het ergste was : ze had een cios trainingspak aanquote:Op woensdag 3 september 2008 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
In Sittard wonen alleen maar wijven die 100+ kilo wegen. Ik heb daar nog nooit een lekkertje weten te spotten.
Dus eigenlijk vind ik dit geen klacht, maar een keuze. JIJ woont in Sittard, dus jij maakt de keuze om tussen vette zeugen te wonen.
OMFG. Had ze blond haar...quote:Op woensdag 3 september 2008 18:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
het ergste was : ze had een cios trainingspak aan
ja met van die halflange krulletjes tot op de nekquote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG. Had ze blond haar...
(mijn buurmeisje zit ook op het Cios, reist met de trein en is redelijk vet)
2e keer binnen een paar minuten dat ik zie dat jij waarschijnlijk 1 van de KLB-topic boosdoeners kent.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In alle topics die ik bekijk ken jij iemandquote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dat was ze dan nietquote:Op woensdag 3 september 2008 18:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja met van die halflange krulletjes tot op de nek
Die ene uit St. Joost die weet ik waar die woontquote:Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
2e keer binnen een paar minuten dat ik zie dat jij waarschijnlijk 1 van de KLB-topic boosdoeners kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |