Oneindig deelbaar weet ik niets vanaf.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:27 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja ik denk wel eens dat het allemaal teleportatie is in m'n droom; zo ben ik hier en hop, zo ben ik daar.
Eigenlijk wiskundig gezien (occult?) moet het ook wel want als alles oneindig deelbaar is dan kan je vinger nooit een toets raken ( je moet eerst bv de helft overbruggen en dan weer de helft, enzz
Als je een papietje door midden knipt en dan weer en weer, het zal nooit in het niets verdwijnen, er blijft ALTIJD een deelrest, zo is het ook met afstand, in meters --> je muis op je scherm: je denkt/ziet een voeiende beweging, maar we weten dat het allemaal kleine foto's zijn snel achter elkaar geplaatst, een filmquote:Op donderdag 4 september 2008 23:33 schreef Topspin het volgende:
[..]
Oneindig deelbaar weet ik niets vanaf.
Weet wel dat het afleggen van een afstand langer duurt dan het bereiken van het doelDan moet ik 20 minuten fietsen of lopen om mijn doel te bereiken en heb ik eenmaal het doel bereikt dan lijken die 20 minuten niet eens voorbij te zijn gegaan alsof het bereiken van het doel alleen maar belangrijk is.
10 minuten wachten is lang en twee weken vakantie is kortquote:Op donderdag 4 september 2008 23:33 schreef Topspin het volgende:
[..]
Oneindig deelbaar weet ik niets vanaf.
Weet wel dat het afleggen van een afstand langer duurt dan het bereiken van het doelDan moet ik 20 minuten fietsen of lopen om mijn doel te bereiken en heb ik eenmaal het doel bereikt dan lijken die 20 minuten niet eens voorbij te zijn gegaan alsof het bereiken van het doel alleen maar belangrijk is. Of een dag vol verplichtingen en stress, dan duurt zo'n dag best lang op het moment van meemaken maar is die dag voorbij en lig ik op de bank dan lijkt het wederom zo te zijn dat die dag in een mum van tijd voorbij is gegaan.
Relativiteit van tijd zal het zijn.
Nog 10 minuten en dan ga ik maar weg, hoe lang duren 10 minuten? Op de klok 600 seconden maar gevoelsmatig kan het niet worden uitgedrukt.
Als je werken als hobby ziet en thuis zitten als hel ziet dan zijn 2 weken vakantie ook langquote:Op donderdag 4 september 2008 23:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
10 minuten wachten is lang en twee weken vakantie is kort
Het is een relatief gegeven, als ik iemandzie die ik lange TIJD niet heb gezien dan zeg ik:quote:Op donderdag 4 september 2008 23:41 schreef Topspin het volgende:
[..]
Als je werken als hobby ziet en thuis zitten als hel ziet dan zijn 2 weken vakantie ook lang
Zo zijn er vast en zeker mensen die liever op het werk zijn dan thuis, door allerlei redenen en omstandigheden. Niet het overgrote deel maar ze bestaan vast en zeker wel.
Zo is het bij iedereen in zekere zin anders hoe tijd ervaren wordt.
Nee hetgaat om de afstanden, als je een tennis bal over het net slaat dan moet die bal eerst de helft overbruggen enzz. Je houdty altijd een deel over, tenzijn het gaat zoals op een computer, snelle plaatjes die achter elkaar wisselen zo snel dat het vloeiend lijkt, zoals de muis beweging op je monitorquote:Op donderdag 4 september 2008 23:39 schreef Topspin het volgende:
Misschien is je vinger minder deelbaar dan de toets van je toetsenbord dat je daarom de toets kunt indrukken en niet dwars door de toets heendrukt. Dat de toets dus meer harder is dan je vinger.
Druk je met je vinger door een pudding dan ga je er wel dwars doorheen omdat die pudding zachter is qua materiaal.
Heb er verder de ballen verstand van, natuurkunde was nooit mijn favourite vak omdat die leraar een klootzak was.
En in china eten ze hond en wij eten chineesquote:Op donderdag 4 september 2008 23:46 schreef Topspin het volgende:
Hoelang is echter de vraag en Hoelang is een chinees en babi pangang is een gerecht
Ik ga afsluiten nu
Altijd jammer dat je niet meer precies weet waar het over gaat, zelf ben ik dan altijd nieuwsgierig naar het verloop van zo'n droom maar goed, dan komt de nacht erop altijd weer een nieuwe die misschien beter te herinneren is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:32 schreef Summers het volgende:
gatver ijskoude olifantenslurf ... ik had twee dagen geleden een nachtmerrie maar weet niet meer waar het over ging , volgens mij dat het spookte in mijn huis maar weet niet meer wat er gebeurde ik weet alleen dat ik alleen thuis was met mijn twee poezen en ik was ergens bang voor .
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:39 schreef neo567 het volgende:
Ik had een droom dat er in mijn hersen werdt gekeken naar wat ik droomde, zoals in die film Minority report, mijn droom zag ik op een groot doorzichtig beeld scherm en er zat iemand herinneringen aan mijn droombeelden te koppelen, ik droomde dus dat ik moest kiezen tussen twee vrouwen, ik koos degene die ik het leukste vond , toen zag ik op dat beeldscherm, waarom ik die beslissing maakte; door een herinnering uit het echte leven, het werd rechtstreeks gekoppeld, als het ware met een linkje, een verbinding, aan de droom beelden, nog nooit zoiets meegemaakt, ik moest gelijk denken aan minority report, waar Tom cruise met z'n handen de beelden bekijkt op een groot scherm van die drie helderziende mensen die in een bak met water liggen.
Heel apart!!!
http://www.imdb.com/title/tt0181689/
van YT:
Clearly the illuminati hand signal he leaves on the screen at the end(horned beast) along with a serpent, like Brotherhood of the serpent or snake. I agree.
Ik ben een onafhankelijk levend wezen met eigen wil en geest die binnen de perken van de mogelijkheden zichzelf moet leren ontplooienquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:54 schreef neo567 het volgende:
Ik ben gvd gewoon AI, een lopende robot, ofzo, Stelletje MF!
Zal gewoon vanplexie glas zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:55 schreef Topspin het volgende:
[..]
Nice device
Vraag me wel af hoe het zit met vingerafdrukken en vlekken op het scherm. Als ik per ongeluk het scherm aanraak dan komt er een vlek op die ik vaak met moeite eraf moet halen.
Dat gevoel heb jequote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik ben een onafhankelijk levend wezen met eigen wil en geest die binnen de perken van de mogelijkheden zichzelf moet leren ontplooien
Zo komt het over, ik kan gaan en staan waar ik wil maar het moet wel binnen mijn budget passen en ook binnen mijn interesses. Daarbij moet ik ook willen en soms is het moeten maar bij moeten is er geen vrijheid.
Wat zijn de mogelijkheden verder van dat apparaat?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zal gewoon vanplexie glas zijn?
galssex dus.
Maar let op de tijd dat het filpmje is gepost --> 6 augustus 2006, zonder die romeinse keizers julie en augustus was het de zesde dag van de zesde maand enzz
Verder hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:58 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wat zijn de mogelijkheden verder van dat apparaat?
Ik denk het ja, ik ervaar op dit moment geen beperkingen behalve mijn saldo op de bank die wel wat hoger zou mogen zijn. Geld is dan een zaak apart, zonder veel geld is er ook wat mogelijk in vrijheid maar wel meer beperkt.quote:
Ik zie hem foto's verschuiven en nog meer van dat, heb het filmpje niet afgekeken maar het is toch niet zo dat ze mensen verbinden aan dat apparaat om rampen te voorspellen of wel? Zo jah dan kijk ik het filmpje af, bij 6 minuten stop gezet omdat ik dacht dat ik alles wel gezien had. Wie weet heb ik de climax wel geskipped ook, tis te vroeg om 10 minuten te concentreren op 1 filmpje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Verder hoe bedoel je?
Als je dat filmpje kijkt dan zie je wat ze er mee kunnen en zo.
Niet normaal, maar heb je die film minority report gezien?
Maar je doet waarschijnlijk wat je MOET doenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik denk het ja, ik ervaar op dit moment geen beperkingen behalve mijn saldo op de bank die wel wat hoger zou mogen zijn. Geld is dan een zaak apart, zonder veel geld is er ook wat mogelijk in vrijheid maar wel meer beperkt.
Als ik nu beslis om iets te doen dan kan ik dat doen, maar ik heb nu geen zin om de deur uit te gaan want het is te vroeg dus ik beslis om koffie te drinken, zou ook een kopje thee kunnen zetten of een glas cola kunnen pakken dus heb al 3 opties op het gebied van drinken.
Zou nu kunnen hardlopen of gaan fietsen, anders naar de winkel. Een vakantie boeken zit er helaas niet in en zelfs al had ik geld dan nog zou ik het waarschijnlijk niet doen.
Kan zelfs in de vijver springen als ik wil maar dat lijkt me niet verstandig
Ik doe wat ik doe omdat ik ook vaak gewend ben om het te doen zoals ik het deed. Maar dan ben ik wel bezig om oude patronen te doorbreken zodat ik niet al te zeer op de automatische piloot ga functioneren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar je doet waarschijnlijk wat je MOET doen
Kijk maar wat ie aan het einde tekent, mischien herken je watquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:03 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ik zie hem foto's verschuiven en nog meer van dat, heb het filmpje niet afgekeken maar het is toch niet zo dat ze mensen verbinden aan dat apparaat om rampen te voorspellen of wel? Zo jah dan kijk ik het filmpje af, bij 6 minuten stop gezet omdat ik dacht dat ik alles wel gezien had. Wie weet heb ik de climax wel geskipped ook, tis te vroeg om 10 minuten te concentreren op 1 filmpje.
FF koffie zetten![]()
Zal eens vooruit spoelen straks, eerst ff bakkie leut zetten en shaggie rollenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kijk maar wat ie aan het einde tekent, mischien herken je wat
meestal weet ik niet meer wat ik heb gedroomd , als er een droom is die ik wel onthoud dan zijn dat meestal dromen die me iets vertellen .quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:54 schreef Topspin het volgende:
[..]
Altijd jammer dat je niet meer precies weet waar het over gaat, zelf ben ik dan altijd nieuwsgierig naar het verloop van zo'n droom maar goed, dan komt de nacht erop altijd weer een nieuwe die misschien beter te herinneren is.
Dromen die jou iets vertellen, of is het een maker die jou iets verteld, mijn ogen zijn open gegaan vanacht terwijl ik ze dichthadquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:10 schreef Summers het volgende:
[..]
meestal weet ik niet meer wat ik heb gedroomd , als er een droom is die ik wel onthoud dan zijn dat meestal dromen die me iets vertellen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |