Tweede klacht: het gebruik van het woord 'single'. Echt serieus.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:44 schreef Profesor het volgende:
Dat lekkere wijf van het Callcenter wil gewoon weten of je single en/of eenzaam bent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
Dat verzin je toch niet?quote:
Ze zullen je vast gaan aanraden om je spaarlampen weer te vervangen voor goedkope gloeilampen want ze verdienen nu niet genoeg aan je.quote:
Dat was ook wel het plan!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als je gebeld word zou ik die vent uitlachen.
Ze zijn zeker boos dat ze me aan het eind van het jaar geld moeten teruggeven.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ze zullen je vast gaan aanraden om je spaarlampen weer te vervangen voor goedkope gloeilampen want ze verdienen nu niet genoeg aan je.
Ik weet niet of die optie erbij stond...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:01 schreef lennart12 het volgende:
Ik denk dat ze bij de reden verwachten dat je invult dat je elektriciteit aftapt van de buurman.
Dat vond ik ook al vreemd. Maar ja, bureaucratie, Essent.. Ik denk dat ze er gewoon drie maanden over doen om je gegevens terug te vinden en te verwerken.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Raar dat je het nu al moet invullen. Dat soort zooi komt altijd in december.
Zou het niet bij iedereen anders zijn? De jaarafrekeningen spreiden is misschien makkelijker voor ze dan eens in het jaar 500 man extra personeel inhuren om alles af te handelen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Raar dat je het nu al moet invullen. Dat soort zooi komt altijd in december.
Dat dus, bij mij komt dat in juli al altijd. Wat maakt het uit wanneer dat gebeurt?quote:Op donderdag 4 september 2008 07:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou het niet bij iedereen anders zijn? De jaarafrekeningen spreiden is misschien makkelijker voor ze dan eens in het jaar 500 man extra personeel inhuren om alles af te handelen.
Bij mij was het precies andersom, ze hadden mijn voorschotbedrag toen berekend op de periode dat de vorige bewoner al in zijn nieuwe huis zat... 34 euro per maand om vervolgens een jaar later alles in een keer te mogen betalen (nu had ik daar wel rekening mee gehouden, maar goed)quote:Op donderdag 4 september 2008 09:05 schreef wise het volgende:
ik had soort gelijk iets. Vorige bewoner was een arabier die het waarschijnlijk altijd koud had. Ik werd 100 euro in de maand te hoog ingeschat. Uiteindelijk een riant bedrag terug gehad.
Maar dat ze gaan bellen om dat het te laag is
daar had ik ook ontzettend veel last van toen ik bezopen wasquote:Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef thomaSe het volgende:
oops waarom zit die quote knop zo dichtbij de edit !!!!!!!!!![]()
Een jaar is niet per definitie gelijk aan een kalenderjaar. Het heet dan ook niet kalenderjaarafrekening. De opnamemaand is per regio anders. Dat is bij elke energieaanbieder het geval.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:40 schreef Nemain het volgende:
Vandaag kreeg TS een brief van Essent, of zij haar meterstanden wilde invullen voor de jaarafrekening (het is pas september, maar vooruit).
De reden dat ze er iets over zeggen is juist omdat er door de lage stand een verhoogde kans is dat je een wanbetaler bent. Of dat je de gegevens fout opgeeft. Op basis van gegevens die ze over je weten (zoals vorige standen) stellen ze een verwacht gemiddeld gebruik voor je vast met bepaalde marges. Als je buiten die marges komt (ook als het heel erg hoog is krijg je een melding) wordt er gecontroleerd wat de oorzaak is. Als de reden die je telefonisch geeft niet voldoende verklaring is kun je een meteropnemer verwachten om de stand te controleren. Als je verbruik teveel van het gemiddelde afwijkt is daar *altijd* een reden voor.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:40 schreef Nemain het volgende:
Echt waar, dat geloof je toch niet? Essent, met dat gezeik over energiebesparing en groene stroom gaat mij bellen omdat mijn energieverbruik LAGER is dan dat zij hadden verwacht. Moet ik soms de verwarming aanzetten als ik weg ben, om zo toch maar aan de door de Essent verwachte meterstanden te voldoen?
Ga lekker wanbetalers pesten, of mensen die juist veel meer verbruiken![]()
Die kun je dan elk moment verwachten, sinds een jaar of wat zijn de netbeheerders verplicht om elke 3 jaar een opnemer langs te sturen.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb al in jaren geen controleur aan de deur gehad.
door de ts met ze lage verbruik zal dit beeld heel snel verdwijnen van de buis, en niet snel genoeg opstraat te zien.BEDANK TS.quote:
Haha, die komen altijd overdag en dan ben ik gewoon werken, ik vind altijd 's avonds een briefje in de brievenbus dat ik toch maar gewoon de meterstanden daarop moet invullen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:18 schreef 700MB het volgende:
[..]
Die kun je dan elk moment verwachten, sinds een jaar of wat zijn de netbeheerders verplicht om elke 3 jaar een opnemer langs te sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |