Waarschijnlijk heeft de verkopende partij dan een andere makelaar in de arm genomen (aangezien de vorige makelaar het niet verkocht kreeg), en die maakt dan natuurlijk weer zelf een nieuwe funda entry aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waar laten we de vogel? Ach hang maar aan de muur, plantje erbij, klaar....
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat het huis al veel langer te koop staat, maar volgens funda pas 3 dagen.
Pas op voor de leeuw![]()
[ afbeelding ]
linkje
...die schuin tegen de muur aanleunt.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:08 schreef _Arthur het volgende:
Opvallender is de tv van 2 bij 1.5meter.
Lijkt me een superhuis, jammer dat de buurt wat minder is.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waar laten we de vogel? Ach hang maar aan de muur, plantje erbij, klaar....
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat het huis al veel langer te koop staat, maar volgens funda pas 3 dagen.
Wat een geweldig huis verder! (* Gwywen rent naar de sigarenboer om een staatslot te kopen)quote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik dat nou goed alleen een touw om in /uit dat bed te komen????
Linkje
Ik denk dat ik voor de hypotheek ook een sponsor nodig heb.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:36 schreef verita het volgende:
[..]
Oh, die kerkIk zeg het niet gauw maar hiervoor zou ik mijn stulp wel willen ruilen. Die ramen, dat licht, die hoge plafonds. En dan wel even een sponsor zoeken voor de stookkosten, he?
[..]
Lijkt me lastig het bed verschonenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik dat nou goed alleen een touw om in /uit dat bed te komen????
Linkje
De buurt valt reuze mee hoor, heb zelf een jaar of drie een paar straten verderop gewoond.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lijkt me een superhuis, jammer dat de buurt wat minder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |