Ik doelde op:quote:Op woensdag 3 september 2008 21:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je Hoofd is kut.
Waarom trouwens 2 hoofdletters
Sorryquote:Op woensdag 3 september 2008 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik doelde op:
Klacht: Talpa
Sikjes zijn voor WoW-nerdsquote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef Pollewoppie het volgende:
hip sikje meld zich!!
Agenten met een snor krijgen niet voor niets meer betaaldquote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik wil een aziatische snor...oh wacht.
Snorren zijn voor mensen met een autoriteits probleem
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:56 schreef spoor4 het volgende:
Om voedsel in op te slaan natuurlijk.
Waarom gebruiken hamsters hun wangen danquote:Op woensdag 3 september 2008 22:56 schreef spoor4 het volgende:
Om voedsel in op te slaan natuurlijk.
Kan iemand die snor eens wegsoepen?quote:Op donderdag 4 september 2008 01:40 schreef zkr623 het volgende:
De man met de bekendste snor ten alle tijden....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kan iemand die snor eens wegsoepen?Volgens mij ziet dat best eng uit.
Doet me weinig.quote:
Want vanaf vandaag worden de mannen onder de 40 ineens niet meer ouder?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Nikmans het volgende:
Je kent het wel: kerels met snorren
[ afbeelding ]
Waarom zouden mensen een snor willen?
Is het soms gaaf om uit te zien als een pedofiel? Het zijn ook alleen maar gasten van middelbare leeftijd die hiermee rondlopenDus gelukkig is de snordrager met uitsterven bedreigd
Klacht: Talpa
Juist, intelligente mensen hebben een snor.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:55 schreef Floripas het volgende:
Ik ben voor de terugkeer van de wilde borstelsnor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dan alleen een snor hè, niks geen combinatie van baard en snor. zoalsquote:Op donderdag 4 september 2008 21:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Juist, intelligente mensen hebben een snor.
Dus, als ik mijn baard weg zou halen en de snor zou laten staan ben ik meteen stukken intelligenter. Maar even proberenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:46 schreef Fratz het volgende:
[..]
maar dan alleen een snor hè, niks geen combinatie van baard en snor. zoalsbijvoorbeeld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |