Het is wel een straat met inspiratie!quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:03 schreef Gwywen het volgende:
In dezelfde straat als JDude z'n huisje staan er meer te koop.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook briljant hoe ze dat dakterras bereikbaar hebben gemaakt, een soort verlengde zwembad trap, zie maar eens een dienblad met de koffie en koekjes op het dakterras te krijgenquote:Op zondag 7 september 2008 10:54 schreef Escaflowne het volgende:
Deze woning heeft een riant dakterras:
[ afbeelding ]
En ook nog een apart rokershoekje:
[ afbeelding ]
Ter illustratie.. Daarboven zit het dakterras. Niet geschikt voor mensen die aan hoogtevrees leiden:
[ afbeelding ]
Ik vind dat echt wil iets hebben zo, dat minimalistische.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:30 schreef Ireth het volgende:
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmminimalisme...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een onwijs leuk huis!
Koffie in een thermoskan en dat met de rest in een boodschappen tas en dan via een touw op hijsenquote:Op zondag 7 september 2008 12:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook briljant hoe ze dat dakterras bereikbaar hebben gemaakt, een soort verlengde zwembad trap, zie maar eens een dienblad met de koffie en koekjes op het dakterras te krijgen
Ik zie niet wat hier zo raar aan is?quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
1 Wereldkaart, 2 foto's...
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/006/373/269_groot.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
Ik ben dol op kleuren, maar wat vind ik dit stijlvol gedaanquote:Op zondag 7 september 2008 10:32 schreef Escaflowne het volgende:
Fotosoep?:
[ afbeelding ]
In ieder geval veel zwart-wit:
[ afbeelding ]
Met bruin en paarse accenten (apart):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En lime accenten (alleen de lamp steekt nogal af):
[ afbeelding ]
Complimenten voor de inrichting. Huis staat in Utrecht, meer foto's hier.
Het ging dus inderdaad om de groothoeklens op de tweede foto, daar lijkt het nog wat qua ruimte maar aan de wereldkaart zie je dat daar geen zak van klopt....quote:Op zondag 7 september 2008 14:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier zo raar aan is?
Vind het er wel leuk uitzien
Mooi landgoed, zou het graag willen hebbenquote:Op zondag 7 september 2008 10:55 schreef Ireth het volgende:
Loopt daar nou net een koe voorbij?
[ afbeelding ]
"Welkom bij Groen in Eigen Land, waar wij u de meest prachtige lokaties tonen!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, en er staat ergens tussen al dat groen ook nog een huis te koop!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo moest ff goed zoeken waar de bril was... maar het lijkt me erg vreemd zitten net of je op je tafel zit te schijten..quote:Op zondag 7 september 2008 15:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Creatief met wc-pot
(let ook op de bijpassende rolhouder)
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |