 1 tank. Eentje van je groep vervult de projectiefuntie en de rest schieten.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef Juk het volgende:
[..]
maw, je kan 2 verschillende tanks maken... Die Daveoz loopt dus voor de helft uit zijn nek de lullen schijnbaar
Maar die ene tank kan dus beide? Als je inderdaad maar 1 tank kan maken is dat wel een minpuntje. Hoewel daar natuurlijk niet de nadruk op ligt in Spore.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee, 1 tank. Eentje van je groep vervult de projectiefuntie en de rest schieten.
Ja, gebeurt automatisch. Gewoon stel tanks naar een stad sturen en dat is het. Je hoeft verder niks te doen behalve wachten of je wint of verliest.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef Juk het volgende:
[..]
Maar die ene tank kan dus beide? Als je inderdaad maar 1 tank kan maken is dat wel een minpuntje. Hoewel daar natuurlijk niet de nadruk op ligt in Spore.
als dat zo is Bomb ik EA nederlandquote:Op donderdag 4 september 2008 07:10 schreef LoggedIn het volgende:
lol, is dit weer zon spel waar een beveiliging op zit die het origineel voor iedereen waardeloos maakt, maar wat illegaal zorgeloos gespeeld kan worden?
Nee, totaal niet. Maar je bent gewoon snel klaar met alles. De kracht van het spel zit in de editors, niet in de gameplay. De civ-stage bijvoorbeeld bestaat uit het veroveren van 10 steden. Na 6 steden krijg je een superweapon wat een grote I WIN knop is, omdat alle resterende steden meteen naar jou overgaan. Er is dan geen enkele reden om dat niet te gebruiken, omdat er geen enkele strategie zit in het spel en je tegen die tijd toch al veruit de sterkste bent. Het is gewoon niet moeilijk om en rustig aan te doen en na uurtje of 8 in de space-stage te zitten. Ik had alle onderdelen gevonden in de cell-stage, alle rassen in de creature-fase gevonden en bevriend, alles ontdekt wat er was in de tribe-stage en alle steden + spicebronnen veroverd in de civ-stage. Er was gewoonweg niet meer te doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ziet er leuk uit Maisnon
@ ethiraseth: Heb je niet te veel gerushed door de stages heen? Functionele evolutie ook 'mooi' gemaakt ed?
Je zwemt, dan loop je, dan vlieg je. En dan is je spel over.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand even in het kort samenvatten wat je nou in het spel doet buiten beesten maken om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |