Dan wordt de fail van de evolutie zelfs van episch formaat.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
zwak gehoor zit in de familie
Als ik lach, hou je dan je stomme comments voor je?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan wordt de fail van de evolutie zelfs van episch formaat.
Krijg maar geen kinderen en geef het door aan de rest van je familie.
Alleen als je er een paint van maakt en hier post.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:08 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als ik lach, hou je dan je stomme comments voor je?
True, kost ons weer klauwen met geld.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dan wordt de fail van de evolutie zelfs van episch formaat.
Krijg maar geen kinderen en geef het door aan de rest van je familie.
Buckshot van 50 cent kleingeld in je bakkusquote:
Dan heb jij nog weinig pijn gevoeldquote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef Fha het volgende:
aahw zielig.. oorontsteking is echt de pijnlijkste pijn die ik ooit gevoeld heb.voor TS.
Inderdaad, ik ken niks dat zo venijnig is als oorpijn/ontstekingquote:Op woensdag 3 september 2008 17:10 schreef Fha het volgende:
aahw zielig.. oorontsteking is echt de pijnlijkste pijn die ik ooit gevoeld heb.voor TS.
Jij wenst mij de dood toe?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef TheYoung1 het volgende:
Maak je klacht eens waar dan!!
Totdan, onterechte klacht!
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Buckshot van 50 cent kleingeld in je bakkus![]()
Woensdag, gehaktdag
Nou, eerder een terechte klacht topicquote:
Ik wel, to stay!!quote:
Dan heb jij nooit oorontsteking gehad..quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan heb jij nog weinig pijn gevoeld
kweenie, maar nog wel ff denk ikquote:Op woensdag 3 september 2008 17:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik wel, to stay!!
En jij, hoelang nog?
Nog ff ja, daar gok ik ook opquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
kweenie, maar nog wel ff denk ik
Dit lijkt met toch wel een terechte klacht dacht ik zo.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou, eerder een terechte klacht topic
Mij meer op een dood vogeltjequote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dit lijkt met toch wel een terechte klacht dacht ik zo.
Jawel hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit oorontsteking gehad..
Mietje....quote:Op woensdag 3 september 2008 17:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Geloof mij nou maar dat 2 uur met een pink uit de kom lopen meer pijn doet, helemaal als ze hem dan als toetje zonder verdoving er weer in zetten![]()
Trouwens best kut, zit je daar op de eerste hulp dood te gaan terwijl al die omaatjes met hun sneetjes in hun beentjes gewoon mogen door lopen![]()
Heul scherp gummi, heul scherp!! Net Red bull ofzo gehad?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:46 schreef Gummibeer79 het volgende:
Trouwens best kut, zit je daar op de eerste hulp dood te gaan terwijl al die omaatjes met hun sneetjes in hun beentjes gewoon mogen door lopen
Uhm?
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:46 schreef Gummibeer79 het volgende:
Trouwens best kut, zit je daar op de eerste hulp dood te gaan terwijl al die omaatjes met hun sneetjes in hun beentjes gewoon mogen door lopen
Uhm?
Mij hoor je niet klagen over een oor ontstekingkjequote:
Nee, ik ook niet... er zit namelijk een banaan in mijn oorquote:Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen over een oor ontstekingkje
Zou je met je sarcasme weg willen blijven uit mijn topicquote:
Tering hoe kom jij zo scherp vandaag?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:51 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet... er zit namelijk een banaan in mijn oor
Neuh, maar je pinkie uit het kommetje...... Arme jongen zeg!!! En dan ook nog zonder verdoving zetten??!! Hoe durven ze, de grofheid zegquote:Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen over een oor ontstekingkje
Ik zat op het puntje van mijn stoel... Maar besluit het tóch maar niet te doenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tering hoe kom jij zo scherp vandaag?
Ninja edit:
Nu maak je zeker weer een opmerking over bovenstaande + scherpkoekje?
Oi, en wie mot je topic dan gaande houwe??quote:Op woensdag 3 september 2008 17:52 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zou je met je sarcasme weg willen blijven uit mijn topic
Jij hebt ervaring met beide, ik hoor het alweerquote:Op woensdag 3 september 2008 17:53 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neuh, maar je pinkie uit het kommetje...... Arme jongen zeg!!! En dan ook nog zonder verdoving zetten??!! Hoe durven ze, de grofheid zeg![]()
Is nou wel alles weer goed met je pinkie? Doet 'ie geen boeboe meer? Je moeke heeft er toch wel een kusje op gegeven hè!
Zucht, watje
Niet jij, teringkindquote:Op woensdag 3 september 2008 17:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Oi, en wie mot je topic dan gaande houwe??
Doe eens met een haaknaald je oor schoon maken! Ben je zo van je oorpijn af
Och, ik heb eens verloren met pinkie-worstellen..... 2 dagen met een dwarsgebroken pinkie rondgelopen, zitten nu zelfs 2 schroefjes in. Knie uit de kom.... Doet ook goed pijn hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met beide, ik hoor het alweer
Ninja edit:
Kut zeg ik weer iets met hoor![]()
Zolang het geen Brit of Amerikaan is die Sorry Hoor zegt, niets aan het handje...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met beide, ik hoor het alweer
Ninja edit:
Kut zeg ik weer iets met hoor![]()
`Lopen 2 tampons over straat, zegt de 1 tegen de ander: Koud hè, zonder muts!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:04 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maar wat zeker helpt: een warme muts
(en kom maar weer!)
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:11 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
`Lopen 2 tampons over straat, zegt de 1 tegen de ander: Koud hè, zonder muts!
zucht.....
Ik zeg altijd ho als ik perongeluk bijna tegen iemand aanloop of andersom, was in londen niet zo handigquote:Op woensdag 3 september 2008 18:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Zolang het geen Brit of Amerikaan is die Sorry Hoor zegt, niets aan het handje...
"Aah, does you ear hurt????"....."Sorry whore"......
Kijk, dat zou namelijk niet zo aardig zijn, snap je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |