Amen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal, je hoeft sowieso niet bij elk spel je drivers opnieuw te instaleren of dergelijken. Als je één keer je drivers upgrade kun je er weer een hele poos tegenaan. Daarbij heb je totaal geen monster pc nodig om games fatsoenlijk te spelen, een simpele 8600GT is al makkelijk genoeg om games leuk op te spelen. Als je elke game continu op z'n mooist wilt spelen dan moet je inderdaad welleens upgraden. Máár dat komt omdat games op de pc continu mooier worden, op een console niet, of althans een heel klein beetje. Uiteindelijk is er weer een nieuwe console uit met weer mooiere games en dergelijken, dat kost je ook geld.
En wat betreft die patches, die zijn er ook gewoon voor de xbox en dergelijken. Consoles gaan wat dat betreft ook telkens meer op een pc lijken.
"Wel eens upgraden" ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal, je hoeft sowieso niet bij elk spel je drivers opnieuw te instaleren of dergelijken. Als je één keer je drivers upgrade kun je er weer een hele poos tegenaan. Daarbij heb je totaal geen monster pc nodig om games fatsoenlijk te spelen, een simpele 8600GT is al makkelijk genoeg om games leuk op te spelen. Als je elke game continu op z'n mooist wilt spelen dan moet je inderdaad welleens upgraden. Máár dat komt omdat games op de pc continu mooier worden, op een console niet, of althans een heel klein beetje. Uiteindelijk is er weer een nieuwe console uit met weer mooiere games en dergelijken, dat kost je ook geld.
En wat betreft die patches, die zijn er ook gewoon voor de xbox en dergelijken. Consoles gaan wat dat betreft ook telkens meer op een pc lijken.
Als je het niet als een vereiste ziet om games altijd op z'n mooist te kunnen spelen, heb je absoluut niet elk jaar een nieuwe video kaart nodig. En dat is het punt, als iemand die graag op consoles speelt continu de beste graphics wilt, koopt die wel een dure pc. Daarom zijn pc games altijd mooier, maar dan hangt er vanaf hoeveel je wilt uitgeven, een pc die je 2 jaar geleden kocht met een 8600gt doet nu nogsteeds prima z'n werk en het komende jaar ook.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:50 schreef Superfast het volgende:
[..]
"Wel eens upgraden" ?
Om echt bij te blijven moet je zowat elk jaar een nieuwe videokaart kopen of je geheugen upgraden ....
Tenzij je natuurlijk voor 2000 euro een uber-pc koopt dat kun je met wat mazzel wel 2 jaar mee......
Consoles verschijnen ca eens in de wat... 6 of 7 jaar ofzo?
En de patches en upgrades vallen i.v.m. de pc nog aardig mee........
Ik heb een 8800 GTX en die gaat nu al ruim een jaar perfect mee , alleen nu heb je weer dat gezeik met Vista only games terwijl ik nog helemaal niet Vista ready ben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je het niet als een vereiste ziet om games altijd op z'n mooist te kunnen spelen, heb je absoluut niet elk jaar een nieuwe video kaart nodig. En dat is het punt, als iemand die graag op consoles speelt continu de beste graphics wilt, koopt die wel een dure pc. Daarom zijn pc games altijd mooier, maar dan hangt er vanaf hoeveel je wilt uitgeven, een pc die je 2 jaar geleden kocht met een 8600gt doet nu nogsteeds prima z'n werk en het komende jaar ook.
Sommige games zijn meer geschikt voor de console, andere voor de pc. Een lekkere beat 'm up of sport game is niet lekker te spelen op een toetsenbord/muis combi en speelt lekkerder met een controller. Een RTS of 3d shooter daarintegen speelt weer VEEL beter met een toetsenbord/muis combi. En dan wil ik nog niet eens beginnen over TBS (civ, moo, aoe, etc.). Er zijn wel spellen tussen die eigenlijk niet geschikt zijn voor het medium en daar wel voor uit komen, maar het blijft altijd minder spelen als op het andere medium (hoewel sommige mensen bij hoog en laag blijven beweren dat bijv. een 3d shooter prima te spelen is op een console).quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:07 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik heb een 8800 GTX en die gaat nu al ruim een jaar perfect mee , alleen nu heb je weer dat gezeik met Vista only games terwijl ik nog helemaal niet Vista ready ben.
Een console speelt vind ik persoonlijk wel chill daarnaast geen gedonder met besturingssystemen memory upgrades videokaarten enz enz
Trouwens veel leuke games zoals eerder gezegd komen niet op de pc uit , waarom is dat eigenlijk?
Of je stelt gewoon niet te hoge eisen aan het spel, en zet de grafische instellingen wat lager. Dan kan je prima 2, 3 jaar doen met een redelijke pc.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:50 schreef Superfast het volgende:
[..]
"Wel eens upgraden" ?
Om echt bij te blijven moet je zowat elk jaar een nieuwe videokaart kopen of je geheugen upgraden ....
Tenzij je natuurlijk voor 2000 euro een uber-pc koopt dat kun je met wat mazzel wel 2 jaar mee......
Consoles verschijnen ca eens in de wat... 6 of 7 jaar ofzo?
En de patches en upgrades vallen i.v.m. de pc nog aardig mee........
grappigquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:26 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]Smegmapik
Geen goede racesims op de PS3? Wat dacht je van GT5.
Ohnee dan ga je janken dat het een prologue is natuurlijk
edit: Overigens is deze reactie niet aan Rick gericht voor je daarover gaat janken met je auto.
waar?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je kunt nu helemaal legaal Red Alert downloaden man! Waar wacht je op!
Ik heb zelf ook een 8800gtx in een laptop, draai elke game ook prima, ik vind sowieso gamen op een pc fijner, maar dat is een mening. óók vind ik dat er vettere games op de pc komen, maar dat is ook weer een mening. En nogmaals, al die upgrades zijn helemaal niet nodig, als je een 8800gtx hebt kun je nog prima 3 jaar gamen, alleen niet met alle settings op high. Maar dat is maar hoeveel geld je wilt investeren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:07 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik heb een 8800 GTX en die gaat nu al ruim een jaar perfect mee , alleen nu heb je weer dat gezeik met Vista only games terwijl ik nog helemaal niet Vista ready ben.
Een console speelt vind ik persoonlijk wel chill daarnaast geen gedonder met besturingssystemen memory upgrades videokaarten enz enz
Trouwens veel leuke games zoals eerder gezegd komen niet op de pc uit , waarom is dat eigenlijk?
Een laptop met een 8800GTX is wel gruwelijk. Wat voor laptop heb je dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een 8800gtx in een laptop, draai elke game ook prima, ik vind sowieso gamen op een pc fijner, maar dat is een mening. óók vind ik dat er vettere games op de pc komen, maar dat is ook weer een mening. En nogmaals, al die upgrades zijn helemaal niet nodig, als je een 8800gtx hebt kun je nog prima 3 jaar gamen, alleen niet met alle settings op high. Maar dat is maar hoeveel geld je wilt investeren.
Alienware m15xquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:21 schreef Glennz het volgende:
[..]
Een laptop met een 8800GTX is wel gruwelijk. Wat voor laptop heb je dan?
idd overpowerede shitquote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef Bafnek het volgende:
Far Cry is cool. Totdat je die belachelijke mutanten tegenkomt.
Helemaal met je eens ,quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige games zijn meer geschikt voor de console, andere voor de pc. Een lekkere beat 'm up of sport game is niet lekker te spelen op een toetsenbord/muis combi en speelt lekkerder met een controller. Een RTS of 3d shooter daarintegen speelt weer VEEL beter met een toetsenbord/muis combi. En dan wil ik nog niet eens beginnen over TBS (civ, moo, aoe, etc.). Er zijn wel spellen tussen die eigenlijk niet geschikt zijn voor het medium en daar wel voor uit komen, maar het blijft altijd minder spelen als op het andere medium (hoewel sommige mensen bij hoog en laag blijven beweren dat bijv. een 3d shooter prima te spelen is op een console).
Inderdaad, je ziet het opeens iedereen spelen, maar mij lijkt het dus geen fuck aan om wat penis- en vaginamonsters te maken (zoals sommige FOK!kers).quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef Dibble het volgende:
waarin wordt spore zo gehyped? is dat geen dino spel ofsow?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |