Het is een soort tamagotchi voor op de pc.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef Dibble het volgende:
waarin wordt spore zo gehyped? is dat geen dino spel ofsow?
Ik heb het even gedaan, gaat wel traagquote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef Dibble het volgende:
Het zou eerst Sim Everything gaan heten.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef Dibble het volgende:
Gewoon downloaden, over een jaar kan je hem alsnog kopen als je per se de game wilt ondersteunen (quote:Op donderdag 4 september 2008 09:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die koop ik over een paar jaar wel eens als ie in de budgetbakken ligt
Ow ja... downloaden... ik zal zometeen eens even kijken op 'napster' of 'kazaa'quote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef Klautje het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, over een jaar kan je hem alsnog kopen als je per se de game wilt ondersteunen (!)
Spore downloaden en dan geen wezens van andere gebruikers binnen kunnen krijgen... Jij koopt ook vaak auto's zonder wielen?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef Klautje het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, over een jaar kan je hem alsnog kopen als je per se de game wilt ondersteunen (!)
Nee, maar ik accepteer wel gratis auto's met lelijke bandenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spore downloaden en dan geen wezens van andere gebruikers binnen kunnen krijgen... Jij koopt ook vaak auto's zonder wielen?
Je kunt nu helemaal legaal Red Alert downloaden man! Waar wacht je op!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow ja... downloaden... ik zal zometeen eens even kijken op 'napster' of 'kazaa'
Ik weet eigenlijk geen reet over SporeIk zal vanavond eens wat recensies enzo lezen.
Misschien dat ik maar gewoon weer Sim City 4 ofzo ga installeren.
Je kwam zeker niet verder dan het tweede levelquote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Far cry. De titel zegt genoeg.
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Huilen omdat je pc het niet aan kan zekerquote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Huilen omdat je een vrouwelijke username hebt zeker?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Als man zijnde met zo'n avatar zou ik ook overal commentaar op hebben om dat te verbloemen....quote:Op donderdag 4 september 2008 10:58 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Huilen moet je ervan.
Kutspel.
Klep dicht met je kksim, ga gewoon auto rijden met je smegmapikquote:Op donderdag 4 september 2008 02:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
De XBOX360 is kut want die ondersteunt geen goede racestuurtjes. PS3 is kut want die heeft geen goede racesims...
XBOX360 krijgt tenminste race pro in november..
verder zijn er gewoon geen sims op de consoles.
Ja de GT-serie is leuk spelen, en forza ook wel, maar niet sim. Meer semi-sim.
PC
Whahaha, kerel, Het Topic kan je gratis doorlezen.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:47 schreef Wunny het volgende:
Whahaha, kerel, Far Cry kan je gratis downloaden.
Zo, van welke opleiding kom jij? VMBO? Iig, ik heb mn rijbewijs + auto nu bijna 3 jaarquote:Op donderdag 4 september 2008 14:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Klep dicht met je kksim, ga gewoon auto rijden met je smegmapik
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef cucemodre het volgende:
Whahaha, kerel, Het Topic kan je gratis doorlezen.
Hou je smoel nou maar met je racegamesquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zo, van welke opleiding kom jij? VMBO? Iig, ik heb mn rijbewijs + auto nu bijna 3 jaar.
Dat dusquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
Het eerste spel dat ik ga kopen in 8 jaar?
Spore!
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Klep dicht met je kksim, ga gewoon auto rijden met je smegmapik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |