pm ff d'r hyvesquote:Op woensdag 3 september 2008 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ene uit St. Joost die weet ik waar die woont
Maar toen ik dit topic van PM zag moest ik meteen denken aan mijn buurmeisje. Die doet ook CIOS in Sittard en is ook zo vet als een koe.
copy en paste dit topic ff in de scquote:Op woensdag 3 september 2008 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn collega zegt ontopic en anders naar de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef Tellorian het volgende:
[ afbeelding ]
Zag de verdachte er zo uit?!
Ik denk dat het dan sneller vergeven is...quote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef Nemain het volgende:
[..]
![]()
Was het minder erg geweest als het een slanke deerne was geweest?
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:34 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik las: Dikke meid streelt satekroket
quote:
Je collega modereert tenminste, dat kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn collega zegt ontopic en anders naar de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pittig!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:18 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik heb een keer een satekroket in mijn kont gestopt.
Toen je hem eruit trok zat er zeker pindasaus aan?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:18 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik heb een keer een satekroket in mijn kont gestopt.
Echtquote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef nozem het volgende:
Dan laat je er een voor je frituren, Einstein.
Of miste je dan de stoptrein naar Geleen?
Nee natuurlijk niet. Poep zat eraan. Poep,quote:Op woensdag 3 september 2008 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toen je hem eruit trok zat er zeker pindasaus aan?
Toch maar 'n klysma toch de volgende keer?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:22 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Poep zat eraan. Poep,
Ja hallo, ik ben géén vette zeug jaquote:Op woensdag 3 september 2008 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
In Sittard wonen alleen maar wijven die 100+ kilo wegen. Ik heb daar nog nooit een lekkertje weten te spotten.
Dus eigenlijk vind ik dit geen klacht, maar een keuze. JIJ woont in Sittard, dus jij maakt de keuze om tussen vette zeugen te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |