abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61372452
quote:
Geef alles +1 en maak het cumulatief en je kan véél meer variatie hebben. Volgens mij werkte dat in de creature creator wel zo.
Heb het even getest, nee, de hoogste telt.
In de CC heb ik daar niet op gelet maar het verplicht je inderdaad tot het nemen van de beste onderdelen en dus heeft iedereen ze.

Ik kan moeilijk oordelen omdat ik hem zo pas binnenkrijg maar zou het niet zo kunnen zijn dat het spel zo gehyped is dat we er veel te veel van verwachten?
Als ik de klachten zo hoor is het een kwestie van een paar kleine puntjes. Misschien is er over een week wel een patch? Laten we dat maar hopen dan.
En dat had allemaal voorkomen kunnen worden als Maxis/EA gewoon een beta hadden gehad, zoals Blizzard eigenlijk altijd doet.
The only thing I fear is my MoM
pi_61372585
Nu in space stage... ik vergeet steeds mn gebouwen en schepen te painten, zit dus nu met een grijs ruimteschip... Kan ik die nog een paintjob geven?

Ik heb het idee dat de stages veels te kort duren, had allemaal wel 3x groter mogen zijn.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_61373371
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand even in het kort samenvatten wat je nou in het spel doet buiten beesten maken om?
Moeilijk hè, OP lezen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 4 september 2008 @ 13:45:33 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_61374449
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:21 schreef stFz het volgende:
Nu in space stage... ik vergeet steeds mn gebouwen en schepen te painten, zit dus nu met een grijs ruimteschip... Kan ik die nog een paintjob geven?

Ik heb het idee dat de stages veels te kort duren, had allemaal wel 3x groter mogen zijn.
Het lukte bij de gebouwen wel. Ben nog niet in de space stage .
Ik vond idd ook dat de fases erg kort waren, en vrij oppervlakkig. Ik had het leuker gevonden als het wat langer geduurd had en er meer missies waren die je uit kon voeren. Tribal fase was zelfs gewoon tijdverspilling. 5 dorpjes doodmaken/bevrienden en je bent er doorheen.

Ik vind het overigens geen slecht idee dat je moet kiezen tussen design en functie. Van elk onderdeel zijn er verschillende versies die er ongeveer hetzelfde uit zien maar steeds krachtiger worden.
Ik vind het juist wel realistisch dat m'n beesten een snavel hebben die steeds verder evolueert en krachtiger wordt, bijvoorbeeld.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 4 september 2008 @ 13:46:43 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_61374480
Overigens kwam er bij mijn tribal stage een ruimteschip over me heen vliegen.. Deze volgde me ook naar een gevecht met een andere stam. Hebben meer mensen dit gehad? En is dit dan oko echt iemand anders die dan jouw planeet bekijkt, of gewoon een AI?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_61374636
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:46 schreef Maanvis het volgende:
Overigens kwam er bij mijn tribal stage een ruimteschip over me heen vliegen.. Deze volgde me ook naar een gevecht met een andere stam. Hebben meer mensen dit gehad? En is dit dan oko echt iemand anders die dan jouw planeet bekijkt, of gewoon een AI?
Een AI, je bent in jou wereld de enige Humanplayer.

En duurde de installatie bij jullie ook zo lang? of werkt dat installatiebalkje weer eens niet...
pi_61374710
Op de Mac was het +- 8 minuutjes ;-)
pi_61374749
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:57 schreef Cerberi het volgende:
Op de Mac was het +- 8 minuutjes ;-)
Ja het balkje deed het niet eerst 4 minuten liep hij niet, daarna was hij zo vol
  donderdag 4 september 2008 @ 14:37:46 #59
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_61375695
Ik vind ook dat ze alle fases iets uitgebreider had gemogen.
In het begin was ik erg enthousiast, maar als je wilt ben je in een avondje het spel door.
Ik zit nu ook in de Space Fase maar ik heb niet echt een idee wat het exacte doel is van het gebeuren
  donderdag 4 september 2008 @ 14:47:20 #60
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61375890
Zijn de servers down? Ik kan niet connecten en dus ook niet registreren
pi_61375999
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Moeilijk hè, OP lezen.
Dat is niet bepaald kort he
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_61376077
servers zijn onbetrouwbaar vandaag, vanwege launch denk ik, doen het zo nu en dan wel, dan weer niet.
pi_61376172
Ik vind de creature fase het tofst, die had van mij heel lang mogen duren

De civ fase vind ik maar niks, gebouwen die je maakt zijn bijna alleen voor de show en je bent er langer mee bezig dan met het spelen zelf
pi_61376214
Het spel had eigenlijk nog iets meer op E.V.O. voor de SNES moeten lijken
  donderdag 4 september 2008 @ 15:11:54 #65
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_61376443
Spore vandaag binnen gekregen (tvp).
pi_61377743
Damn ik zuig in de space stage, krijg maar geen inkomensten, word steeds aangevallen. Vet irritant dat je langs al je planeten moet gaan om de specerijen op te halen en dan nog eens verkopen.

Net liet ik per ongeluk piraten los op mn eigen planeet
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_61378864
Mwa, vind het niet zo vet als ik had gedacht.
pi_61379651
Mooi het gaat hier verdomme al fout met een account aanmaken!
Narf!
pi_61379707
Tyfus EA met klote inlog TROEP

BAH!
Narf!
pi_61380125
Ik zie hier een paar reacties van mensen staan dat ze zich geforceerd voelen om bepaalde keuzes met het maken van je creaties. Dat EA je dwingt om een bepaalde upgrade uit te voeren omdat deze een +5 bite bv. heeft.

Op zich is dit correct, maar op een gegeven moment krijg ben je door die "stage" van de game heen.
wat je dan moet doen is het volgende. vóórdat je doorgaat naar de tribal stage. Kan je je creature zodanig veranderen aan je eigen smaak. Alle upgrades tellen na in deze fase namelijk niet meer mee. Dus je kan je poten /monden whatever zo maken als je zelf wilt. Dan klik je rechtsonder om door te gaan naar de Tribal stage. En voila je hebt je beest precies zo creatief als je maar hebben wil.

Hoop dat dit helpt..

Oh en volgens mij "Rushen" behoorlijk veel mensen door het spel heen, zonde.. imho
pi_61380576
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:42 schreef Dnareb het volgende:

Oh en volgens mij "Rushen" behoorlijk veel mensen door het spel heen, zonde.. imho
Nouja, ik had het op een gegeven moment wel gehad met die Creature stage. Begint wel leuk, maar daarna, wat moet je doen? Vriendjes maken en skeletten zoeken. Da's best wel saai na een tijdje, hoe leuk de creatures ook zijn die er rondlopen. Dus ik wilde niets liever dan naar de volgende stage, uit verveling.

Of mis ik iets? Ja, wellicht nog de mogelijkheid om wat met je creature te experimenteren als je ging paren.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 4 september 2008 @ 18:08:45 #72
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61380686
quote:
Ik zie hier een paar reacties van mensen staan dat ze zich geforceerd voelen om bepaalde keuzes met het maken van je creaties. Dat EA je dwingt om een bepaalde upgrade uit te voeren omdat deze een +5 bite bv. heeft.

Op zich is dit correct, maar op een gegeven moment krijg ben je door die "stage" van de game heen.
wat je dan moet doen is het volgende. vóórdat je doorgaat naar de tribal stage. Kan je je creature zodanig veranderen aan je eigen smaak. Alle upgrades tellen na in deze fase namelijk niet meer mee. Dus je kan je poten /monden whatever zo maken als je zelf wilt. Dan klik je rechtsonder om door te gaan naar de Tribal stage. En voila je hebt je beest precies zo creatief als je maar hebben wil.

Hoop dat dit helpt..

Ja, dat kan inderdaad, maar kom op, dat is toch een beetje een zwak excuus.

En door het spel rushen is niet moeilijk, er is simpelweg niet genoeg te doen om lang in elke fase te blijven hangen...
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61380778
tvp. Heb hem net binnen dus ben benieuwd.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 4 september 2008 @ 18:39:25 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_61381349
quote:
Je werd juist gedwongen om te rushen . Iedere keer als je een stage hebt uitgespeeld dan denk je 'nog ff dit en dat wijzigen' en dan ff uitproberen hoe slaan +5 werkt op de beesten om je heen, maar dan gaat ie meteen door naar tribal en dat is errug jammer .
Een gedicht over Maanvis
pi_61381427
net weer thuis en heb em nu ook.. ben erg benieuwd..
  donderdag 4 september 2008 @ 18:43:29 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_61381460
Wat gebeurt er overigens als je het op hard speelt? Duurt het spel dan langer?
Een gedicht over Maanvis
pi_61381469
Hoe start je het spel op dan Ik heb het spel geinstalleerd maar ik zie alleen maar het icoontje van de EA Download Manager.
pi_61381488
Je kan er voor kiezen om niet door te gaan hoor. Niet dat ik daar behoefte aan had... Creaturefase is nogal meer van hetzelfde. Het lijkt erop dat Tribal ook die kant op gaat.
Ik heb gekozen voor een aanvallende approach maar je rent met je bijltjes een andere tribe binnen en zonder enige micromanagement sloop je alles.
Speelniveau is overigens normal.
pi_61381511
Volgens mij heeft mijn spore aids ofzo, ik heb geen desktop start icon en niets in me menu start. Opstarten van spore is een lastig procces.

Ohja en sinds gister (sinds spore dus) loopt mijn harde schrijf steeds geluid te maken en duurt het afsluiten van me pc lang.

Wtf is er aan de hand :S:S

Hebben meerdere hier last van?
pi_61381584
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:45 schreef Moozzie het volgende:
Volgens mij heeft mijn spore aids ofzo, ik heb geen desktop start icon en niets in me menu start. Opstarten van spore is een lastig procces.

Ohja en sinds gister (sinds spore dus) loopt mijn harde schrijf steeds geluid te maken en duurt het afsluiten van me pc lang.

Wtf is er aan de hand :S:S

Hebben meerdere hier last van?
Ik heb ook geen desktop start icon en niets in mn menustart. Moeten we dan ook nog Spore downloaden ofzo

In de manual staat: 'na de installatie vind je het spel onder Start>Ontspanning. Bij vroegere versies van Windows kijk je onder Start>Programma's (of Alle Programma's)."

Ik kan het niet vinden
pi_61381614
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:43 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe start je het spel op dan Ik heb het spel geinstalleerd maar ik zie alleen maar het icoontje van de EA Download Manager.
in het geval van vista: kijk eens bij de Games Explorer (te vinden in start menu onder games
pi_61381639
die setup is overigens ook gaar.. allemaal losse html help bestandjes kopieeren
als je dan online gericht ben gooi je help dan ook online..
pi_61381643
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:48 schreef mschol het volgende:

[..]

in het geval van vista: kijk eens bij de Games Explorer (te vinden in start menu onder games
Daar staat Spore niet bij.
pi_61381666
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Daar staat Spore niet bij.
hmm apart... ik ben nog aan het installeren dus kan nog niks zeggen over mijn situatie
pi_61381685
Ik had nergens problemen mee... Voldoet jullie computer aan de gestelde eisen?

Overigens zet ik bij elke creatie als tag "fok!"
Heb 1 andere gevonden die "fok" als tag had, istie van iemand hier?

Edit: en nu kan ik niet meer connecten
pi_61381742
Hoe start jij hem op dan? Ik heb EA Downloadmanager ook gedowned omdat ie daarom vroeg, maar ik zie alleen dat icoontje.
pi_61381823
hier staatie netjes in de games explorer van vista ultimate
pi_61381882
Zo
durfde niet op mn oude acount in te loggen omdat ik dat gezeur had met die creation mode
maar het werkt en heb al mn oude beestjes weer
Narf!
pi_61381935
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:58 schreef mschol het volgende:
hier staatie netjes in de games explorer van vista ultimate
Idd, heb hem net ook daar gevonden
pi_61382010
Het spel staat bij mij in games explorer dus dat is niet het probleem. Me pc voldoet aan de eisen ik speel ook crisis op zijn hoogst. En me 3d kaart staat in de lijst van ondersteunende 3d kaarten. Maar toch doet hij er lang over voor hij start. Ik klik het aan. en kan dan rustig een minuut fokken en dan denk hij van "ohw hij wil spore spelen, nou laat ik het eens starten" (zie je dus een scherm opkomen) en dan is het meteen speelbaar.

Vage shizzle dus..
  donderdag 4 september 2008 @ 19:24:18 #91
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_61382505
Ik zit nu in de tribal fase en ik had een vraagje. Ik moet een domestic vangen. Dat is op zich niet zo moeilijk, ware het niet dat ik er al 3 heb en er dus één weg moet. Alleen ik kan nergens de optie vinden om dit te doen >,< . Weet iemand hoe dat moet?

Edit: Nevermind je kan ze gewoon doden .

[ Bericht 22% gewijzigd door Thormodo op 04-09-2008 19:29:20 ]
pi_61383097
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef Thormodo het volgende:
Ik zit nu in de tribal fase en ik had een vraagje. Ik moet een domestic vangen. Dat is op zich niet zo moeilijk, ware het niet dat ik er al 3 heb en er dus één weg moet. Alleen ik kan nergens de optie vinden om dit te doen >,< . Weet iemand hoe dat moet?

Edit: Nevermind je kan ze gewoon doden .
Over tribal fase gesproken hoe maak je allies? ik moest een voorwerp geven dus laat een slaaf er 1 pakken. maar de hoofdman moest contact leggen ofzo
maar hij kon geen voorwerpen tillen
pi_61383298
even vanuit amerikaans forum gekopieerd. ( mijn eigen impressie dus)
wat een top spel:
quote:
So i got spore now for two days. it's great when a lot more people are playing.
So I was busy developing in the creature stage ( for 3 hours now)
when suddenly I hear impacts I look around me all the animals in panic . Was there an astroid strike so I thought wow thats a nice effect Not thinking about it could be someone attacking my planet. So I get further and at some point I hear space sounds look to the sky and suddenly I see a fleet of space ships dropping all those hostile creatures that I are 10 times stronger and bigger then me. ( yes Will you could have atleast make sure some people can't be attacked during build fase)
that's the only negative point I got the rest is simply insanely good.
Oh yeah if you don't apply eyes your creature wont know where to walk to lol.
Met andere woorden wat ik dus nog niet wist is dat elke planeet echt iemand bespeeld en je dus echt door andere aangevallen.
Wat ik me nu dus afvraag als dat zo is dan kan iemand toch ook je planeet vernietigen?
pi_61383595
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:57 schreef DetoiX het volgende:
even vanuit amerikaans forum gekopieerd. ( mijn eigen impressie dus)
wat een top spel:
[..]

Met andere woorden wat ik dus nog niet wist is dat elke planeet echt iemand bespeeld en je dus echt door andere aangevallen.
Wat ik me nu dus afvraag als dat zo is dan kan iemand toch ook je planeet vernietigen?
Hm, ik dacht juist dat de enige invloed die andere hebben op jouw speelervaring de verschillende creatures zijn? En dat het dus gewoon een random event is i.p.v. echt iemand aan de andere kant van de wereld die toevallig een planeet aanvalt waarop jij aan het spelen bent?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_61383782
lijkt het dus niet op
  donderdag 4 september 2008 @ 20:16:14 #96
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_61383785
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:49 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Over tribal fase gesproken hoe maak je allies? ik moest een voorwerp geven dus laat een slaaf er 1 pakken. maar de hoofdman moest contact leggen ofzo
maar hij kon geen voorwerpen tillen
Je hebt instrumenten. Je moet je chieftan + een paar gastjes met instrumenten naar een dorp sturen. En daar dan de actie verrichten die in die denkballontjes staat.
Had daar trouwens ook ook bug bij, kan wel rechtermuisknop op die gastjes van het andere dorp, maar vervolgens deden mijn mannetjes niks behalve er naast staan. Heb ze dus nu maar moeten uitroeien >,< .
pi_61383835
Als ik het spel bij mn vriendin speel en die maakt een ander acount aan
kunnen we dan beide tegelijk spelen?
Narf!
pi_61383868
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:18 schreef Sickert het volgende:
Als ik het spel bij mn vriendin speel en die maakt een ander acount aan
kunnen we dan beide tegelijk spelen?
3 verschillende installaties dus lijkt me wel.
pi_61383904
In het beginscherm kan je kiezen tussen 6 planeten. Wat is dan het verschil tussen die zes?
pi_61383962
OOk net weer ff gespeeld.. creature fase doet me erg denken aan MMORPG.. vond de amoebe fase leuker (oldskool gaming ftw)

Speel hem trouwens offline.
Signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')