Briljant !quote:Op woensdag 3 september 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:![]()
Hey Jude op 3FM
![]()
![]()
Met z`n allen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Daar ga ik dan ook even serieus over nadenken. Ik vind 'm erg leuk.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat t-shirt wil ik echt nog eens aanschaffen
Nou datquote:
Ik zet ook wat anders aan morgenochtendquote:Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Gielemans is dus weer terug... Dan kan de radio mooi op Regio FM blijven staan.
van 9-10 iedergeval foute uur op qmusicquote:Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Gielemans is dus weer terug... Dan kan de radio mooi op Regio FM blijven staan.
dat is idd.ontzettend foutquote:Op woensdag 3 september 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van 9-10 iedergeval foute uur op qmusic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Das ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van 9-10 iedergeval foute uur op qmusic
Die heb ik dan wel vandaag pas 3 keer gehoordquote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:The Verve
Wat een begin van de show !
Gelukkig dan dat de plaat zo onwijs goed is, maar ik hoor de plaat vandaag pas voor het eerst. 't hoeft van mij trouwens geen Megahit meer te worden want daarvoor is de plaat eigenlijk al te lang uit.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die heb ik dan wel vandaag pas 3 keer gehoord![]()
Maar wat een plaat![]()
Forthquote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe heet het album waar deze op staat, is makkelijker met downloaden
En wat zul je dan zien? dat ie megahit worden. Een Jason Mrazjequote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat de plaat zo onwijs goed is, maar ik hoor de plaat vandaag pas voor het eerst. 't hoeft van mij trouwens geen Megahit meer te worden want daarvoor is de plaat eigenlijk al te lang uit.
Forthquote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe heet het album waar deze op staat, is makkelijker met downloaden
Pfffff het zou mij eerlijk gezegd niet eens verbazen.. we horen het vrijdag wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En wat zul je dan zien? dat ie megahit worden. Een Jason Mrazje
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Hé, wat leuk! Heeft Kings of Leon een nieuwe single uit? Hmmm, toch eens luisteren dan.
Klassiekertjequote:
Nou dat dusquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
KlassiekertjeWat een prachtige plaat
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef Jannekje7 het volgende:
*stuurt nog een dosis bascillen naar Giel*
Ken het gevoel na maandag en dinsdag , blij als het straks nog 1 avond is , ga van werk naar bed toequote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo allemaal...
Pfffffffff, mn nieuwe stage is leuk, maar er is weinig vrije tijd!
Ben de afgelopen zo druk bezig met schoolse zaken, dat ik gewoon al 3 avonden lang geen Met Michiel heb kunnen luisteren! Gelukkig krijg ik nu 's morgens in de trein een gezonde dosis Veenstra Veenstra *stuurt nog een dosis bascillen naar Giel*
Dus als jullie je afvragen; waar is Janneke?
Druk bezig dus...
Tof! even kijken wanneer ik tijd heb om het terug te luisteren.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Rudy Mackay was vannacht te horen op Radio 1 met z'n eigen muziekkeuze e.d. in MotRadio.
Terugluisteren: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/20080903-02.wma
Heb em nog maar 2x gehoord, maar vind em niet zo goed als Sex on Fire.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:59 schreef Timo20 het volgende:
Ik weet al (hoop ik) wat de nieuwe MegaHit wordt: de nieuwe Bloc Party
![]()
![]()
![]()
![]()
Als een soort van ode aan Dolf Janssen zou dat wel tof zijn![]()
Hmhm... ik was maandag pas om 22.50u thuis joh...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ken het gevoel na maandag en dinsdag , blij als het straks nog 1 avond is , ga van werk naar bed toe
dan zijn er medestudenten die naar utrecht komen van hengelo, leeuwarden en groningen
Nee das waar, maar ik denk ook niet dat die al MH zal worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb em nog maar 2x gehoord, maar vind em niet zo goed als Sex on Fire.
Die gast wil ik echt niet horenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Florent aan de telefoon. Nou, ben benieuwd..
wat heeft hij te melden? radio is uit hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Florent aan de telefoon. Nou, ben benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |