abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61389496
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:27 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ja ik denk wel eens dat het allemaal teleportatie is in m'n droom; zo ben ik hier en hop, zo ben ik daar.

Eigenlijk wiskundig gezien (occult?) moet het ook wel want als alles oneindig deelbaar is dan kan je vinger nooit een toets raken ( je moet eerst bv de helft overbruggen en dan weer de helft, enzz
Oneindig deelbaar weet ik niets vanaf.

Weet wel dat het afleggen van een afstand langer duurt dan het bereiken van het doel Dan moet ik 20 minuten fietsen of lopen om mijn doel te bereiken en heb ik eenmaal het doel bereikt dan lijken die 20 minuten niet eens voorbij te zijn gegaan alsof het bereiken van het doel alleen maar belangrijk is. Of een dag vol verplichtingen en stress, dan duurt zo'n dag best lang op het moment van meemaken maar is die dag voorbij en lig ik op de bank dan lijkt het wederom zo te zijn dat die dag in een mum van tijd voorbij is gegaan.

Relativiteit van tijd zal het zijn.

Nog 10 minuten en dan ga ik maar weg, hoe lang duren 10 minuten? Op de klok 600 seconden maar gevoelsmatig kan het niet worden uitgedrukt.
Genieten is toegestaan!!!
  donderdag 4 september 2008 @ 23:36:15 #122
34793 neo567
You know who
pi_61389570
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:33 schreef Topspin het volgende:

[..]

Weet wel dat het afleggen van een afstand langer duurt dan het bereiken van het doel Dan moet ik 20 minuten fietsen of lopen om mijn doel te bereiken en heb ik eenmaal het doel bereikt dan lijken die 20 minuten niet eens voorbij te zijn gegaan alsof het bereiken van het doel alleen maar belangrijk is.
Als je een papietje door midden knipt en dan weer en weer, het zal nooit in het niets verdwijnen, er blijft ALTIJD een deelrest, zo is het ook met afstand, in meters --> je muis op je scherm: je denkt/ziet een voeiende beweging, maar we weten dat het allemaal kleine foto's zijn snel achter elkaar geplaatst, een film
  donderdag 4 september 2008 @ 23:38:47 #123
34793 neo567
You know who
pi_61389623
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:33 schreef Topspin het volgende:

[..]

Weet wel dat het afleggen van een afstand langer duurt dan het bereiken van het doel Dan moet ik 20 minuten fietsen of lopen om mijn doel te bereiken en heb ik eenmaal het doel bereikt dan lijken die 20 minuten niet eens voorbij te zijn gegaan alsof het bereiken van het doel alleen maar belangrijk is. Of een dag vol verplichtingen en stress, dan duurt zo'n dag best lang op het moment van meemaken maar is die dag voorbij en lig ik op de bank dan lijkt het wederom zo te zijn dat die dag in een mum van tijd voorbij is gegaan.

Relativiteit van tijd zal het zijn.

Nog 10 minuten en dan ga ik maar weg, hoe lang duren 10 minuten? Op de klok 600 seconden maar gevoelsmatig kan het niet worden uitgedrukt.
10 minuten wachten is lang en twee weken vakantie is kort
pi_61389641
Misschien is je vinger minder deelbaar dan de toets van je toetsenbord dat je daarom de toets kunt indrukken en niet dwars door de toets heendrukt. Dat de toets dus meer harder is dan je vinger.

Druk je met je vinger door een pudding dan ga je er wel dwars doorheen omdat die pudding zachter is qua materiaal.

Heb er verder de ballen verstand van, natuurkunde was nooit mijn favourite vak omdat die leraar een klootzak was.
pi_61389685
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:38 schreef neo567 het volgende:

[..]

10 minuten wachten is lang en twee weken vakantie is kort
Als je werken als hobby ziet en thuis zitten als hel ziet dan zijn 2 weken vakantie ook lang

Zo zijn er vast en zeker mensen die liever op het werk zijn dan thuis, door allerlei redenen en omstandigheden. Niet het overgrote deel maar ze bestaan vast en zeker wel.

Zo is het bij iedereen in zekere zin anders hoe tijd ervaren wordt.

Een slapeloze nacht waar geen einde aan lijkt te komen of een goede nacht van diepe slaap met fijne dromen. De eerste lijkt 50 uur te duren en de andere amper 1 minuut. Maar dat is iets heel anders
  donderdag 4 september 2008 @ 23:44:38 #126
34793 neo567
You know who
pi_61389755
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:41 schreef Topspin het volgende:

[..]

Als je werken als hobby ziet en thuis zitten als hel ziet dan zijn 2 weken vakantie ook lang

Zo zijn er vast en zeker mensen die liever op het werk zijn dan thuis, door allerlei redenen en omstandigheden. Niet het overgrote deel maar ze bestaan vast en zeker wel.

Zo is het bij iedereen in zekere zin anders hoe tijd ervaren wordt.
Het is een relatief gegeven, als ik iemandzie die ik lange TIJD niet heb gezien dan zeg ik:
heb je in een TIJD niet gezien.
pi_61389807
Hoelang is echter de vraag en Hoelang is een chinees en babi pangang is een gerecht

Ik ga afsluiten nu
  donderdag 4 september 2008 @ 23:49:15 #128
34793 neo567
You know who
pi_61389844
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:39 schreef Topspin het volgende:
Misschien is je vinger minder deelbaar dan de toets van je toetsenbord dat je daarom de toets kunt indrukken en niet dwars door de toets heendrukt. Dat de toets dus meer harder is dan je vinger.

Druk je met je vinger door een pudding dan ga je er wel dwars doorheen omdat die pudding zachter is qua materiaal.

Heb er verder de ballen verstand van, natuurkunde was nooit mijn favourite vak omdat die leraar een klootzak was.
Nee hetgaat om de afstanden, als je een tennis bal over het net slaat dan moet die bal eerst de helft overbruggen enzz. Je houdty altijd een deel over, tenzijn het gaat zoals op een computer, snelle plaatjes die achter elkaar wisselen zo snel dat het vloeiend lijkt, zoals de muis beweging op je monitor
  donderdag 4 september 2008 @ 23:56:23 #129
34793 neo567
You know who
pi_61389984
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:46 schreef Topspin het volgende:
Hoelang is echter de vraag en Hoelang is een chinees en babi pangang is een gerecht

Ik ga afsluiten nu
En in china eten ze hond en wij eten chinees
pi_61393679
In China eten ze ook ijskoude olifantenslurf en nog meer van dat vreemde voedsel, Chinees eten in China is compleet anders dan wij gewend zijn hier. Op de Duitse zender een programma gezien waarbij dus de meest bizarre gerechten naar voren kwamen en er werd amper rijst gegeten en babi pangang ook al niet

Vannacht echt vreemde droom gehad, ik had een soort van machine/kermisattractie en daar werden mensen met hun brein verbonden aan een computer zonder kabels maar puur door straling. Ik moest de computer bedienen en eerst ging ik het 3 Dimensionale geluid goed instellen wat me niet direct goed lukte. Vrienden zaten in de stoelen om een reis te maken zoals in total recall. Er waren 4 verschillende programma's, de kleur blauw, geel, groen en rood kon uit gekozen worden. Eerst wilde ik een programma opzetten over een reis door alaska in de strenge winter waarbij er een survival tocht over hoge gebergtes gedaan moest worden maar dat wilden ze niet, dus toen maar een reis laten maken die milder was als op een zonnige vakantie
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:32:32 #131
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61394109
gatver ijskoude olifantenslurf ... ik had twee dagen geleden een nachtmerrie maar weet niet meer waar het over ging , volgens mij dat het spookte in mijn huis maar weet niet meer wat er gebeurde ik weet alleen dat ik alleen thuis was met mijn twee poezen en ik was ergens bang voor .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:39:48 #132
34793 neo567
You know who
pi_61394272
Ik had een droom dat er in mijn hersen werdt gekeken naar wat ik droomde, zoals in die film Minority report, mijn droom zag ik op een groot doorzichtig beeld scherm en er zat iemand herinneringen aan mijn droombeelden te koppelen, ik droomde dus dat ik moest kiezen tussen twee vrouwen, ik koos degene die ik het leukste vond , toen zag ik op dat beeldscherm, waarom ik die beslissing maakte; door een herinnering uit het echte leven, het werd rechtstreeks gekoppeld, als het ware met een linkje, een verbinding, aan de droom beelden, nog nooit zoiets meegemaakt, ik moest gelijk denken aan minority report, waar Tom cruise met z'n handen de beelden bekijkt op een groot scherm van die drie helderziende mensen die in een bak met water liggen.
Heel apart!!!

http://www.imdb.com/title/tt0181689/

van YT:

Clearly the illuminati hand signal he leaves on the screen at the end(horned beast) along with a serpent, like Brotherhood of the serpent or snake. I agree.

[ Bericht 15% gewijzigd door neo567 op 05-09-2008 09:50:53 ]
pi_61394536
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:32 schreef Summers het volgende:
gatver ijskoude olifantenslurf ... ik had twee dagen geleden een nachtmerrie maar weet niet meer waar het over ging , volgens mij dat het spookte in mijn huis maar weet niet meer wat er gebeurde ik weet alleen dat ik alleen thuis was met mijn twee poezen en ik was ergens bang voor .
Altijd jammer dat je niet meer precies weet waar het over gaat, zelf ben ik dan altijd nieuwsgierig naar het verloop van zo'n droom maar goed, dan komt de nacht erop altijd weer een nieuwe die misschien beter te herinneren is.
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:54:31 #134
34793 neo567
You know who
pi_61394537
Ik ben gvd gewoon AI, een lopende robot, ofzo, Stelletje MF!
pi_61394553
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:39 schreef neo567 het volgende:
Ik had een droom dat er in mijn hersen werdt gekeken naar wat ik droomde, zoals in die film Minority report, mijn droom zag ik op een groot doorzichtig beeld scherm en er zat iemand herinneringen aan mijn droombeelden te koppelen, ik droomde dus dat ik moest kiezen tussen twee vrouwen, ik koos degene die ik het leukste vond , toen zag ik op dat beeldscherm, waarom ik die beslissing maakte; door een herinnering uit het echte leven, het werd rechtstreeks gekoppeld, als het ware met een linkje, een verbinding, aan de droom beelden, nog nooit zoiets meegemaakt, ik moest gelijk denken aan minority report, waar Tom cruise met z'n handen de beelden bekijkt op een groot scherm van die drie helderziende mensen die in een bak met water liggen.
Heel apart!!!

http://www.imdb.com/title/tt0181689/

van YT:

Clearly the illuminati hand signal he leaves on the screen at the end(horned beast) along with a serpent, like Brotherhood of the serpent or snake. I agree.

Nice device

Vraag me wel af hoe het zit met vingerafdrukken en vlekken op het scherm. Als ik per ongeluk het scherm aanraak dan komt er een vlek op die ik vaak met moeite eraf moet halen.
pi_61394607
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:54 schreef neo567 het volgende:
Ik ben gvd gewoon AI, een lopende robot, ofzo, Stelletje MF!
Ik ben een onafhankelijk levend wezen met eigen wil en geest die binnen de perken van de mogelijkheden zichzelf moet leren ontplooien

Zo komt het over, ik kan gaan en staan waar ik wil maar het moet wel binnen mijn budget passen en ook binnen mijn interesses. Daarbij moet ik ook willen en soms is het moeten maar bij moeten is er geen vrijheid.
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:57:40 #137
34793 neo567
You know who
pi_61394626
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:55 schreef Topspin het volgende:

[..]

Nice device

Vraag me wel af hoe het zit met vingerafdrukken en vlekken op het scherm. Als ik per ongeluk het scherm aanraak dan komt er een vlek op die ik vaak met moeite eraf moet halen.
Zal gewoon vanplexie glas zijn?
galssex dus.
Maar let op de tijd dat het filpmje is gepost --> 6 augustus 2006, zonder die romeinse keizers julie en augustus was het de zesde dag van de zesde maand enzz
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:58:21 #138
34793 neo567
You know who
pi_61394643
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik ben een onafhankelijk levend wezen met eigen wil en geest die binnen de perken van de mogelijkheden zichzelf moet leren ontplooien

Zo komt het over, ik kan gaan en staan waar ik wil maar het moet wel binnen mijn budget passen en ook binnen mijn interesses. Daarbij moet ik ook willen en soms is het moeten maar bij moeten is er geen vrijheid.
Dat gevoel heb je
pi_61394651
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef neo567 het volgende:

[..]

Zal gewoon vanplexie glas zijn?
galssex dus.
Maar let op de tijd dat het filpmje is gepost --> 6 augustus 2006, zonder die romeinse keizers julie en augustus was het de zesde dag van de zesde maand enzz
Wat zijn de mogelijkheden verder van dat apparaat?
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:01:31 #140
34793 neo567
You know who
pi_61394730
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:58 schreef Topspin het volgende:

[..]

Wat zijn de mogelijkheden verder van dat apparaat?
Verder hoe bedoel je?
Als je dat filmpje kijkt dan zie je wat ze er mee kunnen en zo.

Niet normaal, maar heb je die film minority report gezien?
pi_61394733
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:58 schreef neo567 het volgende:

[..]

Dat gevoel heb je
Ik denk het ja, ik ervaar op dit moment geen beperkingen behalve mijn saldo op de bank die wel wat hoger zou mogen zijn. Geld is dan een zaak apart, zonder veel geld is er ook wat mogelijk in vrijheid maar wel meer beperkt.

Als ik nu beslis om iets te doen dan kan ik dat doen, maar ik heb nu geen zin om de deur uit te gaan want het is te vroeg dus ik beslis om koffie te drinken, zou ook een kopje thee kunnen zetten of een glas cola kunnen pakken dus heb al 3 opties op het gebied van drinken.

Zou nu kunnen hardlopen of gaan fietsen, anders naar de winkel. Een vakantie boeken zit er helaas niet in en zelfs al had ik geld dan nog zou ik het waarschijnlijk niet doen.

Kan zelfs in de vijver springen als ik wil maar dat lijkt me niet verstandig
pi_61394779
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef neo567 het volgende:

[..]

Verder hoe bedoel je?
Als je dat filmpje kijkt dan zie je wat ze er mee kunnen en zo.

Niet normaal, maar heb je die film minority report gezien?
Ik zie hem foto's verschuiven en nog meer van dat, heb het filmpje niet afgekeken maar het is toch niet zo dat ze mensen verbinden aan dat apparaat om rampen te voorspellen of wel? Zo jah dan kijk ik het filmpje af, bij 6 minuten stop gezet omdat ik dacht dat ik alles wel gezien had. Wie weet heb ik de climax wel geskipped ook, tis te vroeg om 10 minuten te concentreren op 1 filmpje.

FF koffie zetten
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:03:52 #143
34793 neo567
You know who
pi_61394786
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik denk het ja, ik ervaar op dit moment geen beperkingen behalve mijn saldo op de bank die wel wat hoger zou mogen zijn. Geld is dan een zaak apart, zonder veel geld is er ook wat mogelijk in vrijheid maar wel meer beperkt.

Als ik nu beslis om iets te doen dan kan ik dat doen, maar ik heb nu geen zin om de deur uit te gaan want het is te vroeg dus ik beslis om koffie te drinken, zou ook een kopje thee kunnen zetten of een glas cola kunnen pakken dus heb al 3 opties op het gebied van drinken.

Zou nu kunnen hardlopen of gaan fietsen, anders naar de winkel. Een vakantie boeken zit er helaas niet in en zelfs al had ik geld dan nog zou ik het waarschijnlijk niet doen.

Kan zelfs in de vijver springen als ik wil maar dat lijkt me niet verstandig
Maar je doet waarschijnlijk wat je MOET doen
pi_61394849
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:03 schreef neo567 het volgende:

[..]

Maar je doet waarschijnlijk wat je MOET doen
Ik doe wat ik doe omdat ik ook vaak gewend ben om het te doen zoals ik het deed. Maar dan ben ik wel bezig om oude patronen te doorbreken zodat ik niet al te zeer op de automatische piloot ga functioneren.

Volgende maand weer gesprek met arbeidsdeskundige en dat is een MOETEN, maar het is ook vrijwillig omdat ik het thuis zitten niet meer zie zitten. Zelfs verplichtingen kunnen vrijwillig gedaan worden, tis maar net wat voor verplichting het is en hoe je naar de verplichting kijkt. Is het een negatieve verplichting dan nog kun je die verplichting minder zwaar maken door anders te overwegen.

Ik voel me dus niet echt slaaf van de maatschappij, zelfs als ik verplicht een pas moet aanvragen of een uittreksel van het bevolkingsregister moet halen of wat anders dat mij identificeert dan hecht ik daar niet zoveel waarde aan omdat het erbij hoort. 20 minuten in de wachtrij staan is wat anders.

Moet dan wel een nieuwe digi-pas halen bij de bank waar ik geen zin in heb, maar ik wacht dan gewoon ff totdat het moment komt dat ik wel zin heb. Sommige dingen hoeven niet van het ene op het andere moment te gebeuren en kunnen uitgesteld worden, zolang het geen afstel wordt is het goed.
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:07:12 #145
34793 neo567
You know who
pi_61394871
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:03 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik zie hem foto's verschuiven en nog meer van dat, heb het filmpje niet afgekeken maar het is toch niet zo dat ze mensen verbinden aan dat apparaat om rampen te voorspellen of wel? Zo jah dan kijk ik het filmpje af, bij 6 minuten stop gezet omdat ik dacht dat ik alles wel gezien had. Wie weet heb ik de climax wel geskipped ook, tis te vroeg om 10 minuten te concentreren op 1 filmpje.

FF koffie zetten
Kijk maar wat ie aan het einde tekent, mischien herken je wat
pi_61394909
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:07 schreef neo567 het volgende:

[..]

Kijk maar wat ie aan het einde tekent, mischien herken je wat
Zal eens vooruit spoelen straks, eerst ff bakkie leut zetten en shaggie rollen
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:10:27 #147
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61394946
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:54 schreef Topspin het volgende:

[..]

Altijd jammer dat je niet meer precies weet waar het over gaat, zelf ben ik dan altijd nieuwsgierig naar het verloop van zo'n droom maar goed, dan komt de nacht erop altijd weer een nieuwe die misschien beter te herinneren is.
meestal weet ik niet meer wat ik heb gedroomd , als er een droom is die ik wel onthoud dan zijn dat meestal dromen die me iets vertellen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:16:37 #148
34793 neo567
You know who
pi_61395069
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:10 schreef Summers het volgende:

[..]

meestal weet ik niet meer wat ik heb gedroomd , als er een droom is die ik wel onthoud dan zijn dat meestal dromen die me iets vertellen .
Dromen die jou iets vertellen, of is het een maker die jou iets verteld, mijn ogen zijn open gegaan vanacht terwijl ik ze dichthad
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:17:17 #149
34793 neo567
You know who
pi_61395083
Koffieehhhh
pi_61395135
Dat met die slang en die hoorns zie ik dus meer als grapje, kan het niet echt serieus nemen maar goed, ik ben niet meer zo van de verbanden dat het iets betekend omdat het op 6 augustus 2006 is geplaatst

Maar goed, wel typisch dat hij dat tekend, hij is er dus wel mee bezig. Niet iedereen weet ervan af dat het een slang is.

Kan ook zeggen en beweren dat hij via die techniek de duivel aan het wakker roepen is natuurlijk, maar dat is dan als grap bedoeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')